Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Odpustím či neodpustím - 15. kapitola

2


Odpustím či neodpustím - 15. kapitolaAhojte, tak je tu po veľmi dlhej dobe ďalšia kapitola. Dozviete sa, čí to bol pach. A budú z toho všetci šťastní? Prajem pekné čítanie.

„Bella, my vieme, kto to je!"

„Kto?"

„Viktória!"

„Viktória?! Taká ryšavá psychopatka? Laurentova kamarátka?" opýtala som sa ich s veľkou dávkou hystérie v hlase. Čo môj otec? Jake ma asi zabije, keď zistí, že som ho priviedla k "ryšavej". Toto je zle. Veľmi zlé.

„Neboj, už tam nie je," povedala mi Carmen. Ako to môže vedieť, veď jej pach je v dome cítiť veľmi. Všimla si môj nechápavý výraz.

„Bola som už v dome," povedala akoby nič.

„Čo?! A keby tam bola, tak... Vieš čo by sa stalo?"

„Súhlasím s Bellou! Bolo to veľké riziko!" začal na ňu kričať aj Eleazar. Samozrejme potichu, aby nezobudili Charlieho, ale pri Jakeovi im to bolo jedno. Ba aj Carmen a to je už čo povedať.

„Tak poďme dnu," povedala som im. Iba prikývli a začali brať veci. Ja som zobrala Charlieho a  položila ho do jeho izby.

„Toho psa tam nechaj, prosím!" povedala mi Irina.

„Je to váš dom," povedala som jej. Bola to aj pravda. Môj domov bol u Charlieho a druhý bol pri Cullenovcoch, ale to bolo dávno.

„Nie! Odteraz aj tvoj! Dúfame, že sa ti páči a prežiješ to s nimi dvoma!" povedala mi Carmen. Irina s Kate sa na seba pozreli a potom nie veľmi pekným pohľadom pozreli na Carmen. Tá sa začala smiať.

„My sme dobre! S nami nebudeš mať žiadne problémy! Aspoň nie veľké," povedali, ale tú poslednú vetu si povedali skôr pre seba.

„Mám sa začať báť?" opýtala som sa ich s predstieraným strachom. Teraz som bola vynikajúca herečka. Asi taká dobrá ako on. Miloval ma niekedy? A čo ak mala Alice pravdu, že Tanya je iba náhrada? Nie, Edward taký nie je, ale čo ak to iba hral? Veľa otázok, ale žiadna odpoveď.

„Ideme na lov, ideš aj ty?"

„Nie!" povedala som a pridala aj úsmev. Mám šťastie, že som spoznala tak úžasnú rodinu. Asi hodinu som pozerala program o varení, ale potom som si uvedomila, že Viktóriin pach je cítiť hlavne iba na jednom mieste. Moja zvedavosť je až chorá, ale strach, že ešte je tu a Charliemu sa môže niečo stať... Nie, musím na to prestať myslieť. Ako sa hovorí, treba myslieť pozitívne. Išla som do kuchyne. Tam bol jej pach najviac cítiť. Na to, že som upír mám čuch nanič. Nevedela som identifikovať, kde je alebo či tu niečo nenechala. Jej pach bol cítiť aj pod podlahou. Upírím tempom som podlahu dala preč, ale nič som nenašla. Rýchle som ju dávala naspäť, keď niekto zakašľal.

„Ty vieš vystrašiť upíra!" vyčítala som mu. Samozrejme, kto iný než Jake.

„Bella! Si upír, tak ako sa ma môžeš zľaknúť?" pýtal sa ma Jake, ale vyzeral, že nemá ďaleko od výbuchu.

„Smej sa mi! Áno, mne to nevadí!" povedala som mu s veľkou dávkou irónie v hlase. Nejako často myslím všetko ironicky.

„A prečo toto všetko?" opýtal sa a pritom ukazoval na nie ešte upravenú podlahu.

„Hľadala som niečo a už choď spať," povedala som mu. Bola to aj pravda. Aj keď som upír, tak ešte stále nie som dobrá klamárka. Iba prikývol a išiel preč. Rýchlo som opravila podlahu a snažila som sa nájsť niečo. Určite tu neprišla len tak. Som hlúpa, veď jej pach je najviac cítiť v stene. Rozbila som ju a tam som to našla. Bol to...


Tak dúfam, že si aspoň ako-tak spomínate na túto poviedku. O chvíľu sú prázdniny a ja sa pokúsim cez prázdniny pridávať túto poviedku častejšie, ale ešte neviem, čo bude s ňou, keď skončia prázdniny. no dúfam, že sa vám páčila a zanecháte nejaký ten komentárik. 

 

 

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Odpustím či neodpustím - 15. kapitola:

 1
4. GabrielaCullen
21.02.2012 [15:40]

Rychle další kapitolu!!!! Emoticon Emoticon Emoticon

3. angela val
18.02.2012 [11:32]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. lucka2010
18.12.2011 [13:41]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

17.12.2011 [21:57]

IsabellaMarieLilyVolturiSper!!! Nádhera! Jen doufám, že se nevrátí k Edwardovi. Mohla by být s Demem, nebo s někým jiným z Volterry... Ale je to tvá povídka :) Krása, určitě si přečtu další kapču. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!