Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nový život vo Forks 1. kapitola

Lucyli


Nový život vo Forks 1. kapitolaBella, dievča sklamané láskou sa vyberie žiť k otcovi do Forks. Edward, chlapec ktorý už nedúfa, že stretne tú pravú kvôli jeho skutočnej podstate. Príbeh o nedôvere, spoznávaní sa, o láske ale aj o jej problémoch. O tom je táto poviedka.

EDIT: Článek neprošel korekcí

 

1. kapitola

Sedela som na terase a premýšľala som nad tým aké by to bolo keby som sa nerozhodla odísť za otcom do Forks. Vedela som, že s mamou nemôžem ostať, aby som jej nebránila v osobnom rozvoji a taktiež v rozvoji jej nového vzťahu s Philom. Nebola tým zrovna nadšená, že idem k otcovi ale vedela, že inak ako odchodom sa s rozchodom s Terrym nevyrovnám.

„Dávaj si na seba pozor dievčatko.“ Šepla pred mojím nástupom do lietadla.
„Neboj sa mami, budem v poriadku.“ Povedala som, rýchlo som ju pobozkala na líce a vydala som sa na cesto za novým životom. Vedela som, že začať odznova nebude ľahké. Milovala som ho viac než čokoľvek iné, no on ma poviedol. Bolelo to a keď mi mama povedala, že sa chystajú s Philom cestovať moje rozhodnutie bolo jasné. Pôjdem k otcovi a začnem nový život. Bolelo ma opustiť ju ale na druhej strane ma bolelo pozerať sa na ňu ako trpí ona kvôli mne.

Lietadlo vzlietlo a mňa čakal dlhý let, ktorý končil niekde v upršanom mestečku menom Forks, kde slnko svieti tak dva krát ročne. Nevedela som, čo ma čaká vzhľadom na to, že som otca nevidela od mojich deviatich rokov ale vedela som, že takto to bude najlepšie.

Po dlhom lete sme konečne pristáli v Seatli. Samozrejme slnko nesvietilo a bolo mi jasné, že si slnečné lúče tak skoro neužijem. Po letiskovej kontrole som si vyzdvihla kufor a vybrala som sa do haly hľadať otca. Dlho som hľadať nemusela, keďže stál hneď na začiatku s veľkou ceduľou na ktorej stálo „Vítaj doma dievčatko!“

„Ahoj Charlie,“ šepla som so značným zahanbením kvôli tej tabuli, ktorú si pripravil.

„Bella!“ skríkol a hneď ma aj dusil v silnom objatí. Bolo to niečo iné ako objatie od mojej matky. To bolo jemné a milujúce a toto bolo drsné, silné a každú chvíľu som myslela že ma rozdrví.

„Ani nevieš aký som rád, že si doma. Keď si mi zavolala, že prídeš nevedel som čo od radosti robiť. Tvoja izba je prerobená, máš tam novú posteľ a dokonca som ti kúpil aj počítač a televízor,“ chrlil zo seba a ja som nevedela ako ho zastaviť.

„Charlie, to je od teba milé, ale počítač som si priniesla z domu a televízor nepozerám“ povedala som ticho. Ja viem, je to zvláštne, že dievča v mojom veku nesleduje kadejaké reality šou, no ja som na to nikdy nebola. Dávala som prednosť knihám, kde bola čistá a pravá láska, ktorú som ja bohužiaľ nezažila ako som zistila. Zatváril sa mierne ublížene ale snažil sa to rýchlo zamaskovať.

„Bella, dcérka hovorím prosím otec. Charlie je dosť neosobné,“ povedal, jemne sa na mňa usmial a opäť ma silno objal.

„Dobre Char... Teda ocko,“ povedala som, no ťažko sa mi zo vyslovovalo, keďže pre mňa to bol vždy Charlie. Charlieho však veľmi potešilo, že som mu povedala ocko a tváriac sa, že si nevšimol moje malé pošmyknutie sa v jeho oslovení sme sa spolu vybrali z letiskovej haly smerom k jeho autu. Samozrejme prišiel na služobnom aute a tak som sa opäť s miernym zahanbením posadila na predné sedadlo policajného auta a vybrali sme sa smerom do Forks. Cestou sa ma pýtal rôzne otázky no Terryho nespomenul ani raz a to som vedela, že mu mama počas ich rozhovoru všetko vytárala.

