Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Obluzená láskou 82

Edward a Bella


Obluzená láskou 82Takže je tu již 82. kapitolka, tak pevně doufám, že se Vám bude líbit. Zítra přibude 83.
Pěkné čtení.
od 18+ let

Zhluboka jsem se nadechl a nasál tak tu úžasně omamující vůni. Bella nervózně čekala, co se bude dít dál. Chtěl jsem vědět, na co myslí. Co se jí honí hlavou. Jestli je snad něco, co by chtěla, abych udělal.

Proč nic nedělá? Bože! Prosím! Ať udělá cokoli nebo vybuchnu! Zhroutím se tu a ani se mě nebude muset dotknout!“ lamentovala.

 

Posunul jsem svou tvář k jejímu horoucímu místu a téměř slyšel, jak v něm rychle tepe. Bellin klitoris mě vítal, ba toužil po aspoň nepatrném pohlazení. Přejel jsem přes něj prstem za doprovodu Bellina slastného vzdechu. Tělo se jí třáslo jako list osiky na podzim, když se brání větru.

Sklonil jsem se ještě níž a polaskal jej jazykem. Bellina pánev vyrazila prudce proti mně, oproti tomu její záda vytvořila oblouk. Její reakce mě nabudila a mezi rty jsem pevně sevřel ten drobný a přespříliš citlivý kousek jejího těla. Byl tak horký a na rtech mi propaloval malou mezírku.

Ach, Edwarde,“ sténala a řetězy pout o sebe cinkaly, jak sebou cukala.

Ano?“ Pozvedl jsem hlavu a viděl, jak křečovitě svírá zadní rám postele.

Jen nepřestávej. Moc prosím! Je to úžasné.“ Nadzvedla svou hlavu z polštáře a hypnotizovala mě pohledem.

Co dostanu na oplátku?“ dráždil jsem ji, i když ve skutečnosti jsem se nemohl dočkat, až budu moct její klitoris opět sevřít ve svých ústech.

Cokoliv! Každé tvé přání je mým rozkazem,“ dušovala se a sama mi svůj klín podstrkovala.

Dělám to jen ze staré dobré známosti,“ pronesl jsem ledabyle, ale opět se zohl k té lesknoucí a lákající věci.

Ano, ano, ano,“ šeptala.

Její vzrušení nešlo přehlédnout ani přeslechnout a kdyby jen měla tu možnost, viděla by stožár, rýsující se v mých kalhotech. Měl jsem přímo před očima obraz svého údu, ztrácejícího se v Bellině nitru.

Co se děje?“ ptala se nedočkavě.

Vůbec nic,“ šeptnul jsem a přesedlal k jejím rtům.

Ne, co to děláš?“ mumlala, když jsem její tvář zasypával spoustou drobných polibků. Nedovolil jsem jí říct ani slovo a jazykem se tvrdě probojoval do jejích úst.

Edwarde, máš být na opačné straně, Edwarde,“ žadonila a klínem se otírala o mou bouli.

Mrška jedna si našla vlastní ukájející prostředek, kterým však také silně rozrušovala mě. Dostal jsem nehoráznou chuť, strhat ze sebe všechno oblečení a prostě si ji vzít. Tady a teď bez jakýchkoli okolků či varování.

Bella funěla jako jezevec, což mi připadalo strašně roztomilé a taky směšné, protože dýchat vůbec nepotřebovala a natož takhle.

Opět jsem se začal stahovat níž, načež mi Bella odpověděla opravdu nesouhlasným zamrčením.

Uvědomuješ si, že ti to jednou budu moct všechno oplatit,“ zavrčela na mě jako pravý upír, ale pro mě to bylo velice fascinující a přitažlivé.

Lásko,“ oslovil jsem ji něžně. „Vážně si myslíš, že taková chvíle někdy nastane,“ snažil jsem se ji vyvést z omylu.

Pokud k tomu někdy dojde,“ zasténala, když jsem na její poštěváček slabě zafoukal, „budeš prosit,“ vydechla se značným přemáháním

Jednou možná, ale dnes máme své role poněkud vyměněné,“ usmál jsem se samolibě.

Nesnáším tě,“ vyhrkla, když jsem přes ten jindy drobný hrášek přejel zuby. Rty semkla do pevné linky a odmítala svá ústa otevřít.

Tohle jsem nechtěl slyšet,“ řekl jsem s potěšením.

Už jen chviličku,“ žadonila a pomalu se blížila na vrchol.

Můj jazyk kmital jako šílený, zatímco z jejího lůna prýštěly šťávy lásky. Můj prst možná až příliš tvrdě pronikl do Bellina lůna a když jsem začal pociťovat slabé stahy, okamžitě jsem silou vůle s veškerým drážděním přestal.

Proč mi tohle děláš?“ ptala se zoufale a snažila se přirážet k mému protředníčku, který se v ní jen tak lenivě pohyboval.

Byla jsi zlobivá holka,“ řekl jsem s mírným zavrčením.

To není pravda,“ zasténala slabě a snažila se zintenzivnit pohyby, kterými jsem ji sem tam obšťastnil.

Moc tě miluju, prosím,“ skučela ze zouflaství.

Jak mám vědět, zda to je pravda,“ vyžíval jsem se v mučení svého vězně.

Edwarde!!!“ zaténala prosebně a rozkazně.

Hmmm,“ zamručel jsem a nosem dělal kroužky na jejím podbříšku.

Kdybys mi sundal ta pouta, dokázala bych ti, jak moc tě miluju,“ zašeptala a s jiskřičkami v očích na mě mrkla, až se mi sevřelo hrdlo.

