Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Obluzená láskou 81

5.Handaa-Kebi


Obluzená láskou 81No jo lidičky, máte na mě strašný vliv a já se nechám vždycky ukecat, takže jsem se opět hecla a přepsala 81. kapitolku, ale na to si nezvykejte :D.
Přeji pěkné čtení.
15+

 

Velice opatrně tak, aby nic nespozorovala, jsem natáhl ruku a z blízkého stolečku vytáhl pouta. Výpůjčka od Emmetta. Nevěnovala pozornost slabému cinkotu, kterým bych se tak mohl prozradit, ale když se kolem jejich dlaní uzavřely dva kroužky a s hlasitým zacvaknutím ji tak připevnily k posteli, vytřeštěně na mě pohlédla. Nyní jsem v její mysli vyčetl pouze chaos a zmatek, ale taky jí konečně došlo, o čem jsem prvně mluvil.

Tohle nemyslíš vážně, že ne?“ koktala vyděšeně.

 

Proč by ne?“ opáčil jsem s úsměvem. „Ten nápad se ti přeci líbil,“ dodal jsem. 

Nemyslíš, že teď, když už jsem upír jsou ta pouta naprosto zbytečná.“ Naznačila lehce vítězným tónem.

Nemyslím,“ vyvedl jsem ji z omylu.

Stačí udělat jeden letmý pohyb a prasknou,“ vysvětlila s pozvednutým obočím.

Zkus to,“ nabádal jsem ji, avšak dlouho tak činit nemusel.

Dívala se mi do očí a rukama udělala nepatrný pohyb do stran, ale nic se nestalo. Začala lehce panikařit a zkusila udělat tento pohyb ještě jednou, ale s větší intenzitou. Mezi obočím se jí vytvořila nesouhlasná linka.

Není to vtipné, Edwarde! Proč to nejde?“ kárala mě nenávistným pohledem.

Ta pouta jsou Emmetta,“ podal jsem vysvětlení.

Což znamená?“ udělala nechápavý výraz.

To znamená, že pokud vydržela nápor Emmetta, vydrží i tvůj,“ uchechtl jsem se.

Edwarde Cullene, fajn, byla to legrace, ale buď tak laskav a sundej to ze mě!“ Zakopala nohama a vypískla nasupeně.

Kazíš mi mé překvapení,“ řekl jsem lehce dotčeně a prsten jedné ruky hladil její obnažené stehno, které vykouklo z pod bílého ručníku, díky Belliným rychlým pohybům.

Ukazovákem jsem klouzal po tom světlém a pevném kousku její pokožky a neskutečně si to užíval. Bella přestala vyšilovat a pomalu se uklidnila. Hrudník se jí zvedal nepřekonatelnou rychlostí a ručník, který měla ovázaný kolem prsou, byl pro ni značně těsný. 

Co se mnou míníš dělat? A proč to vůbec děláš?“ vydechla, ale víčka nechala zavřená.

Musím ti nějak vrátit tu tvou tehdejší boudu, pamatuješ? Díky tvému spojenectví s Alicí jsem si myslel, že jsi mrtvá,“ objasnil jsem trochu pochmuřele, ale ve skutečnosti jsem se těšil, až budu mít možnost laskat její tělo.

Tohle je ten důvod?“ vydechla jakoby opile, když můj prst kroužil velmi blízko jejího horoucího místečka, ale přímo se jej nedotkl.

Myslím, že jsem v právu,“ zasmál jsem se a přilehl na její tělo.

Kde se jen ve mně takové choutky berou?“ honilo se mi hlavou. Vypadala tak bezbraně a nejlepší na tom bylo, že taky tak bezbraná byla. Pouta jí neumožňovala se bránit a mé tělo jí nedovolovalo jakkoli se pohybovat. Jsem si jist, že by mě zvládla odpálkovat, protože byla přeci jen novorozená, ale díky návalům vzrušení se nezmohla na nic. I moucha by v tuto chvíli měla větší sílu než ona.

Když budeš hodná, možná tě zbavím toho těsného ručníku,“ zašeptal jsem jí do rozechvělého ouška. Její rty tvořily rovnou linku. Křečovitě je k sobě tiskla a snažila se vypadat vyrovnaně, ale ve skutečnosti působila tak vzrušeně jako nikdy.

Copak něco dělám?“ řekla zoufale. „I kdybych chtěla, mé možnosti jsou jaksi omezené,“ povzdechla si zoufale.

Ani jsem si nevšiml,“ řekl jsem provokativně.

Pouta sebou trhla, jak se Bella snažila udělat výpad, ale s pootevřenými ústy dopadla hlavou zpět na polštář.

Nervózně si zkousla spodní ret a tím mě totálně vyvedla z míry. Tímto gestem mě přímo lákala k políbení a já neodolal. Nejprve jsem se otřel o její koutek, ale Belliny rty se instinktivně našpulily. Slabě jsem nadzvedl svou tvář a přešel na druhý koutek, který jsem políbil se s tejnou intenzitou jako předešlý.

Prosím,“ zašeptala téměř neslyšně a pokořeně.

Zadíval jsem se do jejích očí, tak něžných a bažících po mně. Zvlášť jsem políbil Bellin spodní ret a poté horní. Úzkostně a neukojeně vydechla. Objel jsem linii těch úžasně buclatých rtíků jazykem a Bellino tělo proti mně prudce vystartovalo.

