Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Ochránce OOMBPS 9

bells and edward


Ochránce OOMBPS 9Dostane Bellinka pusinku? Dozví se Cullenovi co je to asociace OOMBPS? Jak to bude mezi E a B? Bude stále B vs R?

Z minulého dílu:

„Bells, dostaneš lízátko nebo bonbonek," řekne konejšivě Edward, ale já vidím jeho cukající koutky.

„Já nechci bonbonek!" zakřičím a začnu vzlykat. To je sranda.

„Co bys teda chtěla?" zeptá se mě Edward.

„Pusinku," zašeptám a sklopím zrak. Edward se přestane přetahovat s dveřmi.

9. kapitola

Já to řekla?!  Néé! Já to řekla!  Já  jsem blbá! Podívám se na Edwarda. Všimnu si, že se na mě dívá, tak sklopím hlavu. Edwardova mi zvedne hlavu a začne se ke mně přibližovat. Dotýkáme se nosy a v tom se to stane. Naše rty se spojí v jedny. Jeho chtivé, jemné a teplé rty začnou dorážet na ty mé. Chvíli nám to stačí, ale potom zapojíme i naše jazyky. Edward se ode mě odtrhne a políbí mě na naposledy na čelo. Donese mě do auta a já ani nenamítám. Opřu si hlavu o jeho rameno a on mě chytne za ruku.

Zastavíme před domem Cullenů, kde už jsem jednou byla. Edward mi rychle vyběhne otevřít dveře div se nepřerazí o kmen stromu. Pobaveně zakroutím hlavou a usměji se na něj. Vezme mě do náruče a zavře dveře od auta. Políbím ho na tvář a uslyším, jak někomu spadne nějaké sklo. Edward se podívá a já s ním u okna stojí Esme, která nás sleduje s otevřenými ústy. Podívám se na Edwarda pohledem ,Já nic já muzikant´. On se jen usměje a dá mi pořádnou pusu na mé rty. Uslyším pád nějakých věcí. Otočím se a uvidím Rosalie, jak se na nás dívá a na zemi se váli make up, lak na nehty, voňavky atd. Typická blondýna. Edward se rozejde do domu.

„Jsem doma," řekne a rozejde se po schodech nahoru. Zaklepe na dveře a vstoupí.

„Ahoj, Carlisle," řekne Edward.

„Dobrý den, Carlisle," řeknu a on na mě překvapeně pohlédne.

„Ahoj Edwarde, Bello," řekne a usměje se na mě.

„Má něco s nohou," řekne Edward a usměje se na mě. Carlisle nás celou dobu pozoruje. Usměju se na oba z nich.

„Za odměnu vám řeknu co je asociace OOMBPS," řeknu a Carlisle se dá do práce. Za chvíli je hotov a podívá se na mě.

„Nebylo by lepší, aby to slyšeli všichni?" zeptám se ho slušně. Kývne hlavou a rozeběhne se pryč. Edward mě políbí a rozeběhne se za Carlislem. Sedne si na pohovku a mě si dá na klín. Carlisle zapíská a za chvíli jsou tu všichni. Rosalie si sedne ode mě co nejdál. Alice a Jasper si sednou vedle nás na pohovku.

„Asociace OOMBPS. Je to organizace, která slouží tomuhle světu. Snaží se udržet svět v normálu. Jsou informovanější než FBI. Organizace ochránců mýtických bytostí prospěšným světu to je celý název této asociace. Znamená to, že jste nezbytní pro funkci světa. Znamená to taky, že vám někdo jde po krku," řeknu a usměju se na ně. Začnu se soustředit a napíšu pro ně vzkaz. Před nás nechám objevit papír s tužkou, který vezmu do ruky a podám Edwardovi.

„Ta je chytrá. Všechno co řekla je pravda. Musím zatleskat. Je vážně chytrá, ale myslím, že tvá rodina byla taky v tomhle programu, nebo né?" přečte Edward.

„Před 18 lety moje matka a otec byli pod křídly organizace," zašeptám smutně. Co mě to napadlo? Proč jim to říkám? Musím to dokončit, aby mi věřili, že z té organizace nejsem. Nechám zmizet papír a napíšu pro mě tu nejhorší větu. Opět nechám zmizet papír a zase ho nechám objevit. Edward ho vezme.

„Proč, tak smutný výraz?" přečte Edward.

„Protože jste moji matku nedokázali ochránit," zašeptám a vzlyknu. Zabořím hlavu do Edwardova ramena a začnu si připomínat, proč to dělám. Kvůli zákonům přeci.

1. Nikdy nesmíš zabít svůj cíl.

2. Nikdy nesmíš dát život za hloupost.

3. Nesmíš jim říct, kdo jsi dokuď to nebude nutné.

4. Nikdy neochutnáš krev člověka.

5. Nikdy nezabiješ svého velitele.

6. Nikdy se neoddělíš od rodiny. Budeš mít u sebe alespoň jednoho člena.

7. Nikdy nikomu neřekneš o své moci.

8. Jestli to bude nutné, tak dáš život rodičů pro život své rodiny.

9. Nikdy se nevydáš k Volturiům!

10. Nesmíš porušit pravidla.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Ochránce OOMBPS 9:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!