Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Oba jiní, ale spolu? - 9. kapitola

the host stills


Boj! Kdo vyhraje?

Donutila jsem se zachovat klid a oslovila jsem ji: „Victorie, tady jsem tě nečekala.“

Zle se usmála a odpověděla přesládlým, holčičím hláskem, který se k ní vůbec nehodil: „Bello, přece si musím vychutnat svoji pomstu.“

 

Rychle jsem přemýšlela, co udělám, věděla jsem, že nemám moc času. Rychle jsem probírala výhody i nevýhody. Hlavní bylo, že Victoria netuší, že jsem upír. To mi přidává hodně k dobru. Ale asi vím nebo aspoň tuší, že je Jacob vlkodlak. Byl přece jeden z těch, co ji pronásledovali. S velkou pravděpodobností poznala jeho pach.

Další nevýhoda pro mě je to, že jsme s Jacobem ušli docela kus od domu, takže bychom tam asi nedoběhli. Ale Edward by mohl slyšet Victoriiny myšlenky nebo myšlenky nějakého z těch dvou upírů. A za další - neuměla jsem moc bojovat.

Stála jsem na místě bez pohnutí. Victoria se zatím taky neměla k útoku. Nejspíš čekala, až zpanikařím nebo něco podobného.

Najednou se na mě vrhla. V tu chvíli se všechno seběhlo strašně rychle, vymrštila jsem se a Victorii odrazila, odletěla kousek ode mě. Vypadala hrozně zmateně, nechápala jsem to, co se stalo. V tu chvíli jsem se rozhodla, nejlepší obrana je přece útok. Jacob se vedle přeměnil a vrhnul se na ty další dva upíry.

Skočila jsem po Victorii, pořád netušila, co se to děje. Určitě si myslela, že mě lehce zabije. Ale náš souboj byl vyrovnaný. Určitě by nebyl, kdyby Victoria věděla, co jsem. To by mě doopravdy lehce zabila, ale teď ne.

Obě jsme se snažily získat nějakou výhodu. Ale nešlo to, každý výpad, ať můj nebo její, byl tou druhou zablokován. Byla jsem tak soustředěná na Victorii, že jsem si ani nevšímala, jak si vede Jacob. Bála jsem se o něj, přece jenom byl jeden proti dvěma. Ale pro teď jsem odložila všechno stranou. Obavy by teď nikomu nepomohly.

Připadalo mi, že už tam s Victorií bojujeme hodiny, i když jsem si byla jistá, že jsme tam jenom pár minut.

Ozval se výkřik. Rychle jsem se otočila, ve stejnou chvíli jako Victoria, viděla jsem, jak se Jacobovi podařilo zničit jednoho z upírů. Utrhl mu hlavu. Victoria na ně jenom zírala.

V tom jsem si uvědomila svou šanci. Skočila jsem Victorii po hlavě. Chytla jsem ji a trhla. Vší silou trhla. Victoriina hlava odlétla od těla.

Chvíli jsem jen stála jako opařená a koukala na ni.

Vzpamatovala jsem se. Měla jsem v hlavě jedinou myšlenku: Jacob. Otočila jsem se k místu, kde on bojoval. Ležel tam bez hnutí. Vyděsila jsem se. Ne, on nemůže být mrtvý. Rozběhla jsem se k němu.

Ale nedoběhla, někdo mě odhodil přímo na strom. Okamžitě jsem se zvedla a nevšímala jsem si bolesti od nárazu. Asi tři kroky ode mě stál ten druhý upír a nenávistně si mě měřil. Jeho rudé oči mě přímo propalovaly pohledem.

Ukázal na Victoriino tělo a zasyčel na mě: „Za tohle zaplatíš, za tohle tě zabiju.“ Po tom po mně skočil. Uhnula jsem, ale nebyla jsem dost rychlá. Oba jsme skončili na zemi. Bojovali jsme, on vyhrával.

Hlavou mi probleskl nápad, nechala jsem můj obličej, aby se změnil. S černočervenýma očima a dlouhými špičáky jsem už nevypadala tak snadno porazitelně. A splnilo to účel, zarazil se. A já získala výhodu. Zaťala jsem do něj své špičáky, netušila jsem, co se bude dít. Jestli to vůbec ucítí.

A ucítil. Hodně ucítil. Strašlivě zařval a odtrhnul mě od sebe.

A znovu se na mě vrhnul. Tentokrát ho ode mě odtrhnul někdo jiný. Edward. Takhle naštvaného jsem ho ještě nikdy neviděla. Utrhnul tomu upírovi hlavu, vyndal zapalovač a spálil ho.

„Jsi v pořádku?“ zeptal se.

Kývla jsem.

Jacob! Rozběhla jsem k němu. Vůbec se nehýbal.

Prosím, ať není mrtvý!

 

 

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Oba jiní, ale spolu? - 9. kapitola:

 1
27.02.2013 [23:22]

IzziBells Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!