Notak,“ řekl jsem konejšivým hlasem, zatímco Bella po mně házela stydlivé pohledy.

Nic neříkala a snažila se uhnout přímému očnímu kontaktu. Rozkošně se vzpínala a já se umoudřil a spojil naše rty v jedny. Jakmile ucítila ten měkký dotek, chtěla víc. Hrubě dorážela a přidušeně vzdychala. Malá skulinka mezi jejími rty mi dovolila proniknout jazykem do jejich úst a polaskat ji zevnitř. Okamžitě se přidala na mou stranu a jazykem hbytě kmitala po tom mém. Snažila se ukojit svou nedočkavost, ale spíše mi přišlo, že si to jen zhoršovala. 

Sebral jsem, ba snad vyhrabal z těch nejvzdálenějších konců, své veškeré sebeovládání a odtáhl se od své manželky, reagující na tento pohyb nesouhlasným mrukotem.

Všechno ti to jednou vrátím Edwarde, do toho nejposlednějšího puntíku,“ lamentovala ve svých myšlenkách.

Dával bych si pozor, na co myslím, lásko, zatím tu mám navrch já,“ usmál jsem se zeširoka.

Vzepjal jsem se na pažích a posunul se tak, abych se co nejlépe dostal k Belliným dlaním. Prsty krčila a zase natahovala. Všech deset jsem jemně políbil a dokonce i některý oblízl, za což jsem si u Belly vysloužil slabé zasténání.

Zlíbal jsem každičký milimetr jejich rukou a podélně se sunul dolů, až jsem se dostal opět k její tváři. Pomalými pohyby jsem uspokojoval její rty a ušní lalůček, na který byla obzvlášť citlivá. Zamířil jsem ještě níž a dostal se tak k mírně zašpičatělé bradě. Krku jsem nedokázal odolat a začal jej se vší jemností líbat.

Jako luk připravený k odstřelu se napínala a narážela tak do mé hrudi. Její pokožka byla ohromně sladká a já se nemohl zbavit nutkání, cítit ji na svém jazyku.

Tohle opravdu nezvládnu,“ zakňučela.

Přeci mě nechceš zklamat,“ pronesl jsem naoko vážně.

Mně už je všechno jedno! Připadám si jako sopka před vybuchnutím,“ lamentovala, ale já nebyl ani zdaleka u konce.

Víš, že tě miluju,“ zašeptal jsem a začal z jejího těla stahovat překážející ručník.

Skutečně?“ zavzdychala.

Nebral jsem ohled na tuto jízlivou poznámku a věnoval se dál tomu hebkému tělu. Políbil jsem ji v dekoltu a díky posunování postupně vykoukly také její ňadra. Narůžovělé bradavky mě přímo vybízely k polaskání, takže nebylo co řešit.

Uchopil jsem jednu z nich mezi rty a jazykem na ni slabě zabrnkal.

Ach!“ zasténala Bella mohutně a začala se mým dotykům vzpínat.

Pouta ji dokonale uzemňovala a mně to vyhovovalo. Měl jsem volné pole působnosti a nemusel se zaobírat myšlenkami, že by mě snad mohla „přeprat“.

Plazil jsem se po jejím těle jako popínavá rostlina a ocital se stále níž. Sebou jsem také tahal ručník, který postupně odhaloval všechny krásy Bellina těla. Přišlo mi naprosto zbytečné, aby stále zakrýval ona zakoutí slasti a odhodil jsem jej do rohu.

Nepatrně se stydlivostí ošila a mně to přišlo strašně moc roztomilé.

Viděl jsem tě nahou tolikrát, že bych poslepu dokázal nakreslit tvé tělo se všemi jeho dokonalostmi,“ šeptal jsem nežně. 

Tohle prostě nezměníš,“ vydechla.

Viděl jsem lesknoucí se kapičky na jejích stehnech. Tak moc mě to lákalo a nedokázal jsem se bránit. Až teď jsem si začínal uvědomovat, že být na Bellině místě, škemrám, aby mě přestala mučit. Opravdu jsem rád, že jsem ten, co mučí.

Mé rty měly pro dnešní noc spoustu práce, protože tentokrát jsem se pustil do líbací války s jejím plochým bříškem. Při každém mém doteku se nadzvedlo a vypadalo rozkošně nafoukle.

Prosím,“ zaúpěla už dnes po druhé.

Chtěl jsem ji ochutnat zevnitř. Dovědět se, zda nastala nějáká změna a pocítit tu sladkost jejího nitra.

Roztáhni nohy, Bello,“ poručil jsem něžně.

Poslechla mne. Bez jakýchkoli poznámek tak učinila a naskytl se mi pohled do jejího horoucího klína. Byl jsem tak vzrušený, že i kdybych se sebevíc snažil, neodolal bych. Pomalu jsem se přibližoval k jejímu klínu a sledoval vzrušením roztřesené tělo, které se otřásalo v mi neznámém rytmu. 

Zhluboka jsem se nadechl a nasál tak tu úžasně omamující vůni. Bella nervózně čekala, co se bude dít dál. Chtěl jsem vědět na co myslí. Co se jí honí hlavou. Jestli je snad něco, co by chtěla, abych udělal.

Proč nic nedělá? Bože! Prosím! Ať udělá cokoliv nebo vybuchnu! Zhroutím se tu a ani se mě nebude muset dotknout!“ lamentovala.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Obluzená láskou 81:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!