Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Oni a my - Epilóg

Night Volterra


Oni a my - EpilógMáme tu epilóg. Dúfam, že nebudete sklamaní. A o čom bude? Cullenových rodinka sa tak "trošku" rozrástla... O "pár" členov... :D Killy

 

„Lizy! Lizy, plestaň, plosím ťa... Vláť mi ho!“ kričal maličký Charlie na svoju o rok staršiu sestru. Tá na neho so smiechom vyplazila jazyk. Detské autíčko, ktoré mala v ruke, ešte pevnejšie zovrela vo svojich malých rúčkach a utekala sa skryť za Ellie, ktorá práve telefonovala. Teta Alice ich pozorovala s pobaveným úškrnom.

 

„Áno, Josh... Určite prídem. Ach, som rada, že aj ty si to myslíš a... Liz! Pusti moju nohu,“ zasyčala na ňu Ellie, ktorá práve telefonovala s Joshom – najkrajším chalanom zo školy. Lizy ju však nepočúvala a keď videla, že sa k nej Charlie blíži, urýchlene utekala ku dverám, no jej plán na útek akosi nevyšiel – narazila rovno do Belly. Tá jej venovala veľmi prísny výraz.

 

„Lizy, hádam mi nechceš povedať, že si Charliemu opäť ukradla auto?“ opýtala sa jej vyčítavo. Liz nahlas zakňučala.

 

„Ale, mami... My sa iba hrajeme,“ obhajovala svoj čin a pri tom po očku sledovala Charlieho, aby sa mu nepodarilo uchmatnúť to hračkárske autíčko, ktoré mu s tak veľkým úsilím rýchlo zobrala.

 

„Ja cem svoje ááááutóóó,“ šušlal a naťahoval svoje miniatúrne dlane k hračke, ktorú Lizy ustavične držala vysoko vo vzduchu. V tej chvíli sa do izby prirútil Emmett naháňajúc tri malé šmuhy, ktoré s veľkým nadšeným piskotom utekali. V obývačke nastal hotový blázinec.

 

„Rachel! Abbigail! Roy!“ kričal na nich Emmett a s veľkým úsilím sa ich snažil všetky pochytať. Deti mu so smiechom aj naďalej utekali.

 

„Chyť ma, ocko, chyť ma!“ kričal asi trojročný chlapec, ku ktorému sa po chvíli pridali aj dve navlas rovnaké sestry. Vyzeralo to, že tí traja sú trojičky – všetky mali plavé vlasy a modré oči.

 

„Ach, Bože... Rose, Rose! Nezvládam to! S.O.S.! Pomoc! Zasiahla ma lavína!“ ujúkal zúfalo, keď sa na neho naraz hodili tí traja a so smiechom ho šteklili všade, kde dočiahli. Bella s Alice chvíľu toto úžasné divadielko pozorovali, no potom sa obe rozhýbali a Bella sa vrátila k vychovávaniu svojich detí. Vychovávanie troch malých nezbedníkov nechala na ich rodičov – na Emmetta s Rose.

 

„Lizy, okamžite mu tú hračku daj, lebo ti zakážem stretávať sa s Jacobom juniorom a ty, Ellie, prestaň už toľko telefonovať a pomôž nám. Inak...“ no ani nestihla dokončiť a napajedená Ellie vyhŕkla:

 

„Nie si moja mama! Rodičia sú, na moje šťastie, na love, čiže ma nemáš ako donútiť robiť to, čo ty chceš. Ja som už dospelá a tak ti to nedovolím, teta Bella.“ Na Elline výstupy bol už v tomto dome zvyknutý každý, a tak si jej slová Bella nepripúšťala príliš k srdcu. Na jej veľké uspokojenie ju Lizy poslúchla a vrátila Charliemu auto. Potom si obidvaja, opäť na Bellin príkaz, sadli na gauč a ani sa nepohli. Popred nich sa prehnala červená šmuha a odrazu v miestnosti stála Rosalie v celej svojej kráse. S predstierajúcim hnevom si premerala svoje tri malé deti a venovala im svoj pohoršený pohľad. Alice, ktorá sa snažila odlepiť Rachel od Emmetta, dostala náhle videnie a v duchu sa zachichúňala. Každý, samozrejme okrem Alice, čakal na to, ako Rose vybuchne.

