Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Oni a my - 1. kapitola

Alice and Jasper by Lareth


Oni a my - 1. kapitolaMoja prvá poviedka. Hádam sa bude aspoň trochu páčiť. Spolupracuje s mojimi kamarátkami Elie a Illy. Bella - vlkolak, Edward - upír. Môžu byť spolu? A čo vojna medzi týmito rasami, zabráni im aby boli šťastní? A akú úlohu má v tom Aro a jeho garda? Prečítajte si...

Niektorí ľudia tvrdia, že zem zájde ohňom. Druhí, že zničí ho ľad. To, čo ma prinútilo vzdať sa prostého života, ma však utvrdilo, že ak ju zem nezničí, urobíme to my... My a oni. Učia nás, že to oni sú tí zlí, že to oni sú tie beštie, ktoré prezradia náš svet a zanikne spolu s ľudským, obyčajným svetom, ktorý som žila, kým som nedovŕšila mojich šestnásť rokov, a začala som sa premieňať. Prečo sa to stalo? Prečo musia existovať upíri a vlkolaci? Prečo musím existovať ja?

„Bella! Bella, útočia na nás!"

A je to tu. Ďalšia hlúpa bitka, ktorá nás všetkých zabije. Môj brat zomrel pred dvoma rokmi. Volal sa Seth, jediná príčina, prečo som ešte mala chuť do života. Teraz zomrel, a ja už nežijem. Moja duša sa skryla do najtemnejšej časti môjho srdca.

Jeden upír na mňa skočil, no ja som ho pohotovo odstrčila. Zozadu ma napadli štyria na raz. Ešte raz som sa pozrela na mojich vlkolačích „kamarátov", a ďalej bola len tma...

Keď som sa dostala k zmyslom, prvé čo som si uvedomila bolo, že sa nemôžem hýbať. Druhé, že ma bolí celé telo. Určite teraz niekde umieram, pretože tá bolesť je strašná. Zistila som, že môžem otvoriť oči. Takže nie som mŕtva

Keď som ich otvorila, zľakla som sa. Predo mnou stálo sedem krásnych upírov so zlatými očami... počkať, zlatými?! Jeden z tých zlato-okých upírov sa ku mne začal približovať. Mal zlatisté krátke vlasy, vyzeral na dvadsaťsedem.

„Ale veď je to vlkolak!“ povedala krásna blondína. Už od pohľadu mi prišla ako „pyšná“ princezná.

„Nemôžeme ju nechať nažive! Keby sa o tom dozvedel Aro... poslal by na nás svoju gardu," povedala.

„Ale Rose, nebuď taká krutá, sme predsa ľudia! No... keď sa to tak vezme..." Začula som jeho burácajúci smiech, bol celkom... celkom pekný. Ale na toho hnedovlasého s bronzovým odtieňom nemá.

Zase som upadla do bezvedomia. Zobudila som sa v obrovskej posteli. Stále som mala podobu vlkolaka. Odrazu som zacítila ostrú bolesť na hrudníku. Začala som nahlas zavíjať. Postupne sa to začalo meniť na ľudské výkriky. Upíri ma len so záujmom pozorovali. Jedna žena s karamelovými vlasmi ku mne pomaly podišla a prikryla ma. Čo mám od nich očakávať?

„My ti nechceme ublížiť," povedal muž s jazvami na krku.

„A to vám mám akože veriť?" spýtala som sa so skrytým sarkazmom.

„Nemáš na výber," povedal vysoký, krásny anjel s bronzovými vlasmi. Počkať, anjel? Preboha, Bella, spamätaj sa! Je to pijavica!

„Možno, že to nevieš, ale pri bojoch, v ktorých sa zúčastňujú upíri a vlkolaci, nie vždy končia rovnakým záverom," povedal upír so svetlými vlasmi.

„Nerozumiem..." povedala som s otázkou v očiach.

„No, niekedy zoberieme omráčených vlkolakov do zajatia, a potom ich predávame na trhu..."

Onemela som. Oni nás predávajú na trhu? Z oka mi vypadla jedna prekliata osamotená slzička. Po chvíli som sa odhodlala niečo povedať.

„Čo tým chcete povedať?" Bože, čo je to za hlúpa otázka?! Po chvíli sa ozval mladší muž s blonďavými vlasmi a jazvami na krku. Vyzeral hrôzostrašne.

„Tým myslíme, že odteraz, budeš naším otrokom“

Zhrozila som sa. Čo to povedal? Ach nie, začala som sa triasť. Ja a otrokom? Nikdy! Musím si pripraviť plán na útek!

„Nevzdoruj nám, lebo sa ťa rýchlo zbavíme, ty psisko!"

Bola som ticho. O chvíľu sa mi začali tlačiť slzy do očí.

2. kapitola

 

Pozor!!! Píšem aj na OurStories pod rovnakou prezývkou a súrne potrebujem čitateľov. :D... Ak máte záujem, tak kliknite tu, na moje zhrnutie. Píšem tam novú poviedku a dajako sa asi nechce uchytiť... neviem. Ak máte záujem o moju tvorbu, máte šancu...:)



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Oni a my - 1. kapitola:

 1
1. Arkana
26.11.2011 [22:10]

Povídka mi přišla velice pěkně napsaná, na to že je tvá první.S tím prodejem vlkodlaků na trhu jsi mi vyrazila dech ( ne, opravdu to řekl Carlisle? To by neudělal) a tomu zvolání Vzpamatuj se Bello, je to pijavica! jsem se smála dvě hodiny. Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!