Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Oceán je můj domov 18. kapitola

Twilight od Lareth


Oceán je můj domov 18. kapitolaEdward je nervózní, že nemá Bellu na očích. Ale když se vrátí, je šťastný. A nevrátí se sama.

18. kapitola

 

Pohled Edwarda:

 

Každý den jsem seděl na pláži a koukal na moře, zda ji už někde neuvidím. Ale neviděl. Moře se celé dny ani nepohnulo. Pořád to bylo stejné. Přešel týden a Bella se stále nevracela. Začínal jsem se o ni bát.

Každý den jsem sedal na molu a koukal na obzor, doufaje, že uvidím aspoň malý záblesk její ploutve nebo vlasů. V hlavě se mi tvořilo tolik různých scénářů, že jsem začínal být šílený strachy. Většina nebyla hezká.

Sice jsem si slíbil, že ji už nebudu podceňovat a budu jí věřit ve všem, co udělá. Důvěřuj, ale prověřuj. Ale jak jsem mohl prověřit, že je v pořádku, když jsem ani netušil, kde je, s kým je a co dělá?

Všichni z rodiny ze mě byli na prášky. Ničil je pohled na mě, ale nijak mi nemohli pomoci a moc dobře to věděli, což je ničilo ještě víc. Jejich myšlenky mě ubíjely, jako by mě mlátili rozžhavenými holemi.

Když jsem začal upadat do svého zoufalství, všiml jsem si záblesku na obzoru. Zaostřil jsem zrak a nemohl věřit svým očím. Bella. Její hlava koukala nad hladinou a usmívala se. Vyskočil jsem na nohy, ale nebyl jsem schopný se hnout.

Bellina hlava zmizela pod hladinou moře, ale bylo mi jasné, že plave sem, což dokazovaly i zvětšující se vlny. Běžel jsem pryč z mola a zamířil rovnou na písčitou pláž, na kterou doléhaly mořské vlny.

Zastavil jsem se, když se ve vlnách vynořila Bella do poloviny pasu. Usmál jsem se a rozběhl se do vln k ní. Vyběhla mi naproti a taky se usmívala. Asi pět metrů od břehu, kde byla voda stejně po kolena, jsem byl konečně u ní.

Objal jsem ji kolem pasu a ona mě kolem krku. Vyzvedl jsem ji do vzduchu a zatočil se s ní. Konečně ji mám zase u sebe. Když jsem se zastavil, postavil jsem ji zase zpátky do vody a políbil ji. Polibek mi opětovala.

Až potom jsem si ji prohlédl. Vlasy jí volně spadaly po zádech, ve vlasech měla stříbrnou korunku s perlami a na sobě měla nádherné šaty až na zem. Ale bylo to zvláštní, protože jsem nemohl určit, kde končí její šaty a začíná moře. Splývali dohromady.

„Bello, lásko moje, kde jsi byla tak dlouho? Nemohl jsem to bez tebe vydržet,“ řekl jsem tak tragickým hlasem, že mě samotného překvapil. Bella se nadechla k odpovědi, ale kdosi za ní ji předběhl.

„Zachraňovala svět,“ ozvalo se hlubokým hlasem za ní. Oba jsme se otočili a žasl jsem. Přede mnou stál muž s polodlouhými stříbrnými vlasy, ve vlasech podobnou korunu jako Bella, jen pánskou, zlatou a větší, byl trochu starší, což dokazovaly jeho vrásky v obličeji, na sobě měl dlouhé bílé roucho a v ruce zlatý trojzubec. Kdo je to?

„Edwarde, to je Triton, můj otec. Tati, to je můj přítel Edward,“ ujala se slova Bella a já žasl. Její otec? Bůh všech moří a oceánů?

„Pane, je mi ctí, že vás poznávám,“ začal jsem formálně a uklonil jsem se. Jak se taky chovat k bohovi? Žádná příručka na to neexistuje.

„Mně je ctí, ale žádné úklony ani vykání, vždyť patříme do jedné rodiny, ne, dcero?“ otočil se na Bellu a ta s úsměvem přikývla a přitulila se ke mně.

„Hodláš si ho nechat už jen pro sebe, nebo nás taky přestavíš, sestřičko?“ ozval se za Tritonem dívčí hlas a vzápětí se vedle Tritona objevilo sedm holek. Vytřeštil jsem oči a trochu zpanikařil.

„To bych radši nechala, až budeme všichni. Následujte mě,“ řekla všem a táhla mě do domu. Tak to bude drsný.

 

Pohled Belly:

 

Byla jsem tak šťastná, že jsem zase s Edwardem, ale teď bylo načase všechny navzájem představit. Táhla jsem Edwarda do domu a celá moje mořská rodina šla za mnou. Otevřela jsem dveře a vstoupila.

„Jsem zpátky, všechny zdravím!“ křikla jsem do celého domu a ve vteřině se tu seběhlo šest upírů a koukalo na mě dvanáct zlatých očí.

