Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nový život 1.

kreslenicullenovci


Nový život 1.moje první povídka tak se snad bude líbit :)

1.Bolest

Byla sem obyčejná holka, která snila o tom že by se jednou mohla nějak lišit od ostatních. A povedlo se mi to i když nedobrovolně.

Jednoho dne sem se pohádala s rodičem a utekla do lesa hned za domem. Přes slzy, který mi tekly po obličeji až na tričko sem neviděla na cestu. Pořád sem se vzdalovala od domů ale bylo mi to jedno. Chtěla sem prostě bejt co nejdál. Když už sem necítila nohy sedla sem si na nejbližší pařez a začala přemýšlet o všem co sem za celej svůj život udělala špatně. Z přemýšlení mě vytrhly až kroky. Slyšela sem jak někdo přichází ale nikoho sem neviděla. Myslela sem si že se mi to jenom zdálo ale pak sem se otočila a za mnou stála  hnědovlasá žena. Nemohla sem od ní odtrhnout oči byla krásná ale z jejího pohledu vyzařovalo něco co sem nedokázala odůvodnit. Až po chvíli sem si všimla že její oči nemají normální barvu. Byly rudé a já se začala bát. Chtěla sem začít utíkat ale žena mě popadla za ruku. Podívala sem se na mí a ona se na mě podívala pohledem , jako když se nějaký zvíře dívá na svojí kořist.  Viděla jsem jak se ke mně naklání . A pak už sem cítila jenom nepopsatelnou bolest.

Nevím jak dlouho sem byla mimo ale když sem se začala probouzet uslyšela sem hlasy. Rozeznala sem dva hlasy jeden byl uklidňující a určitě patřil nějakému muži a ten druhý byl příjemný a zvonivý a patřil ženě. Slyšela sem jak  si o mě povídají. Ale nedokázala sem pořádně dávat pozor na to co říkají.„Co myslíš necháme jí u nás ?"zeptal se ten ženský hlas a hned bez jakékoliv odmlky sem slyšela odpověď muže „ Pokud bude chtít tak já osobně proti tomu nic nenamítám ale budeš se muset zeptat ostatních Alice ."  Nechápala jsem o čem mluví. Ještě chvíli sem předstírala že nevmímám a pak sem se jakoby začala probouzet. Když sem otevřela oči, skláněla se nade mnou černovlasá,mile vypadající dívka , které patřil tan krásný, zvonivý hlas. Když sem od jejího krásného obličeje konečně odtrhla oči podívala sem se na muže stojícího vedle ní. Byl stejně krásný jako dívka a zřejmě to byl doktor protože v ruce držel lékařskou brašnu.

Chvíli sem jen tak ležela a koukala sem na ty dva a pak sem se posadila a řekla jedinou větu co mě napadla „Kde to jsem?" odpověď přišla od dívky „Jsi u nás doma ve městečku Forks ,našli jsme tě v lese a donesli tě sem, pamatuješ si na něco?" začala sem přemýšlet o tom co se stalo „Pamatuju si že sem se pohádala s rodiči. Utekla sem do lesa a potkala sem tam nějakou ženu .  Chtěla sem utéct ale chytla mě a pak už si nepamatuju nic jenom bolest ."  po chvíli promluvila dívka „Ta žena tě musela chytit pořádně máš totiž zlomenou ruku."až teď sem si všimla že mám na ruce sádru. Ten muž si všiml jak si jí prohlížím a tak mi začal říkat co mám vlastně za zranění „Chytla tě silně,zlomila ti ruku v předloktí. Taky máš roztrhlé lítko, nejspíš si spadla na nějakou větev. Ještě máš spoustu jiných škrábanců a odřenin, musím uznat že tě pořádně zřídila. Ale většina zranění by se ti měla brzo zahojit."nemohla sem uvěřit jak sen nešikovná když  můžu mít tolik zranění najednou. Prohlížela sem si svá zranění a dávala sem si dohromady všechno co se stalo. Z přemýšlení mě vytrhla až ta dívka „Jak se vlastně jmenuješ?"odtrhla sem pohled od zranění a podívala sem se jí do očí „ Jmenuju se Bella Swanová"sedla si vedle mě a představila se „Já sem Alice Cullenová a tohle je můj adoptivní táta Carlisle Cullen. Brzo ti představím i zbytek rodiny ale teď jsou momentálně pryč."povzbudivě se na mě usmála. Strávila sem s Alicí celé odpoledne a děsila se až mě uvidí ostatní z její rodiny. Alice byla fajn,  povídaly jsme si o všem možným o škole,filmech,knížkách a o nakupování , který (jak sem poznala z jejího básnění) Alice miluje.  Celé odpoledne mi docela uteklo. Carlisle odjel do města a Alice si usmyslela že mi musí půjčit nějaké oblečení. Moje oblečení bylo umazané a potrhané. Alice mě navlíkla snad do poloviny věcí které měla ve skříni. Nakonec usoudila že mi nejvíc sluší černá sukně a žluté tričko. Alice byla zjevně s jejím dílem spokojená a já nic nenamítala. Její půjčené oblečení bylo mnohem lepší než to moje zničené. „Bello, co bys teď chtěla dělat ?"přemýšlela sem co by mě tak bavilo „Co kdyby jsme si pustili nějaký film?"Alici to zřejmě potěšilo „Jasně to by šlo."a začala se přehrabovat v její sbírce DVD. Nakonec pustila nějakej romantickej filmeček a mě to bylo docela jedno. Snažila sem se pochopit co se vlastně stalo v lese. Ale ať sem se snažila jak sem chtěla nemohla sem si to vybavit.  Z přemýšlení mě vytrhl Carlisle, který se vrátil z města. Alici podal tašku se slovy „Přišel letní Ježíšek"a kupodivu mě podal druhou. Překvapeně sem se na něj podívala. Znal mě sotva pár hodn a už mi dával dárky jako bych patřila do jeho rodiny. Otevřela sem tašku a našla v ní nové triko,kraťasy a boty. Všechno bylo sladěné do černo modré barvy. Alice otevřela svojí tašku a našla tam stejné věci ale černo zelené. Dívala sem se na krásné věci a zmohla sem se jenom na „Děkuju"Carlisle se usmál „Nemáš zač Bello" Carlisle se k nám připojil a sledoval s námi v televizi baseball.  Když už bylo po setmění uslyšela sem před domem kvílet brzdy. A Alice se nedočkavě napřímila. Strašně se těšila až mě všem představí i když podle jejích slov mě už všichni znají ale zatím mě viděli jen se zavřenýma očima.  Slyšela sem jak se blíží kroky všech Cullenu . Nemam ráda když se všechno točí kolem mě . Měla sem strach že udělám něco špatně a znepřátelím si je nebo se nějak ztrapním. Alice, jako celé odpoledne, byla naprosto klidná a nedočkavá. Celý den básnila o tom jak se všichni těší až mě poznají. Jenže já měla pořád takový divný pocit  že mi něco tají. Kroky se pořád blížily a já začínala panikařit. Alice mě chytla za ruku, nejspíš chápala můj strach.  A pak sem je uviděla,celou Alicinu rodinu.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nový život 1.:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!