Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nůž hluboko v srdci - The End


Nůž hluboko v srdci - The EndAhojky, snad mě neukamenujete. Mám tu poslední dílek k této povídce. Moc mě mrzí, že jsem to sem dala až teď a doufám, že si na tuto povídku ještě vzpomínáte.

Dívala se na něj v očích se svojí prosbou.
„Prosím, nemůžu se proti nim postavit....“škemrala.
„Tak a dost!“ uslyšel jsem za sebou výkřik té ženy. „Melanie! Zradila jsi, jak se můžeš vzdát takhle bez boje? Jak můžeš?!“
Melanie mlčela. Otočil jsem se na tu šílenou ženskou. O co jí k sakru jde.
„Emmete... prosím!“ozvala se mi za zády Mel.
„Melanie, já... nemůžu...“ kníknul jsem. Došli mi argumenty, jindy bych byl plný humoru a odhodlání, ale tento souboj se zdál být těžší, než vypadal.
Nebyl to souboj pouze o rychlosti, taktice a síle, ale o pocitech a psychice, a v tomto jsem nikdy nevynikal. Vždy za mě rozhodla má síla.
„Nenechám vás vyhrát!“ uslyšel jsem znovu výkřik ženy, byl tak zlověstný a pak jsem zjistil, k čemu se chystá.
Přiskočila k Belle s nožem v ruce a přiložila jí ho ke krku.
Tepnou jako by jí krev začala proudit jako splašená a na chvíli se mi zdálo, že se tep zastavil úplně.
Z Edwardova hrdla se vydral tlumený výkřik, ale hned zanikl ve zlověstném vrčení: „Jestli ji skřivíš jen vlásek čarodějnice...“
Nejvyšší se pouze zasmála.
„Klidně ji ublížím! Nic pro mě neznamená!“ Znovu propukla v smích.
„Edwarde! Zůstaň v klidu! Jinak tě zabije!“ křiknul jsem, když sem viděl jak se Edwardovi napjal každý kousíček svalu a chystal se zaútočit.
„A co mám asi tak dělat?“křiknul.
„Já nevím...“šeptnul jsem. „Melanie... Prosím, pomoz nám! Ona ji zabije! Je šílená! Je posedlá touhou zabíjet upíry! Nezastaví se!“
„Ne... My nesmíme zabíjet lidi!“
„Ona ji zabije!!“
„Ne...“
„Melanie! Podívej se na ni! Myslí to vážně!“
„Ne...“
Pak její oči začali prozkoumávat držení těla Nejvyšší a její výraz. Chvíli váhala, ale potom se pomaličku zvedla a zavřela oči.
„Budeš mít jen chvilku...“uslyšel Edward Melaninu myšlenku. „Na chviličku zablokuji její schopnosti, ale jen na malou chvilku. Víc ti pomoct nemůžu...“mírně v něm trhlo, když slyšel Melaniny myšlenky.
Byly jiné než u ostatních, byly protkané spoustou malých sítí, které do sebe zapadaly.
Melanie otevřela oči a před sebou sepnula ruce, pak oči znovu pomaličku zavřela. „Teď!“zakřičela v mysli a Edward se vrhnul dopředu.
Odrazil nejvyšší stranou a Emmet se rozběhl pro Bellu.
„Edwarde!“ vykřikla Melanie, když se nad vedoucí skláněl s vyceněnými tesáky. „To nemůžeš!“ okamžitě dala ruce od sebe. Edward výhružně zavrčel a uskočil před plameny, které nešlehaly od Melanie, ale od Nejvyšší.
„Ty! Zradila jsi nás! Udělala bych pro tebe první poslední!“ syčela zlověstně.
„Ne! Chtěla si ze mě mít jen nástroj na zabíjení! Klidně by si zabila člověka! Je konec!“ Melanie před sebou skřížila ruce a něco si tiše začala mumlat.
„Ne! To neuděláš!“ Nejvyšší začala dělat to samé co Melanie.
V jednu chvíli oběma dvěma z rukou vytrysknul malé paprsky, které se srazily. Melanie jednu ruku uvolnila a z ruky ji vyšlehly plameny, které její učitelku pohltili.
Dřív než zhořela na prach, křičela bolestí a proklínala Melanie, která se s hrůzou v očích dívala na to, co se stalo.
„Bello, jsi v pořádku?“zeptal se Edward a vzal ji do náruče.
„Jo, jsem...“ jemně ho políbila.
„Musíme jít pomoct ostatním!“ řekl jsem rozhodně. Neměl jsem čas se radovat, dokud nezjistím, jestli jsou všichni v pořádku.
Rozběhli jsme se k místu, kde jsme nechali Jaspera a Carlislea. Ti se právě vypořádali s poslední lovkyní, která je ohrožovala.
„Mrcha jedna!“zanadával si Jasper a pak se otočil na Edwarda, mě a Bellu. Když si nakonec všimnul Melanie zaujal bojové postavení.
„Nech ji! Pomohla nám! Vlastně Bellu zachránila...“řekl jsem.
„Musíme za Alice a Esme!“ vyrušil nás Carlisle a zamířili jsme za nimi.
Alice a Esme stále ještě soupeřily se dvěmi lovkyněmi.
„Zastavte!“vykřikla Melanie a obě poslechli, dokone i Alice s Esme. „Je konec! Nejvyšší je mrtvá! Vraťte se k ostatním a vzkažte jim, že je konec! Klidně si lovte upíry dál, ale pouze ty zlé a nikdo z vás se nedotkne žádného člověka! Je konec! Jděte!“
Lovkyně se jen uklonily a zmizely.
„Jste v pořádku?“zeptal se Carlisle a odpovědí mu bylo přikývnutí.
„Je konec lovkyně,“ usmál jsem se.
„Jo... úplný konec...“
„Ale my dva teprve začínáme...“opatrně jsem k ní přistoupil a uvědomil si, že její krev už skoro nevnímám. Bez dalších okolků jsem ji políbil.

The end

Chtěla bych jen říct, že sem moc ráda, že jste moje povídky četli, ale na Twilight už ffky psát nebudu. Je spousta skvělých autorů, kteří je píšou daleko lépe a navíc s ffkami na twilight se tu přímo roztrhl pytel, abych tak řekla a je těžké najít nějaké originální téma, takže moc vám všem děkuju.

Pa LR



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nůž hluboko v srdci - The End:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!