Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nové začátky 8. kapitola

The Hillywood Show


Nové začátky 8. kapitolaOsmá kapitola je tu s pohledem Edwarda. No jo, pěkně si to chlapec podělal. Však mu to dají i ostatní členové rodiny pořádně pocítit. Přeji pěkné počtení.

Edward.

 

Jsem takový vůl, tak si to u Belly podělat. Čím jsem myslel?

Nemyslel jsem, křičel jsem na sebe v autě, když jsem sledoval koncová světla auta mé sestry, která, raději sama, vezla Bellu rychle z mého dosahu.

 

A tak to ráno krásně začalo. Snažila se mě svádět a já odolával a vymýšlel výmluvy, proč se na ni nevrhnout.  A větou: „Týraš mě, Edwarde,“ mi moc nepomohla.

Tak moc jsem ji chtěl, ale nevěděl jsem, jestli to zvládnu, jestli jí neublížím.

No, to jsi teda nevěděl, chlapče, pomyslel jsem si.

Neodolal jsem a šel jsem ji, jak nějaký nemocný maniak, pozorovat do koupelny. Moje nohy šly samy, neposlouchaly povely mého mozku, že mají zařadit zpátečku.

Když jsem Bellu uviděl nahou, zahalenou jen do tenké vrstvy páry, kalhoty se mi málem rozpáraly.

Dotkl jsem se její sametové pokožky, která mě šíleně vzrušovala, a když mě zatáhla k sobě do sprchy, nedalo se jí odolat.

Chtěl jsem jen nakouknout, poškádlit ji, ale najednou se ve mně probudil ten zvířecí instinkt a její útok jsem jí opětoval.

Byla tak krásná a v té vodě nádherně voněla. Hrubě jsem ji přitiskl na stěnu, zrovna ve chvíli, kdy se mi snažila strhnout košili. Byla rozhodnuta se mi dnes oddat, a když se mi dostala do kalhot a chytla mé v pozoru stojící mužství, zasténal jsem.

Byl jsem vzrušený až na půdu, to se nedalo vydržet. Chytl jsem Bellu za zápěstí a obě ruce jí vytáhl nad hlavu. Chtěl jsem polibky prozkoumat celé její krásné, nahé tělo. Když jsem si jazykem obkroužil bradavku a ona se v reakci na to zachvěla, blahem se mi točila hlava.

Objala mi nohou bok a naše klíny se přiblížily. Nechtěl jsem to ale urychlit, chtěl jsem ji rozvášnit ještě víc, chtěl jsem, aby sténala a prosila.

 

„Edwarde, chci tě. Edwarde, já už to nevydržím, prosím,“ prosila a mě.

Zavrčel jsem touhou.

Hrubě jsem do ní vrazil prst a ona ve slastném výkřiku zvrátila hlavu.

„Víc, víc,“ sténala a přerývaně dýchala.

Přidával jsem prsty a zrychloval v tempu. Přitom jsem ji líbal všude, kde jsem v tom omezeném prostoru mohl, a ona se mi chvěla vzrušením v náručí.

A mě najednou napadlo, jak ji přivést k ještě větší extázi.

Sjel jsem pohledem k jejímu klínu a pak jí pohleděl do očí. Okamžitě jí došlo, co chci udělat.

Klekl jsem si k ní a jazyk zabořil do jejího vřelého klína. Dráždil jsem její místečko, až mě prosila: „Edwarde ne, to ne!“ Pokoušela se mě od sebe odtrhnout, ale já se nedal.

Nic mě nečinilo šťastnějším, než její přicházející vyvrcholení.

 

Probral jsem se ve chvíli, kdy křičela: „Praskne mi hlava, zblázním se, já to nevydržím!“ A podklesly jí nohy.

První, co mě napadlo, jak se zchladit, bylo, zchladit nás oba a vypustil jsem z úst tu nejkreténštější větu na světě a pustil na nás ledovou vodu.

Bella na mě sekundu nevěřícně zírala, pak jí obličej vztekem zbrunátněl a zařvala na mě: „Tos posral, Edwarde!“

 

Napřáhla se a vší silou mi dala facku.

Následovalo křupnutí a bolestný křik. Bella si zlomila ruku.

Křičela na mě, že mě nenávidí, a ať vypadnu. Chtěl jsem ji odvézt do nemocnice, ale odmítla mě. Omlouval jsem se, tisíckrát jí připomínal, jak moc ji miluji, ale byla totálně vztekem bez sebe, tak jsem ji raději víc nedráždil.

 

Když mě pak volala z ložnice, abych jí pomohl obléct se, myslel jsem, že už to bude dobré, ale chyba lávky.

Blbec jsem se málem prozradil, vběhl jsem k ní svou upíří rychlostí a ona si toho všimla. Ale naštěstí to přešla.

Co bys ještě mohl podělat, Edwarde, pomyslel jsem si.

 

Objal jsem ji ve své náruči, ale ona se mnou bojovala.

Chtěl jsem se znovu omluvit, ale ona mě přerušila.

„Momentálně tě k smrti nenávidím, takže pokud nechceš, abych si zase ublížila, okamžitě mě pustíš!“ Doslova na mě vrčela. Byla nádherná, když se zlobila.

„Rozvášnil jsem se víc, než jsem chtěl, a ztratil jsem nad sebou kontrolu. Nemohl jsem to zastavit. Strašně moc jsem tě chtěl. Chtěl jsem se s tebou pomilovat.“ Padl jsem na kolena a schoval si tvář v dlaních.