Sledovaním okolitej krajiny som sa vrátila myšlienkami späť do toho dňa kedy sa to stalo. Ráno bolo všetko v poriadku. Stretli sme sa, objali a pobozkali. Dokonca sme sa dohodli na spoločnom víkende u jeho sestry, kde sme trávili skoro všetok víkend. Myslela som si, že je všetko v poriadku no zvrat nastal keď mi prišla tá najhoršia SMS.

„Chcem sa rozísť Isabella!“ stálo v nej a ja som neveriacky pozerala na display mobilu. Nechápala som, čo sa deje. Veď pred pár minútami sme sa ešte bozkávali, objímali a dohadovali sa na víkende a teraz toto? Samozrejme, že som si to v prvotnom šoku nechcela priznať a tak som sa pustila do písania dlhej správy, kde som sa snažila zachrániť to, čo už aj tak nemalo zmysel zachraňovať. Terry sa nedal presvedčiť a tak náš vzťah skončil.

Dlho som si lámala hlavu nad tým, čo sa mohlo stať a čo sa mohlo pokaziť. Vedela som, že som nebola dokonalá priateľka, no nikdy to nedal najavo. Nikdy neprejavil nesúhlas s mojím správaním, s mojimi rozhodnutiami a s ničím čo sa ma týkalo. Jedného dňa to však prišlo. Angela, moja najlepšia kamarátka, ktorá bola na výlete s rodičmi niekde v horách sa vrátila a ja som jej so slzami v očiach všetko povedala. Už keď sme sa stretli sa mi zdalo, že je nejaká divná a nakoniec to z nej vypadlo.

„Bella, nechcela som byť klebetnica ale musím ti to povedať,“ povedala so smutným výrazom v tvári.
„Angela, čo sa stalo?“ spýtala som sa nedočkavo.
„Vieš, keď som bola s rodičmi v horách...“ začala, no šlo to z nej ako z chlpatej deky.
„Hovor!“ okríkla som ju.
„Videla som ho. Teda Terryho. S tou mrchou, ktorá po ňom išla na škole. Držali sa za ruky a ten pohľad... Tak sa nepozeral ani na teba. Zlatko mrzí ma to.“ Povedala a mne sa vtedy zrútil celý svet. Vedela som, že tá mrcha Jenna po ňom šla. No on tvrdil, že by o ňu nikdy nezakopol. Vraj je afektovaná a umelá. Očividne to bola jedna veľká lož. Rozplakala som sa a Angela sa ma snažila utešiť. V hlave som si prehrávala celý náš vzťah a premýšľala som, čo som robila zle keď si vybral zrovna ju...

„Bella, nad čim premýšľaš?“ spýtal sa m Charlie a tým ma prebral zo spomienok na minulosť. Z oka mi vybehla slza no snažila som sa tváriť v pohode.
„Nad novým životom vo Forks,“ povedala som a silene som sa usmiala...

 

 

 

 


 

Takže po dlhej dobe som sa rozhodla niečo publikovať a dúfak, že sa Vám to bude páčiť. Ak áno zanechajte príjemné komentáre. Je to niečo troška iné tak snáď Vás to zaujme.

Vaša ACullen :)



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nový život vo Forks 1. kapitola:

 1
6. vinnetou
14.11.2020 [11:54]

najs, jdu číst dál :)

5. Bella
07.11.2020 [23:39]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. Aaaja
21.08.2020 [23:23]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. xxx bella
03.08.2020 [12:28]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. alicecullen
01.08.2020 [15:57]

bella je nejaka ina alebo sa mi to len zda? no urcite si precitam aj pokracovanie Emoticon Emoticon

1. BellaEdward
01.08.2020 [15:57]

Hm... zaujímavé. Som zvedava na pokracovanie Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!