Dokaž to i s nima,“ pozvedl jsem obočí a vykoledoval si tak jen další nesouhlasné zasténání.

Chvíli bylo ticho a slyšet bylo jen slabé oddechování Bells a šustění peřiny, jak se vrtěla na posteli. Přemýšlela, co může udělat, aby mě přesvědčila o své lásce. Trdlo, moc dobře vím, že mě miluje, ale pokud přijde na něco, co by mě mohlo bavit, budu jedině rád.

Začala se ošívat a vypadalo to, že se mě snaží setřást. Vyjeveně jsem ji sledoval a rozhodně nehodlal opustit od své pozice.

Mám stížené podmínky, tak se aspoň snaž spolupracovat,“ vydechla s námahou.

Jak mám vědět, že to není nějáký podfuk?“ vyzvídal jsem.

Edwarde!!!“ zaskučela a hodila po mně vražedným pohledem.

Dobrá, jsi moje žena, budu ti věřit,“ řekl jsem významným tónem a zesedl z ní.

Posadil jsem se však těsně vedle jejích kolen, kdyby měla náhodou nějáké postraní úmysly. Cítil jsem se značně nervózní, protože mi Bellina mysl byla opět znepřístupněna.

Bello?“ řekl jsem váhavě.

Nemusíš všechno vědět dopředu a jsem ráda, že to funguje,“ řekla hrdě, ale když jsem naznačil, že se chystám na ni opět posadit, její mysl byla rázem jako otevřená knihovna.

Dříve, než jsem si stačil přečíst její záměr, její nožka se pozvedla, prsty se zachytila za lem mého trička a prudkým pohybem, až jsem se divil, jak moc silný ten pohyb byl, jej roztrhla vedví.

Hmmm?“ zamručel jsem a díval se jak se její nožka snaží zbavit mé tělo přebytečných cárů.

Tvůj důkaz lásky? Trháš mi oblečení?“ zasmál jsem se, ale ve skutečnosti mě jemné pohyby jejich chodidel velice vzrušovaly.

Šššššt,“ rozkázala a sunula se níž. „To, co teď dělám, mi vůbec nepříjde romantické,“ stěžovala si a dostala se až k mému rozkroku.

Romantické možná ne, ale příjemné to je velice,“ řekl jsem pochvalně, když začala líně pohybovat prsty a masírovat tak mou, značně napjatou, chloubu.

Sledovala mou tvář a podle reakcí v ní krčila prsty rychleji či pomaleji nebo jen jemně přejížděla po látce kalhot.

Není to fér, zatímco on si užívá, mě tak mučí. Představa, že by se tohle dělo mně je tak vzrušující, až cítím, jak vlhnu. Bože!!!“ zněl její zmučený hlas.

Mám si zahrát na zlého Edwarda a ještě okamžik ji mučit, či se opět změnit ve svou hodnější polovičku a konečně dolaskat její tělo?“ honila se mi rozporuplná myšlenka hlavou.

Při pohledu na Bellin zmučený obličej jsem se definitivně rozhodl, že pro tento okamžik poslechnu své mrtvé srdce a splním tak své manželské povinnosti.

Když se má dlaň dotkla Bellina stehna a začala se pomalu sunout výš, její dráždění přestalo a se zatajeným dechem sledovala, co se bude dít dál. Hypnotizovala pohledem slimáčí tempo mé dlaně, která se zastavila těsně před jejím horoucím místečkem. Sama od sebe roztáhla nohy a čekala, kdy se konečně zmůžu na další tah. Přiklel jsem k ní a má chlouba ji určitě musela tlačit do slabit, pokud ano, tak tento tlak nevnímala, neboť jsem do ní právě zasunul svůj prst.

Hmmm,“ zamručela spokojeně a pomalými pohyby přirážela k mému prstu, který s v ní ztrácel jako nábojnice v revolveru.

Zasunul jsem do ní ještě jeden, k čemuž mě Bella nemusela vůbec vybízet.

Prosím,“ nadzvedla s přemáháním hlavu. „Pokud opět přestaneš, nevydržím to a jestli si myslíš, že upíři brečet nedokážou, tak se brzy přesvědčíme o opaku,“ zasténala.

Nepřestanu,“ zašeptal jsem jí do ouška a ona s úsměvem položila zpět svou hlavu na polštář.

Dvá mé prsty se v Bellině lůnu pohybovaly nezávisle na sobě a můj palec se samovolně přesunul na její poštěváček. Z jejich úst se ozývalo jen slastné „áach“, které neustále nabíralo na síle. Ponořil jsem své prsty snad ještě hlouběji do jejího nitra, než bylo možné a při jejím reagování jsem měl pocit, že jsem snad našel Bellin G bod.

Pokračuj!!!“ nakazovala mi a blahoskloně se napichovala na mé prsty.

Její vlhkost stékala po mých dlaních dál, ale bylo mi to naprosto jedno, protože jsem byl uchvácen Bellinými reakcemi. Naprosto se poddala veškerým emocím, které prostupovaly jejím tělem a přes její myšlenky jsem dokonce i já pomalu cítil všechnu tu rozkoš, kterou prožívala.

Tolik slasti!“ vykřikla a pouta jen cinkala jak jimi o sebe bouchala.

Vypadalo to, že se její tělo pomalu uklidňuje, ale do mé hlavinky vstoupila z čista jasna záludná myšlenka.

Dva ohromné výbuchy za sebou?“ honilo se mi hlavou.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Obluzená láskou 82:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!