Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Oceán je můj domov 3. kapitola

Adioma


Oceán je můj domov 3. kapitolaV této kapitole se nám vystřídají tři různé pohledy. Bella se ocitne v ohrožení života. Její matka ji zachrání, ale kdo jí nakonec opravdu pomůže?

3. kapitola

 

Pohled Belly:

 

Už je to deset let, co jsem objevila štít a ovládání živlů. Je to tak boží! Miluju tenhle život.

Zjistila jsem, že když jsem opravdu hodně naštvaná, tak mi z očí lítají blesky a vlasy mi hoří modrými plameny. A když jsem šťastná, tak mi z očí létá duha. Krásné to vidět. Připadám si pak jako bohyně.

Na ostrově jsem strávila skoro těch celých deset let trénováním všech svých schopností, ale před třemi dny jsem se znovu vydala na cestu po moři.

Teď jsem zrovna plavala okolo Brazílie. Plavala jsem u dna a pozorovala mořský život všude okolo sebe. Nade mnou se mihl velký stín. Podívala jsem se tím směrem a viděla loď. Rybářskou loď. Tak to tedy ne! Nikdo nebude lovit tam, kde jsem já.

Poslala jsem na tu loď silnou vlnu. Zavrávorala a posádka taktéž, podle dupání na té lodi. Vytáhla jsem z vlasů hřebínek a hned jsem držela trojzubec. Vyplavala jsem plnou rychlostí k lodi a trojzubcem jsem prorazila dno. Hned se na palubu začala hrnout voda.

Plavala jsem po boku lodi, když jsem cítila ostrou bolest v pravém boku. Podívala jsem se a zalapala po dechu. Bok jsem měla skrz naskrz probodnutý harpunou. Upadla jsem do tmy.

 

Pohled Casidy:

 

Bellu jsem dvacet čtyři hodin denně pozorovala. Mám ji ráda ne jen jako někoho, koho jsem stvořila, ale jako svou vlastní dceru. Naučila se ovládat živly a štít. Byla jsem nadšená a pyšná, když se jí všechno povedlo.

Teď plavala okolo Brazílie. Nad ní se mihla loď a podívala se na ni. Ta loď patří Johnu Backovi. V Brazílii je známý tím, že ryby loví pomocí jedu a pušek. Jak odporné a barbarské.

Bella začala na loď útočit, ale najednou jí John prostřelil bok harpunou. Tak to tedy ne! Mé dceři nikdo ubližovat nebude. Jsem sice duch, ale pořád mám svoji moc, nebo aspoň část. Jeho loď jsem potopila pod hladinu a nohy všech přítomných na lodi přišpendlila k palubě.

Belle jsem odčarovala ploutev a změnila ji na člověka, dala jí potápěčský oblek a masku na obličej a poslala ji po proudu do bezpečí. Ještě připlavali žraloci vedeni Brucem, kamarádem Belly, a posloužili si svačinkou v podobě lidí z lodi.

To bychom měli.

Pozorovala jsem Bellino tělo, jak pluje v moři a krvácí. Žraloci jí neublíží, protože je pro ně její krev jako obyčejná voda v moři.

Její tělo doplavalo k nějakému ostrovu. Zvedla jsem její tělo a dala ho na písek kousek od moře. Dívala jsem se na ni a bylo mi do pláče. Nesmí zemřít! Nesmí! Cokoliv, jen ne zemřít! Kdybych byla ještě živá, mohla bych ji uzdravit. Ale jako duch ji uzdravit nemůžu.

Uslyšela jsem z lesa kroky, a tak jsem se musela vrátit zpátky do svého paláce v nejhlubší části oceánu, kam se ani mořská panna nepotopí a který mi obstaral Triton.

 

Pohled majitele kroků:

 

Zase se stěhujeme. Tentokrát na ostrov v blízkosti Brazílie. Ten ostrov patří mé milující mámě Esmé. Dostala ho od mého otce Carlislea jako dar k výročí jejich svatby. Ulítlý dárek. Všechny už nudilo se pořád vydávat za lidi, tak se chceme odebrat někam daleko od zraků i slechů lidí a žít jako upíři.

Za chvíli budeme na ostrově Esmé. Můj bratr Emmett se těší, ale nevím proč, protože tam nejsou medvědi. Rose je pořád stejně mrzutá, když se stěhujeme. Alice je nadšená, že budeme celé dva nebo čtyři roky spolu. A Jasper je rád, protože je ráda celá rodina kromě Rose. A hlavně že je ráda Alice.

Mně to nijak nevadí. Jsem hrozně rád, aspoň bude klid od holek ze školy a jejich myšlenek.

 

Ach, ten je tak krásnej. Zeptám se ho, jestli půjde na rande.

To je bůh! Jakej je asi v posteli a jak vypadá jeho tělo bez toho oblečení?

 

A podobně. Už mi to lezlo na nervy. Kdybych Bellu neopustil, možná by mi daly pokoj, protože by viděly, že jsem zadaný. Ale Bella je určitě šťastná. Určitě má milujícího manžela, děti, pohádkový dům a vše, co si může přát. Musím se s tím smířit. Jestli je šťastná ona, tak já taky.

Zrovna jsme dorazili k molu na ostrově Esmé. Emmett uvázal lano a pomohl dámám vystoupit. My chlapi jsme vzali všechny tašky a šli jsme k domu, který je krásně vidět z mola. Esmé otevřela dveře a vstoupili jsme dovnitř.

Položili jsme tašky v obýváku a každý zvlášť jsme se dali do vybalování. Já měl jen čtyři krabice, takže jsem měl vybaleno během deseti minut. Oblečení si nikdo z nás nebral, protože pojedeme všichni nakupovat. Rozkaz mé skřetí sestry Alice.

