Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nothing compares 2U - 1. kapitola

Bella and Edward


Nothing compares 2U - 1. kapitolaBella je upírkou a spolu se svojí poloupíří dcerou, přichází do Volterry. Volturiovi je přijmou s otevřenou náručí, hlavně Aro. Co vedlo Bellu k tomuto činu? Byla to pomsta. Edward se zde nevyskytuje, asi mnohé zklamu, ale je to tak. Přeji příjemné čtení.

Volterra, město upírů. V noci vypadá kouzelně a tajuplně. Podívala jsem se na Kiaru v mém náručí. Spokojeně pochrupovala. Sebrala jsem odvahu a vešla do hradu. Netrvalo dlouho a už přede mnou stáli dva upíři.

„Co tu chceš?"

„Chci mluvit s Arem, zaveďte mě k němu."

„Proč bychom to dělali?" usmála jsem se.

„Mám dar, který ho bude zajímat. To vám zaručuji."

„A to dítě?"

„Má dcera je poloupírka." Šokovaně na mě hleděli.

„To není možné, upíři nemohou mít děti."

„Taky jsem ji porodila, když jsem byla ještě člověk. Zaveďte mě za Arem a já vše vysvětlím." Kývli na souhlas a odvedli mě do sálu.

V sále seděli tři upíři. Caius, Marcus a Aro. Kolem nich stáli dvojčata, Demetri a Felix. Patřilo do mého plánu, znát je všechny. Aro se na mě se zaujetím díval. Promluvila jsem první.

„Dobrý večer, jmenuji se Bella Sullivan a toto je moje dcera Kiara. Přišla jsem do Volterry s jediným přáním. Chci být jednou z vás." Aro vstal a šel ke mně.

„Proč si myslíš, že tě mezi sebe vezmeme?" zeptal se mě.

„Mám velice vzácný dar, jmenuje se psychický štít." Aro se mě dotknul, poté se usmál.

„Máš pravdu, nemohu ti číst myšlenky. Jane, byla by si ochotná." Otočila jsem se na Jane a usmála se na ni. Její dar nefungoval, tak jako Arův.

„To je úžasné," zvolal Aro a zatleskal. Znovu se podíval na mě a chtěl mi vzít z náruče mou dceru. Zavrčela jsem na něj, to všechny vyburcovalo a už přede mnou stáli Demetri s Felixem v bojové pozici.

„Klid pánové, jen brání své dítě," uklidňoval je Aro.

„Mohl bych si tvou dceru pochovat, Bello?"

„Předtím mi ale dovol vysvětlit její původ."

„Poslouchám."

„Kiara není člověk, je poloupír," Aro ještě víc zpozorněl. Věděla jsem, že ho bude Kiara zajímat. Miluje talenty a výjimečné bytosti. Pokud bude na naší straně, máme vyhráno. „Otěhotněla jsem s upírem. Těhotenství a vývoj trvají stejně dlouho, jako u lidí. Po porodu, mě musel  můj druh přeměnit, jinak bych nepřežila. Kiara má rychlejší srdeční tep než člověk, její pokožka se na slunci netřpytí a může se živit krví i normálním lidským jídlem. Je stejně rychlá, silná a chytrá, jako upíři."

„Velice zajímavé. Mohu si ji tedy pochovat?" Kiara se na mě podívala. Já ji pohladila po vlasech a podala Arovi. Viděl v jejich vzpomínkách, že mluvím pravdu. Potom mi podal nazpět mou dceru, která hlasitě zívla.

„Bello a Kiaro, vítejte u Volturiových. Jane, běž ukázat Belle a její dceři pokoj, který jim bude patřit."

„Ano, pane." Jane mi pohledem naznačila, abych ji následovala. Zavedla mě do nádherného pokoje, který se mi hodně zamlouval. Kiaru jsem položila na velkou postel, která dominovala tomuto pokoji. Během chvilky Kia usnula.

„Kde je její otec?" zeptala se mě Jane.

„Mrtvý, zabil ho jiný upír."

„To je mi líto, milovala jsi ho hodně?"

„Byl pro mě vším, ale teď mám Kiaru." Jane se na ni podívala.

„Je opravdu nádherná, kolik jí je?"

„Před měsícem jí byla dva roky. Jane, mohla bych tě o něco poprosit?"

Co potřebuješ?" bylo mi to trapné, ale určitě se tu vyzná.

„Musím nakoupit nějaké oblečení a nábytek pro sebe a Kiaru. Zatím se tu nevyznám a chtěla bych tě požádat, jestli by si se mnou nešla a neukázala mi pár obchodů." Zajiskřilo jí v očích.

„Velice ráda, jestli chceš, můžeme vyrazit hned." Její reakce mě potěšila.

„Radši zítra, nechci tu Kiu nechávat samotnou."

„Máš pravdu, tak zítra. Jakmile zapadne slunce, vyrazíme a pořádně si to užijeme."

„Dobře, domluveno."

„Tak zítra, zatím se měj, Bello."

„Ty taky, Jane." Odešla a já si šla lehnout za Kiarou do postele. Zatím co má holčička v klidu oddechovala, jsem přemýšlela, jak donutím Ara k pomstě za smrt mojí lásky.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nothing compares 2U - 1. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!