Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Odpusť mi, prosím - 27. kapitola


Odpusť mi, prosím - 27. kapitolaJe tady další dílek a možná i poslední. Jak dopadne Bellin první lov? Přeji Vám pěkné počtení, Vaše NessCullen.

Uběhlo pouze několik sekund a my jsme se ocitli uprostřed lesa. Ta rychlost byla ohromující. Nikdy bych si nedokázala představit, jak krásný to může být pocit, utíkat, když si vítr hraje s mými vlasy a já naslouchám šumění stromů okolo mě neznámou řečí.

Emmett s Edwardem, který mě celou dobu držel za ruku, stáli vedle mě a čekali jsme společně na Jaspera. Nikdo ze sebe nevydal ani hlásku, kdyby nás někdo viděl, řekl by si, že jsme sochy. Jasper mezitím prozkoumával les, abych náhodou nenarazila na nějakého člověka. Nechtěla bych zabít ubohého člověka, který by mohl být třeba někdo z mých přátel nebo i z mé rodiny. Škrábání v krku jsem skoro ani nevnímala.

 

Začala jsem vzpomínat na svůj lidský život. Na život, kde jsem byla křehká a zranitelná. Před očima mi běželo tolik vzpomínek. Vzpomínek, které ale byly přikryty nějakou mlhou. Najednou se mi vybavily moje nejbolestnější vzpomínky. Edwardův odchod a smrt mých rodičů. Nezasloužili si zemřít. Měli tady být a vidět svoji vnučku. Kdyby mě Edward neopustil, tak by všechno bylo určitě jinak a oni by zajisté žili. A jak jsem mu mohla jen tak lehce odpustit, když jsem tolik trpěla? Nedokázala jsem se vyznat ve svých citech a nedokázala jsem je ani ovládat.

Nedokázala jsem nic a najednou jsem viděla rudě. Zloba ve mně byla silnější než moje mysl. Chtěla jsem ho zabít. Zničit ho! Tolik mi ublížil a teď se chová, jako by se nic nestalo! Opustil mě, když jsem ho nejvíce potřebovala a všechno zlé, co se stalo, byla jen jeho vina! Než kdokoliv z kluků stihl zareagovat, tak jsem držela Edwarda pod krkem vší silou, kterou jsem jako novorozená měla, jsem s ním hodila o nejbližší strom, který se v půli pod jeho váhou rozlomil na dvě poloviny.

Proč jsi mě opustil? Proč?" křičela jsem na něho jak smyslů zbavená a znovu jsem ho držela pod krkem. Najednou jsem ucítila, jak mě někdo chce odtáhnout od Edwarda. Byl to Emmett.

Chtěl jsem tě jenom chránit, Bello. Pusť mě a já ti to všechno znovu vysvětlím," mluvil na mě Edward a já jsem si opět vybavila bolestné období, když mě opustil. Jak jsem trpěla, než jsem zjistila, že čekám Renesmé. A potom jsem si vzpomněla na smrt mých rodičů a na dopis od Alice.

Chtěl jsem jenom to nejlepší pro tebe. Nechtěl jsem tě připravit o tvůj lidský život. Chtěl jsem, abys měla manžela a ten ti dal tolik dětí, kolik by sis jich přála. Měla jsi mít obyčejný lidský a hlavně šťastný život. To jsem pro tebe chtěl. Chtěl jsem aby jsi byla šťastná a to, že jsem tě musel opustil bylo pro mě nejhorší, co jsem kdy musel udělat. Ta bolest byla hrozná, když jsem ti musel lhát. Když jsem musel říkat, že tě nemiluji, i když jsem ti každý den říkal, že tě miluji více než svůj život. Ty jsi můj život, Bello. Ty a naše dcera jste mi nadevše."

 

Moje nálada se okamžitě změnila. Vztek zmizel, a kdybych mohla plakat, tak bych se tady rozplakala jako malá holčička. Ale já jsem plakat nemohla. Už ne. Nezmohla jsem se ani na jedno malé slovíčko a místo toho jsem zbaběle utekla. Utíkala jsem nejrychleji, jak jsem jen mohla. Nedívala jsem se kam běžím, ale běžela jsem a běžela, dokud jsem nedoběhla na útes. Vlny narážely do útesů a vítr si hrál s mými vlasy, jako když jsem utíkala. Najednou jsem za sebou uslyšela kroky. Kroky, které směrovaly ke mně. Neváhala jsem a okamžitě jsem se otočila.