A jak jsem slyšel myšlenky rodiny, tak se věnovali něčemu jinému než vybalování. To jsem nechtěl poslouchat, tak jsem se vydal na průzkum ostrova. Běžel jsem tropickým lesem a dýchal tu vůni lesa.

Až mě do nosu udeřila jiná vůně. Vůně krve. Voněla tak nádherně. Jako rozkvetlá louka pod vodopádem. Byl jsem tak zvědavý, komu patří ta vůně, že jsem se dal za ní. Doběhl jsem na druhý konec ostrova a zastavil se mezi stromy.

Přede mnou byla pláž a na ní ležela dívka v potápěčském obleku a s maskou na obličeji na písku zbarveném do červena. Ale nejvíce jsem se zděsil, když jsem viděl důvod jejího zranění. Pas měla probodnutý skrz naskrz harpunou.

Rychle jsem k ní doběhl. Srdce jí ještě tlouklo, ale velmi slabě. Cítil jsem obrovskou nutnost ji zachránit. Popadl jsem ji do náruče a maximální rychlostí jsem běžel do domu. Během minuty jsem viděl náš dům.

„Carlisle!“ řval jsem už z dálky. Věděl jsem, že mě slyšel. Vběhl jsem do obýváku a tam už stála celá rodina. Zděsili se, když viděli tu dívku v mé náruči.

„Našel jsem ji na pláži na druhém konci ostrova. Má probodnutý pas,“ řekl jsem rychle. Carlisle mi poslal v myšlenkách, ať ji odnesu do pokoje pro hosty.

Rychle jsem tak učinil a Carlisle si mezitím běžel pro lékařský kufřík. Během chvíle už jí vytahoval harpunu z těla. Nejdříve ji zlomil a vytáhl každý kus jednou stranou. Dívka potichu sykla bolestí.

Carlisle jí rozřízl ten oblek a ránu jí vyčistil. Neměla vážné zranění, naštěstí. Když byla v pořádku, přišla Alice s Rose, aby ji převlékly. Mě ovládla zvědavost, tak jsem jí sundal tu masku. Vtom jsem zalapal po dechu a zbytek rodiny byl hned tady a napodobil mě.

„To není možné,“ zašeptala Alice nevěřícně a ostatní totéž zopakovali v myšlenkách. Nikdo tomu nechtěl věřit. Byla to Bella. Moje Bella. Stále krásná ve své osmnáctileté podobě. Cože? Jak jí může být stále osmnáct? Mělo by jí být tak padesát let.

„Jak…?“ začal Carlisle, ale nedokázal větu dopovědět. Alice nás doslova vykopala z pokoje. Převlékla Bellu do nějakých šatů a seběhla zpátky s Rose v závěsu. Chtěl jsem si sednout k Belle a kontrolovat její stav, ale Alice mě zastavila, že si musíme promluvit. Sedl jsem si do křesla a ostatní na gauč.

„Jak je možné, že je pořád tak mladá? Měla by vypadat jako osmapadesátiletá žena, ale vypadá na osmnáct. A co dělá v Brazílii?“ zeptal se Carlisle, ale nikdo mu nedokázal odpovědět.

„A co bude, až se probudí?“ zeptal se Jasper. Až teď jsem si všiml jeho myšlenek. Cože?!

„Jaspere, je to pravda?“ zeptal jsem se ho. Přikývl.

„Co je pravda?“ No jo, Emmett. Netrpělivý.

„Jasper necítí nutnost Bellu zabít. Voní sice úžasně, ale spíš by ji použil jako osvěžovač vzduchu,“ řekl jsem nahlas. Emmett vyprskl smíchy.

„Emmette, to není směšný! A má pravdu. Její vůni bych použila taky tak. Voní úžasně,“ řekla Rose a dala mu pohlavek. Tomu sklaplo. Dali se do debaty, co se bude dít, až se vzbudí.

Mě to přestalo bavit, a tak jsem odešel do pokoje, kde spí má láska. Ano, pořád ji miluji a nikdy jsem nepřestal a nikdy ani nepřestanu. Sedl jsem si do křesla vedle postele a pozoroval ji. Nikdy mě neomrzelo pozorovat, jak spí. Vydržel bych takhle sedět a pozorovat ji celé hodiny, klidně celou věčnost.

Najednou se něco stalo. Její srdce začalo zrychlovat a řasy se jí zatřásly. Najednou otevřela oči. Překvapilo mě, co jsem v nich viděl. Měla je jako moře. Kam se poděla ta čokoláda?


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Oceán je můj domov 3. kapitola:

 1 2   Další »
11.01.2014 [13:59]

Žůžo, super, božský!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

15. Domča
19.01.2013 [15:52]

Prosím,prosím další dílek.Tahle povídka mne strašně zaujala. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

14. belusqa
14.01.2013 [6:58]

rychle prosím další Emoticon Emoticon

13. *Vrrr*
05.01.2013 [19:28]

Bombastický!! Emoticon Doufám,že v tom budeš pokračovat-moc ti to jde a mě to zajímá Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

12. saffiira
05.01.2013 [11:57]

To bylo super honem další díleček Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

11. Ceola
05.01.2013 [10:17]

Úžasný! Těším se na další :) Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

10. Lucka
04.01.2013 [23:01]

skvělé Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

04.01.2013 [22:42]

Sanasamipáááááni nááááádhera som zvedavá ako bude Bells reagovať na Edího tak šup pokračkoooooooooooo Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

04.01.2013 [22:06]

jesikatawow Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

7. Jana
04.01.2013 [21:58]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!