Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nymfa Bella 5. kapitola + Epilog

cullenbyalish


Nymfa Bella 5. kapitola + EpilogBella zjistí pravdu o Edwradovi a čeká ji závažné rozhodnutí. Půjde na Olymp, nebo zůstane s Edwardem na Zemi?

5. kapitola

 

„Edward je Nyktin syn.“


Myslela jsem, že asi odpadnu. Nyx, bohyně noci, moje sestra, je matka tohoto upíra? Počkat! Upíra? Vždyť ona je… bohyně upírů, tvorů noci. Překvapivě jsem odstoupila od Edwarda a hledala v jeho tváři podobu s Nyktou. Opravdu. Jeho oči, když jsou černé, má je po své matce.

V duchu jsem vzpomínala na dny, kdy jsme společně seděly v jejích komnatách a smály se, jak jsou lidé nešikovní, když vládne noc. Proč mi neřekla, že má syna? dumala jsem. Je to má sestra a dobrá kamarádka. Proč by mi něco takového tajila?

Protože v té době Edward ještě neexistoval, ozvalo se mi v hlavě. Očko mi spadlo na otce, který se culil jako blbeček. Myslela jsem, že ho něčím praštím, ale měl pravdu.

„Takže Edward je…“ začala jsem pomalu a pečlivě vážila slova. Edward se na mě vyděšeně podíval.

„Můj synovec. Tohle se může stát fakt jenom mně. Nejdřív Amor, který je synem mé sestry Afrodity a teď Edward, který je syn mé další sestry Nyx,“ bědovala jsem nahlas. Otec jen tak tak dusil smích, ale nakonec to nevydržel a rozesmál se naplno.

Teď už chápu, proč se stal Edward upírem. Ne proto, že by umíral, byl to jeho osud. Jeho matka, bohyně upírů, měl to v krvi. Pak je princ Noci. Pomalu jsem přistoupila k vykolejenému Edwardovi a položila mu obě ruce na tváře. Tím jsem si získala jeho pozornost.

„Ukaž svou pravou tvář, princi Noci,“ zašeptala jsem a políbila ho. Otec přece řekl, že láska vrátí, co bylo vzato. V duchu jsem opakovala větu, kterou mi šeptala sama Nyx.

 

"Co čím bylo, ať se tím zase stane."

 

Cítila jsem, jak se v Edwardovi hromadí energie a síla, která mu dávno patří a sám o ní nevěděl. Pak jako by explodoval. V polibku zakřičel bolestí, tak jsem od něj leknutím odskočila.

Objevila se temně modrá záře, která směřovala z nebe přímo k Edwardovi. Bolestně sténal, bylo mi ho líto. Bolestně se přikrčil a pak vybouchl znovu. Záře od něj odletěla, jako by měl nějakou infekční nemoc, ale už tam stál on. Edward, princ Noci.

Měl na sobě černé panské lakovky, černé kalhoty, černou košili s rozepnutým knoflíčkem u krku a… Panebože! Z jeho krásných zad, z lopatek, mu trčela dvě krásná černá křídla.

Tohle je anděl. Sice anděl noci, ale anděl. Vydýchával se z té haldy energie a síly a pak se rozhlédl kolem. Já pořád koukala na ta křídla. Taky se podíval, a když je uviděl, zarazil se. Pak se opět podíval na mě s nechápavým výrazem. Je přece jen nováček mezi božstvem.

„Edwarde, nestal ses upírem, protože jsi měl být zachráněn. Stal ses jím, protože je to tvůj osud. Tvá matka, Nyx, je bohyně noci a upírů, máš to v krvi. Jsi princ Noci,“ snažila jsem se mu to vysvětlit a uklonila jsem se před ním.

Cullenovi udělali totéž, jenže oni klesli na kolena. Já bych to udělala taky. Vždyť před nimi stojí syn jejich bohyně. Když si toho všiml Edward, zachmuřil se. Asi se mu nelíbilo, že se mu jeho rodina klaní.

„Co to děláte? Neklaňte se mi, vstaňte,“ přikázal jim, vzal Carlislea za ramena a vytáhl ho do stoje. Stejně učinil i s ostatními. Jako poslední si nechal Esmé. V její tváři se značila bolest a strach. Věděla jsem, čeho se bojí. Ztráty syna.

„Ne, Esmé, možná jsem božského původu, ale chci žít dále tak, jak jsem žil. S vámi, s upíry, kteří mě mají rádi. Se svou rodinou,“ odpověděl Edward asi na nějakou Esméinu otázku v mysli.

Přistoupila jsem k Edwardovi a položila mu ruku na rameno. Otočil se na mě a oči se mu rozzářily jako diamanty při styku se slunečními paprsky.

„Edwarde, pokud si přeješ zůstat zde, tak zůstaň. Abych byla šťastná, musím ještě jednou vidět svůj starý domov a svou rodinu. Pak zůstanu s tebou, ať se rozhodneš zůstat kdekoli,“ řekla jsem mu a otočila se na Dia. Nastavil mi ruku, do které jsem vložila tu svou. Už nás chtěl přenést, ale ještě se ozval Edward.

