Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nuž, som diablik - 4. kapitola

Sraz Ostrava!!! 13


Nuž, som diablik - 4. kapitolaPo dlhšom čase je tu pokračovanie našej spoluautorskej poviedky. Tentoraz ju napísala voldy. :) A veľká vďaka patrí všetkým, čo ju čítajú: EdBeja, MirushQa, Anysek, Beny, Nothingisimpossible,TayLoORiSsOoCuTeE, Johanna, Ilovetwilight4evwer, Blotik, Dorianna, Nikki, Nebraska, KristinaCullen, Mimi79, Nena, Mata A Ronnie:) Ďakujeme... a príjemné čítanie prajú Voldy, Millie Cull, Dark Passion a Rose Dublest!:)

4. kapitola - Bože, prečo práve ja?

hudba

Diablik! Diablik!"


Čo ten tu robí!?! Tvárila som sa, že nič nepočujem a zdrhala som preč.


Diablik!"


Volanie znelo bližšie. Nech ma nechá na pokoji, pretože ten jeho štupeľ ho vykastruje!
Jeho ruka ma chytila za rameno a otočila ma k sebe. Skoro som zdesene vykríkla, keď som pred sebou znova mala ten jeho ksicht.


Chýbala si mi, láska!" Ešte na mňa aj mrkol! Idiot!


Ty mne nie!" preniesla som nezaujate a otočila som sa na odchod.


Veď som sa ti ani nepredstavil," hovoril smutne.


Tvoj problém," zašepkala som a pokračovala som v ceste na dejepis.


Som Emmet," zrazu stál predo mnou a podával mi ruku, a ty štupeľ?"


To sa nenaučil, že nemá provokovať. Začala sa mi trochu triasť pravá ruka, ktorá priam túžila zoznámiť sa s jeho tvárou.


Ale trpaslík, hádam sa na mňa nehneváš?"


Teraz som mu zase trpaslík! To mi nemôže dať pokoj?!?
Stúpla som si na špičky, aby som bola bližšie k jeho tvári.


Prečo by som mala?" Predniesla som presladene a očarujúco som sa naňho usmiala.
Ja sa nehnevám, ja zúrim! pomyslela som si.


A teraz, keď to najmenej čakal som spravila to, po čom som túžila od včerajšieho večera.
Kolienkom som ho "jemne" kopla na miesto, ktoré je dostatočne citlivé aj pre upíra. Tvár sa mu skrivila od bolesti a prehol sa v páse. Obišla som ho a nevenovala som mu ani jediný pohľad. Ten si ešte rozmyslí, koho nazve štupľom! Zamierila som do učebne, sprevádzaná pohľadmi oneskorencov. Z každej strany sa ozývali rozhovory na tému "tá nová."
Už ma to začínalo naozaj štvať!


A zas som sa dostala na tému "pomsta." Musím vymyslieť niečo naozaj zničujúce. V duchu som sa diabolsky zasmiala nad plánmi aké som spriadala. Zhlboka som sa nadýchla a vstúpila som do triedy za doprovodu toho otrasného školského zvonca, ktorý som už nikdy nechcela počuť. Všetky pohľady sa otočili na prišelca alias moju osobu. Snažila som sa nevšímať ich pohľadov, ktoré boli na mne nalepené, kým nevošiel učiteľ.


Chápem prečo učí dejiny," pomyslela som si, akonáhle sa dostavil do môjho zorného poľa.


Bol to taký spráchnivený dedko, ktorý až hrôzostrašne pripomínal deduška Večerníčka.
V jednej ruke držal paličku a v druhej mal kopu nejakých zbytočných papierov. Nemal by byť na dôchodku??? Neudrží sa na nohách a škola musí uhradiť pohreb, ako pracovný úraz. S hlasným výdychom sa zvalil na stoličku. Išla som za ním a dala som mu tie papiere, čo má podpísať.
Chvíľu sa na mňa pozeral, no chvíľu, dobrých päť minút na mňa len tupo hľadel.

Nepomýlili ste si triedu slečna???" vypadlo z neho na koniec.


Nie, som tu nová, Isabella Swan." Vysvetľovala som mu a podávala som mu tie papiere, čo má podpísať.


Hlasnejšie krásavica, už nepočujem ako za mlada!" ozval sa hlasný chichot, musia sa vážne zabávať.


Volám sa Isabella Swanová a som tu nová!" Kričala som hlasnejšie s dôrazom na každé slovo.


Á máme tu novú žiačku, trieda pozdravte sa svojej novej kamarátke!" usmieval sa ako slniečko na hnoji. Nedá sa to vydržať! Luck, toto si odpykáš!


Ahoj!" ozývalo sa z každých strán.


Toto máte podpísať," už som mu priam strkala tie papiere do rúk.


Čo je to, miláčik???"


Ach, prečo práve ja??? Bože, prečo????

 

Shrnutia:

Voldy

DarkPassion

MillieCull

RoseDublest

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nuž, som diablik - 4. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!