Za mnou s úsměvem na tváří stála moje dcera. Moje Renesmé. Její tmavé vlasy jí vlály ve větru a svoje hnědá kukadla upírála na mě.

 

Mami," zašeptala a vrhla se mi kolem krku. Tolik mi chyběla.

Renesmé," zašeptala jsem a ještě pevněni jsem ji objala.

Jestli mě chceš umačkat, mami, tak jsi na dobré cestě," varovala mě Nessie a já jsem ji pustila.

Jsi tak nádherná, ale to jsi byla už před tím. Doufám, že se na mě, mami, nezlobíš, že jsem vyhledala Cullenovy a táta tě přeměnil. Nedokázala jsem snést jenom pouhé pomyšlení, že bys nebyla." Ke konci jí začaly po tváři stékat slzy, které jsem jedním ladným pohybem utřela, a pohladila jsem ji po tváři.

Odpustíš mi, prosím?" zeptala se mě a nespouštěla ze mě oči. Co jí mám odpouštět? Kdybych byla na jejím místě, tak bych jednala úplně stejně jako ona. Udělala bych vše, aby byla v pořádku a byla šťastná.

Nemám ti co odpuštět," řekla jsem jí a na její tváři se znovu objevil ten krásný úsměv.

Tolik jsi mi chyběla, mami." Znovu se mi vrhla kolem krku, ale v tu samou chvíli sem přišli i ostatní.

Renensmé! Bello!" zakřičel Edward, a než jsem stihla mrknout, tak Renesmé držel Jasper co nejdál ode mně a předemnou stál Edward a díval se na mě jako na blázna.

Zbláznily jste se obě?!" skoro na mě a na Renesmé křičel.

Ona by mi neublížila. Vím to," bránila se Nessie, ale Edward si stál za svým.

Kdyby tady nehrozilo žádné nebezpečí, tak bychom tě k ní pustili hned, jak se probudila, ale tady právě to nebezpečí hrozí!" křičel Edward na Renesmé a já jsem této situaci jenom přihlížela, a tak jsem musela taky nějak zakročit.

Ale já bych jí nikdy neublížila! Ani mi nevoní a ani mě nenapadlo, ji napadnout," řekla jsem směrem k Edwardovi a ten se na mě nevěřícně podíval.

Opravdu?" zeptal se nevěřícně Carlisle, který se najednou objevil vedle Edwarda.

Nelhala bych vám v takto důležité věci," řekla jsem jim a podívala jsem se na Edwarda, který se na mě usmíval tím jeho kouzelným úsměvem, a já jsem si vzpomněla na to, co se stalo před chvílí.

Edwarde, myslím, že bych se ti měla omluvit za to, co se stalo v tom lese. Nechtěla jsem ti ublížit a ještě jednou se ti omlouvám."

Nemáš se mi za co omlouvat," řekl mi a pomalým krokem ke mně přišel. Byli jsme jen pár centimetrů od sebe a já jsem se znovu utápěla v jeho karamelových očích.

Myslím, že bychom měli jít na ten lov," navrhl Edward a všichni jsme s ním souhlasili a nakonec jsme šli jen já a Edward.

Vítej v rodině, sestřičko," volal na mě Emmett, když jsme se s Edwardem chtěli rozběhnout do lesa na můj první lov. Otočila jsem se a podívala jsem se na svoji novou rodinu. Každý objímal svoji druhou polovičku a usmíval se. Každý byl šťastný a já jsem ani nepotřebovala Jasperovu moc, abych to věděla. Stačilo se jim podívat do očí, ve kterých byla láska a štěstí. Usmála jsem se na ně a společně s Edwardem jsme se vydali za vůni pum.

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Odpusť mi, prosím - 27. kapitola:

 1
3. Dylan
10.10.2018 [15:04]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon uzasna poviedka!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. terezie
23.01.2016 [22:27]

Emoticon Emoticon Emoticon

04.12.2011 [14:26]

alicecullenhale2 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
krásna poviedka... Emoticon
skvelý koniec... Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!