Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Noc patří nám - 6. kapitola - Noční vyhlídka

ttttttttttttttttttttttttt


Noc patří nám - 6. kapitola - Noční vyhlídkaV minulém díle se Bella pod tlakem smíšených pocitů rozhodla zavolat Edwardovi. Ten ale zaujal postoj, který ji z jeho života co nejvíce vylučuje, protože má strach. Strach z toho, co v něm tahle lidská žena s půvabem upíra a duší bojovnice dělá... Bella se vydává s přáteli do nově otevřeného klubu a doufá, že by mohla na Edwarda aspoň chvíli zapomenout. Jenže se děje něco divného. Něco kolem ní není v pořádku... Více se dočtete v dnešní kapitole s názvem Noční vyhlídka. Přeju příjemné čtení a doufám, že mi tu necháte své komenáře. Děkuju. Vaše Lorenia:)

Kapitola šestá

Noční vyhlídka

Najednou jsem ucítil v kalhotách vibraci. Vyšel jsem z laboratoře a zadíval se na displej. Nebylo pochyb, že to bylo její číslo. Jak velký hlupák jsem musel být, když jsem jí ho tam nechal napsané na lístku!

Mobil jsem svíral pevně v dlani a odolával silnému pokušení ho zvednout. Zavřel jsem oči a nechal ho vyzvánět, dokud se hovor neukončil. Blikající světlo potemnělo. Cítil jsem se jako naprostý hajzl! Bože jak moc emocí ve mně ta lidská dívka dokázala vyvolat. Tolik rozličných pocitů…

 

„Edwarde, mám pro tebe úkol,“ zazněl Armandův hlas z laboratoře. Vydechl jsem spalující pocit viny a rozešel se zpátky. Posadil jsem se vedle něj a zadíval se do několika monitorů, ze kterých na mě koukala ta odporná tvář z Belliny fotografie.

„Colin Janskwood,“ oznámil stroze, „je teprve dva týdny pohřešovaný. Policie zatím nenašla žádnou stopu ani jeho tělo.“

„Hodně čerstvý novorozený,“ vypustil jsem z úst.

„Ano. A předpokládám, že ta banda s ním na tom bude zřejmě podobně,“ dodal nervózně. Věděl jsem, co jeho neklid vyvolalo. Čím kratší proměna novorozených byla, tím nebezpečnějšími se stávali. Sotva se probrali do nového života a jejich touha po krvi je musela přímo zabíjet…

„Je až k neuvěření jaké měla ta dívka štěstí,“ připustil překvapeně. Sám jsem na tohle neznal odpověď. Musela prokázat skutečnou odvahu, když jim dokázala uniknout.

„Armando, co víme dál?“ zeptal jsem se a očekával novou smršť informací, která by mě dovedla ke Colinu Janskwoodovi a jeho krvelačné partičce.

„Mám tu pro začátek jeho adresu. Myslím, že bys díky tomu měl bez problému vystopovat jeho pach, Edwarde.“ Utrhl malý lístek z bloku a zapsal mi na něj adresu. Podal mi ho a s vážností se na mě podíval.

„Doufám, že nehodláš jít sám,“ řekl káravým hlasem.

„Tentokrát ne, Armando. Vezmu s sebou Alexe,“ oznámil jsem a bez dalších slov se vydal do útrob své komnaty.

 

Nejistě jsem se prohlížela v zrcadle a přemýšlela nad vhodností svého oděvu. Blankytně modré šaty s naprostou přesností obepínaly moji postavu a jejich délka končila sotva v půli stehen. Zdobení z modrých kamínků obkreslovalo linii pod ňadry a vinulo se podél úzkých ramínek. Nakonec jsem si řekla, proč ne. Bohaté zvlněné prameny vlasů jsem pročísla prsty a rty přejela nevtíravou rtěnkou. Do uší jsem nezapomněla připnout malé stříbrné kroužky. Do malého pouzdra jsem nasoukala to nejpotřebnější a rozešla se ke vchodovým dveřím. Když jsem zaslechla zvuk motoru, přehodila jsem přes rameno krémový kabát a zabouchla dveře bytu.

 

„Krásná jako vždy. Ale dnes obzvlášť,“ prohlásil Mike, když na mě vykoukl z pootevřeného okénka auta. Zaslechla jsem Jessičino protestované zasyčení.