„Počkejte. Půjdu s vámi. Chci vidět svou matku,“ řekl s divným podtónem. Toužil znát svou minulost, ale bál se, že tím ublíží Esmé. Natáhla jsem k němu ruku. Svou vložil do té mé, a tak jsme mohli odletět.

„Nebojte se. Dám na něj pozor a v pořádku ho přivedu zpátky,“ slíbila jsem ještě Cullenovým a už jsme byli na Olympu.

Zeus svolal všechny bohy do sálu, a tak jsme se mohli začít vítat. Edwarda si hned odchytla Nyx a celé dva dny ho nepustila od sebe. Vyprávěla mu, jak poznala jeho otce, jak se do sebe zamilovali.

Ve skutečnosti byla ona Elizabeth, Edwardova matka a žena, která "zemřela" na španělskou chřipku. Tu chřipku do města poslala ona, aby Edward naplnil svůj osud a stal se upírem. Trochu děsivé.

Mě si zase odchytila Afrodita a snad milionkrát se mi omlouvala za Amorovo chování, stejně tak Erós, jeho bratr. Milionkrát jsem jim řekla, že mi vlastně pomohl ke štěstí, a tak se omlouvat nemusí.

Na Olympu jsme strávili celkem týden. Edward se spřátelil se všemi bohy i polobohy a jeho život se mu líbil, ale nebylo to to, co chtěl. A tak jsme se jednoho dne rozloučili s celým Olympem a vrátili se ke Cullenovým.

 

Epilog

 

Na Olymp jsme už nechodili, pouze oni chodili sem tam za námi. Po pár měsících mě Edward požádal o ruku. Svatba byla v Řecku, v království mého dětství. Pavouci mi utkali nové šaty hodné bohyně a mé sestry nymfy se postaraly o zbytek.

Byla to ta nejkrásnější svatba, jakou jsem kdy zažila. Byly na ní všichni, na kom mi kdy záleželo. Bohové z Olympu, Cullenovi, mé sestry z lesa, strýček satyr, teta nymfa, a dokonce i moje sestřenice, nymfa Deianeira, a její manžel Herkules.

A co bylo nejlepší, Herkules je můj vlastní bratr. Má matka, královna Alkména, porodila dvojčata. Mě a Herkula, ale musela se nás vzdát. Herkules vyrůstal u kentaura Chirona, který ho vychoval jako vlastního syna, a naučil ho vše, co zná.

Dokonce se na svatbě ukázal i Amor se svou snoubenkou Serpentinou, hadí nymfou. Ukázalo se, že i ona se zamilovala věčnou nymfí láskou a Amor se jen podřídil. A tak bylo všechno, jak má být.

Všichni byli šťastní a nejvíce já s Edwardem. Kdo ví, co se ještě může přihodit. Sama jsem nevěděla, jak velká to byla pravda. Na líbánkách se stalo něco neuvěřitelného. Otěhotněla jsem.

Narodila se mi krásná a zdravá holčička z božské krve. Dostala jméno Dafné, byla nymfa jako já. Ona si získala srdce samotného Apollóna, boha slunce. Apollón se kvůli ní vzdal své práce, kterou převzal Hélios, a žije s námi na Zemi.

A pokud nás nikdo nezničil, jakože ne, tak žijeme ještě teď mezi vámi jako obyčejní lidé.


« Předchozí díl


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nymfa Bella 5. kapitola + Epilog:

 1 2 3 4   Další »
31. Lucie
18.05.2020 [20:20]

Emoticon Emoticon Emoticon ❤krásné

30. Alice C.
10.03.2016 [21:42]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon To-o-o by-by-bylo Do-do-do-dokonalý!

29. Hanny
11.02.2016 [22:57]

Krásná povídka Emoticon Emoticon Emoticon

28. Jana S
01.12.2014 [0:50]

Skvělá povídka Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

27. :D
28.10.2013 [14:12]

velmi podařené Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

16.12.2012 [20:26]

Belluska12Moc pěkný Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

25. barča
23.11.2012 [18:56]

moc moc nádhérný hodně se mi to líbilo Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

01.10.2012 [16:32]

KristenPattinsonTwilight Emoticon Emoticon Emoticon

23. kiki
26.07.2012 [16:44]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon nádhera. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

22. nimf
16.07.2012 [11:52]

ahoj. tuto kapitolovku som zhltla ani ne za hoďku, čiže sorry ak to bude trochu veľa myšlienok na jednom mieste. Bolo to úplne super. Doteraz som také nič ani nečítala. Bože. Sice trochu krátka, chcela by som vedieť viac, ale to je môj názor. Ja som taká zvedavá. V každom prípade okračuj v písaní. Rada si prečítam aj dačo nové :D

 1 2 3 4   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!