„Bello!“ vykřikla Esmé a objala mě. Nejdříve přišlo bouřlivé vítání, které jsem čekala, ale nesměla jsem zapomenout na mou rodinu, která stále čeká ve dveřích. Když jsem se se všemi přivítala, otočila jsem se ke dveřím a všichni můj pohled následovali.

„Pojďte dál,“ pozvala jsem je, protože stále stáli venku přede dveřmi. Otec vešel jako první, protože byl v čele, a za ním se nahrnuly moje sestry a stouply si do krásného půlkruhu. Totéž udělali i Cullenovi.

„Takže, je čas, abych vás všechny oficiálně představila. Nejdříve Cullenovi. Hlava rodiny Carlisle, jeho žena Esmé, dcery Rosalie a Alice a synové Emmett a Jasper a Edwarda už znáte. Tohle,“ ukázala jsem směrem na mou rodinu, „je moje rodina. Otec Triton a to jsou mé sestry. Pojedu od nejstarší k nejmladší. Lilith, Kristen, Alex, Sarah, Nelisa, Zoe a Sophie,“ všechny jsem je představila a čekala na jejich reakce.

„Je mi ctí, že poznávám rodinu, díky které jsem získal tak skvělou dceru,“ začal otec a vystoupil vpřed. Usmála jsem se. Vpřed vystoupil i Carlisle a natáhl k Tritonovi ruku. Táta si s ním potřásl.

„Nám je ctí, že poznáváme pána moří a Bellinu rodinu,“ řekl na oplátku Carlisle a jeho slova prolomila ledy v celé místnosti. Všichni byli najednou velmi uvolnění a chovali se k sobě, jako by se znali celá staletí.

Všichni jsme si posedali na sedačky a do křesel a povídali jsme si. Zírala jsem, jak rychle se dokázali skamarádit. No, nestačila jsem se divit. Velmi často se řeč stáčela ke mně.

Protože jsem mořský tvor, zvedla jsem se, šla do kuchyně, vzala tam veliký džbán a šla k moři pro vodu. Pár minut jsem tak zůstala, protože tam bylo ticho. Božské ticho, ale vrátila jsem se zpátky dovnitř, v kuchyni vzala devět skleniček a nalila všem členům mé rodiny.

Triton a sestřičky se zrovna vyptávali, jaká jsem byla za lidského života. Emmett to rozsekl, když řekl: „Chodící neštěstí a magnet na problémy.“ Tomu se všichni začali smát, ale mně to až tak nevadilo, ale to, co se ozvalo potom…

„Bella a magnet na problémy? A ty problémy byli chlapi, kteří se na ni lepili jako před pár chvílemi na policejní stanici?“ zeptala se Lilith a všichni Cullenovi zpozorněli, hlavně Edward.

Protože jsem zrovna pila, vyprskla jsem celý obsah svých úst, ta voda byla dobrá, a ošklivě se podívala na Lilith, která se tvářila jakoby nic. Vždyť jsme si slíbily, že policejní stanici všechny zapomenou!

„Lilith!“ zavrčela jsem na ni a probodla ji očima. Cítila jsem, že se mi v očích mihl blesk a musela ho vidět i ona, protože se přikrčila v křesle a mlčela. Dobře udělala, ale to by se nesmělo ozvat ještě něco dalšího.

„Přesně. Každý policista se jí nabízel k uspokojení, někteří byli dosti neoblomní,“ přidala se Kristen a tentokrát jsem se ošklivě podívala na ni. Zahlédla tentýž blesk a taky se přikrčila, ale ozvala se další.

„Měli jste ji vidět, jak vypadala v tom hloučku mužů,“ dodala Alex s úsměvem. Ještě každá dodala nějakou pikantnost, ale žádná neřekla, že jsem je všechny odmítala a nabízela je jim jako ovce na trhu. Tak, a mám toho právě dost.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Oceán je můj domov 18. kapitola:

 1
8. zuzka
21.08.2013 [10:50]

kedy bude dalsia kapitola?????? Emoticon Emoticon Emoticon neviem sa dockat Emoticon Emoticon Emoticon

7. Viky123
05.08.2013 [0:56]

Moc se tesim na.pokračování, jsem zvědavá jak z toho Bella vybrusli Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

04.08.2013 [0:22]

jesikata Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. Lucka
03.08.2013 [15:37]

tak ten konec mě tedy dostal. Jen tak náhodou neobletovali ti policisti taky i je. No Bella to bude muset uvést na pravou míru. To se jim tedy povedlo Edward bude žárlivostí bez sebe nebo si ještě vydedukuje, že ho Bella ani nechce. Moc se těším na další díl Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. Jana
03.08.2013 [15:10]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. Simluiq
03.08.2013 [14:03]

Emoticon Emoticon Emoticon
Super kapitolka! :) Ten koniec bol super...
Dúfam že ďalšia bude čo najrýchlejšie Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. marcela
03.08.2013 [12:51]

Emoticon EmoticonUrčitě to udělaly,aby Edward žárlil,viď?? Emoticon
Jenom doufám,že to nebude znamenat nějaké problémy. Emoticon
Nádherná kapitola. Emoticon Emoticon Emoticon

1. miky
03.08.2013 [12:42]

to jsou ale Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!