Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nové štěstí - 11. kapitola

Alex (Divná) - Shire


Nové štěstí - 11. kapitolaDalší dílek je hotov. Upozorňuji, že je hrozně krátký. Je totiž hodně důležitý a já vás chtěla nechat v napětí, takže jsem to takhle usekla a udělat ho delší jsem už později neuměla. A o co vlasně jde? Dočkali jste se oslavy na zdraví a čest Rosalie a jejího dítěte. Více se dozvíte v textu.

Rosalie po hrozně dlouhých přípravách zešla ze schodů a všichni uznale pokývali hlavami. Na člověka byla neuvěřitelně krásná. Měla na sobě jasně modré šaty, které ladily s jejíma očima, a nalíčená byla velice jemně.

„Jsi nádherná, zlato,“ řekl Emmett a opatrně jí dal pusu.

„Vezměte si každý pohár s krví, ať můžeme hned na začátku připít na Rosalie a její dítě,“ řekla Alice a téměř všichni s pobavenými výrazy uchopili poháry. Bylo jich však nějak málo.

„A jo, skoro bych zapomněla. Rosalie, Renesmé a Jacob dostanou jahodový džus,“ dodala Alice vážně a polovina účastníků oslavy se marně snažila zadržet uchechtnutí. Esmé přinesla tři poháry s džusem a podala je třem abstinentům.

„A proč nemůžu dostat taky krev?“ zeptala se Nessie nabubřele.

„Protože ještě nejsi plnoletá,“ usmála jsem se na ni andělsky.

„To je blbost… Tohle přece není alkohol,“ zabručela.

„Nevadí,“ zasmála se Alice vesele. „A nyní pozvedněme kalichy a připijme si na zdraví Rosalie a jejího ditěte.“

„Na zdraví,“ pronesli jsme všichni jednohlasně a usrkli si krve. Čekala jsem, jak kdo bude reagovat, ale téměř nic se nedělo. Některým počernaly oči, ale většina se chovala a vypadala normálně.

Pak Esmé přinesla jídlo, do kterého se ne-upíři s radostí pustili, a všichni se pustili do přátelského hovoru.

„Půjdu si lehnout. Jsem už hodně unavená,“ řekla po chvilce Carmen a v Eleazarově doprovodu odešla do svého pokoje.

Alice mezitím pustila romantickou hudbu, ztlumila světla a všichni začali ve dvojicích tančit. Tanya, Irina a Kate trochu posmutněly, ale rázem začaly tančit ve trojici.

„Smím prosit?“ zeptal se mě Edward a já přikývla a přistoupila k němu.

Začali jsme tančit v rytmu a všechno bylo dokonalé. Vedle nás tančili Alice a Jasper a kousek dál Renesmé s Jacobem. I když ti tančili svým speciálním stylem, přizpůsobeným Nessiině věku.

Hudba z pomalého tempa přešla v rychlejší a rázem začali všichni tančit živěji. My s Edwardem jsme si na chvíli sedli, i když jsme odpočinek nijak nepotřebovali.

„Nechceš si jít zatančit s holkama?“ zeptala jsem se Edwarda a kývla k Tanye, Irině a Kate. Podíval se na mě tázavě a já se pousmála.

„Udělá to radost jim i mně,“ řekla jsem a on se s úsměvem zvedl.

„Dobře, ale za chvíli se vrátím a protančíme celou noc.“ Poslal mi vzdušný polibek a odešel k holkám.

„Kterou z vás smím prosit jako první?“ zeptal se a holky se rozzářily.

Edward tančil postupně s Tanyou, Kate a Irinou a všechny si to náramně užívaly. Kdysi bych nebyla nadšená, kdybych je takhle viděla, ale teď mi to vůbec nevadilo. Věděla jsem, že Edward miluje mě.

Po chvilce ke mně přišel Jacob.

„Nechceš si zatančit? Nessie si chce na chvíli odpočinout,“ řekl a podíval se na mě prosebně.

„Jasně, ale jen na chvíli,“ souhlasila jsem a vstala.

„Už mě začínaly bolet záda,“ zašeptal s úsměvem, když jsme začali tančit. Musela jsem se zasmát. Vůbec jsem se mu nedivila. Vždyť Nessie je skoro o polovinu menší než on.

„Tak co, už ses smířil s tím, že tu bude o jednu pijavici víc?“ zeptala jsem se pobaveně.

„Co mi zbývá…“ zašeptal trochu posmutněle. „Ale co… Možná se mýlím a to dítě bude stejně hodné jako Nessie,“ dodal s nadějí v hlase.

Všichni se skvěle bavili. Všichni muži, kromě Emmetta, který tančil pořád s Rose, začali střídat partnerky, aby si trochu zatančily i Kate, Tanya a Irina.

Zrovna jsem tancovala s Edwardem, když hudba zase zrychlila. Fascinovaně jsem pozorovala Emmetta a Rosalie, kteří si tanec plně užívali. Nechápala jsem, jak to může Rose jako člověk zvládat. To tempo… A navíc tančili téměř bez přestávky…

Najednou však Edward a Alice zvolali jednohlasně „Ne!“ a Rosalie se zhroutila Emmettovi do náruče.

 

 


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nové štěstí - 11. kapitola:

 1
13.09.2011 [16:51]

KatariEsmeCullenProsím, prosím smutně koukám ať je Rosie a děťátko v pořádku...! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Jinak je to krásný a rychle další kapču...! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. andysek1002
13.09.2011 [16:06]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. annaliesen
13.09.2011 [11:34]

at jí nic není a dětátku taky ne prosím a rychle další kapitolu honem Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. marcela
13.09.2011 [7:51]

Prosím,ať je v pořádku.Krása. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!