 

„Deti! Tak vy sa zabávate a mňa ste ani nezavolali?“ ozvala sa a potom so smiechom skočila na Emmetta, ktorý zúfalo zaskuvíňal. Už sa vzdal, že by sa mohol nejako vyslobodiť. Bella chytila svoju milovanú priateľku Alice za ruku a spoločne si sadli na voľnú pohovku. Láskavo jej pohladila už poriadne vypuklé bruško.

 

„Kedy sa to má narodiť?“ opýtala sa šeptom Bella, ale očami aj naďalej sledovala svojich dvoch súrodencov a ich neposlušné deti, ktorých smiech sa ozýval po celom dome. Alice sa na chvíľku pozrela na čosi pred sebou

 

„O päť dní a osem hodín...“ odpovedala spokojne. „No nie je od Mii úžasné, že nám toto dopriala? Cítim sa akoby som už zomrela a toto je vysnívané nebo,“ dodala po chvíli keď videla, že do miestnosti prišla Esme a v rukách držala svoje čerstvo narodené dieťa – malo sotva dva dni. Bella nemo poklepala na voľné miesto vedľa seba a usmievajúca Esme si prisadla.

 

„Ako sa má malý Robbie?“ chcela vedieť Alice, iskričky v očiach jej len tak blikali.

 

„Má sa skvelo. Len by mohol nechať svoju mamičku aj si trochu pospať, nemyslíš, Robbie? Toto je jediná nevýhoda byť poloupír. Ako upír som spať nemusela,“ vzdychla si Esme, no neprestávala sa usmievať. „Ach, kedy prídu naši chlapci z lovu? Chýba mi Carlisle,“ dodala.

 

„Neboj sa, čo chvíľa sú tu.“ Usmiala sa Bella a načiahla sa po Charlieho, ktorého si ihneď posadila na kolená. Lizy závistlivo ohrnula nosom, no nahlas nepovedala nič. Ellie, ktorá aj naďalej telefonovala, odrazu zmeravela.

 

„Rodinka, sme doma!“ zakričal Seth a vstúpil do domu držiac Miu za ruku. Z ničoho nič zastavila.

 

„Ellie? Ty si opäť telefonovala s Joshom?“ opýtala sa jej výhražne. Elli nenápadne schovala ruku, v ktorej držala mobil, za chrbát. Seth na to iba prevrátil očami a privítal sa s Lizy, ktorá na neho s nadšeným piskotom vyskočila.

 

„Ejha, ty si už ale ťažká!“ posťažoval si naoko Seth. Hneď za ním do domu vstúpil aj Carlisle s Jasperom a Edwardom. Keď zbadali, že sa Esme opäť cukruje s Robbiem, Alice si spokojne hladí bruško, Bella učí Charlieho povedať „r“, Seth sa objíma s Lizy, Mia karhá Ellie a Rose s Emmettom sa hrajú so svojimi malými trojičkami, prišlo im to strašne komické.

 

„Mohli by sme si otvoriť škôlku,“ prehodil Jasper s úškrnom, podišiel k Alice a s láskou v očiach pohladil jej bruško. Edward ho nasledoval a mlčky si prisadol k Belle.

 

„Asi sme im nemali dovoliť dieťa všetkým naraz...“ skonštatoval Carlisle.

 

 

 

...................................

 

 

Nevedela som, ako to mám zakončiť. S koncom som sa trápila dva dni a nič som nevymyslela, čiže... No, dúfam, že nie ste sklamaní. Viem, že z Cullenových rodinky vyšiel totálny blázinec, no to bol zámer. Tak trošku... :D

Pevne verím, že mi to okomentujete. Nestrácam totiž nádej, aj zázraky sa dejú!!! :D

 

Killy



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Oni a my - Epilóg:

 1
3. anonym
21.02.2012 [21:37]

perfektná poviedka, prečítala som ju jedným dychom Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon tiež som si všimla, že tam nebol Edward, ale to predsa je už jedno, krásne ukončené Emoticon Emoticon Emoticon

2. van
19.02.2012 [10:13]

super, ale preco tam nebol Edward? no... to je jedno, je to super Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

19.02.2012 [9:47]

aghsfJé! No, nevím co napsat, tak raději nebudu psát nic. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!