„Nikdy nad sebou nesmím ztratit kontrolu, když jsem s tebou. Hlavně, když jsem s tebou, Bello. Jednou to pochopíš,“dodal jsem.

„A co ta studená sprcha?“ vybafla na mě.

A tím, že jsem jí na to řekl, že to měl být pokus o vtip, jsem jen odjistil granát.

„To byl sakra kreténský vtip, Edwarde! Nebudu předstírat, že tě chápu, protože tě nechápu. Já ti ani nedokážu říct, jak si mi moc ublížil, jaká to od tebe byla křivárna, a jak neuvěřitelně vzteklá jsem. Toto mě jen tak rychle nepřejde. Jedu do nemocnice.“

 

Nakonec se mi ji podařilo přemluvit a do nemocnice jsem ji odvezl sám. Carlisle vyvalil oči, když nás tam viděl. Jen jsem zakroutil hlavou. Snažil jsem se to odlehčit a popsal, že naše situace vyvstala z menší výměny názorů. Carlisle mě vykázal z ordinace do čekárny, kde mě za chvíli přepadla Alice a dávala mi pořádnou sodu.

 

Já vím, jsem blbec, idiot, příšera, nadržené zvíře, které přestalo myslet hlavou, a myslel jsem rozkrokem. Jsem kretén, který se nechal totálně unést a málem se bez kontroly pomiloval s láskou své existence. Mohl jsem jí ublížit, ale myslel jsem jen na fyzickou stránku. Na tu citovou jsem nepomyslel a právě tam jsem jí ublížil nejvíc.

 

Věděl jsem, že teď mi neodpustí, budu se jí muset měsíce plazit u nohou a plnit vše, co si jen bude přát. Jenže je mi jasné, že tak snadné to nebude, a to mi potvrdila i Alice.

 

Nezapomenu na ten nenávistný pohled, který mi Bella věnovala, když s Alicí odcházela z nemocnice.

 

A teď hypnotizuji Bellin zátylek v autě své sestry. A lámu si hlavu, jak to vyžehlit. Budu potřebovat všechny rady, abych mohl vytáhnout trumfy, které by Bellu obměkčily, a aspoň přemýšlela o možnosti, že mi odpustí.

 

 

Doma mě čekalo peklo.

Jasper jen kroutil hlavou, Emmett mě plácal po ramenou, že jsem borec. Ale že se mám ještě hodně co učit a nabídl mi lekce. Je sice pravda, že Emm je v této otázce zkušenější, ale na jeho lekce opravdu nemám žaludek. To budu raději Belle snášet zlatá vejce, než se učit od Emmetta.

Esmé s Rose se na mě vrhly s přednáškou o citlivosti ženské duše. Byl to dlouhý rozhovor. No, rozhovor to nebyl. Snažily se do mě napěchovat spoustu informací, i osobních zkušeností. Záviděl jsem Emmettovi, že se mohl odplížit. Asi věděl proč. Zřejmě to taky nebylo vždy ideální, mezi ním a Rose. A to mi chtěl dávat lekce, expert jeden.

 

Jedno vím jistě, toto už v životě neudělám. Za prvé - nechci už nikdy ublížit Belle, a za druhé - už nikdy nechci zažít psychologický rozbor své osobnosti a svého chování od všech členů mé rodiny. Děkuji, nechci.

 

 

9. kapitola   shrnutí

 


Moc děkuji za komentíky. Tolik smailíků jsem v životě neviděla. :-)

V příští kapitole se Bella s Edwardem usmíří, nemůžeme je nechat dlouho rozhádané, že?

A pak... Nechte se překvapit.

WhiteTie, veřejně ti děkuji, jsi zlatá a tvá trpělivost je snad nekonečná (doufám).

 


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nové začátky 8. kapitola:

 1
10. eivliS
04.03.2012 [17:35]

eivliSAdelle: Teda Adelle, ty jsi ale. Neříkej, že ti jde jen o ten sex Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon. Já vím, že jo Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Dělám si srandu. Neboj se. Kdo si počká...znáš to.
Anizek: Moc děkuji za slova chvály. 9. kapitola už je napsaná, bude tu brzy.
Emoticon Emoticon Emoticon
Sasami: samo, že Bella Edímu odpustí, vždyť která by mu neodpustila, že Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
AnnieS: už se na tom pracuje, 9.kapča už bude Emoticon Emoticon Emoticon
OSTATNÍM: moc děkuju, jste zlatí Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

03.03.2012 [23:54]

BellaSwanCullen8Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

03.03.2012 [10:39]

AnizekNo jako Edward je borec no. Emoticon No snad se usmíří brzo a bude to OK. Ráda se nechám překvapit další kapitolkou. Už aby tu byla máš to opravdu skvělé Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

7. Adelle
02.03.2012 [18:01]

Příště už bude ten sex? Emoticon Emoticon

02.03.2012 [15:35]

jesikata Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. BabčaS.
02.03.2012 [13:53]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

02.03.2012 [13:46]

SanasamiEmoticon Emoticon Emoticon Emoticon síce si to Edi posral ale Bell to prekúsne dúfam už pre Edího dobro Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon rýchlo pokračko prosím prosím

02.03.2012 [13:10]

AnnieSDoufám, že další kapitola tu bude hodně rychle Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

02.03.2012 [12:31]

teresaterka Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

02.03.2012 [10:40]

WhiteTieSilvi, nemáš vůbec zač. Jasně, že je má trpělivost nekonečná. A navíc to dělám moc ráda!
Hezká kapitola! Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!