„Ty jsi ta nej, miláčku, neboj,“ konejšil ji Mike, když jsem nasedala do taxíku. Nasoukala jsem se na zadní sedadlo k Jessice a Angele. Vedle řidiče seděl Mike.

„Tak to dneska rozjedeme, co říkáte, hm?“ pobízel nás Mike a holky to evidentně nabudilo. Dneska to bude rozhodně zajímavé.

„Bello, proč jsi s sebou nevzala toho pohledného poldu, co?“ spustila Jess rozjařeně a Angela se na mě významně podívala.

„Jak to, že se všechno dozvídám zase jako poslední!“ vyhrkla dotčeně a podívala se na Jessicu. Ta se tvářila jako ten nejsvatější andělíček na nebi. Najednou jsem na sobě cítila pohled obou a z jejich výrazu jsem rozpoznala, že čekají na odpověď.

„Nemohl. Je ve službě,“ zalhala jsem a v duchu si peprně nadávala. Proč jsem jim neřekla pravdu? Protože bych musela vyprávět o té noci a o tom, že už se Edward neozval. A to bylo pro mě v tuhle chvíli příliš ponižující.

„Ahááá, tak to je smůla,“ vydechla Jess a obrátila se k Angele. Matně jsem slyšela, jak ji vypráví vše, co o Edwardovi věděla. Vlastně jsem jí za to byla vděčná. Aspoň jsem o něm nemusela mluvit já.

„Tááááák dámy, jsme na místě,“ pronesl vítězoslavně Mike a já vykoukla z okna ven. Budova vypadala hodně honosně. Jako by někdo umělecky přetvořil do moderní podoby dům z první poloviny 19. století. Ten někdo musel mít nepochybně dobrý vkus. Historické prvky zachoval a dal jim novou podobu, která ale nezastínila jejich původní kouzlo. Vystoupila jsem z taxíku a zadívala se na tu nádheru, kterou dokreslovala pouliční světla. Z blízka na mě zářil temně fialový nápis „La Fair“. Slyšela jsem, jak Mike zaplatil taxikáři. S holkami zapřenýma v pažích mě táhl dovnitř.

„Půjdu sama,“ řekla jsem rázně a Mike se škádlivě usmál. Vedl holky přede mnou. Rozhlížela jsem se po dlouhé kamenné chodbě, která ve mně evokovala umělecké zážitky. Čím blíž jsem byla jejímu konci, tím víc ke mně doléhaly utlumené tóny hudby. Mike rozrazil dveře a u vstupu ho zastavil vyhazovač. Mohutný černoch, který mohl mít snad dva metry…

 

„Jste na seznamu?“ optal se rázně a Mike se nadšeně uculil.

„Mike Newton plus tři. Vidíte, tady?“ oznámil pyšně a prsteníčkem ukázal na své jméno na seznamu. Vyhazovač se zatvářil přívětivě.

„Jistě pane. Můžete jít dál,“ řekl s kamennou tváří a ustoupil stranou. Mike mě čapl za ruku a vtáhl mě i s holkami dovnitř.

„Neřekl jsi mi, že je to soukromá párty,“ vyčetla jsem mu lehce podrážděně. Ne že by to něco měnilo, jen mi to zkrátka mohl říct.

„O co jde, Bells? Buď ráda, že jsme se sem dostali,“ řekl s neskrývanou hrdostí v hlase. V hlavě mi ale vyvstala otázka, jak jsme se sem dostali.

„Miku, nechceš mi něco říct?“ Pustil Jess i Angelu, které se s nadšeným výskotem rozběhly do davu tančících lidí. Podíval se na mě.

„Vlastně díky tobě,“ připustil neochotně. Zaváhala jsem.

„Díky mně?“ optala jsem se nechápavě.

„Jo, máš obdivovatele ve vyšších kruzích, Bells,“ promluvil vážným hlasem a spiklenecky na mě mrkl. Stála jsem tam jako opařená.

„Co?“ vyhrkla jsem a snažila se zorientovat v tom zmatku. Protočil oči a hlasitě vydechl. Asi jsem mu připadala v tu chvíli hloupá, ale stále mi to nějak nedocházelo.

„Ten vstup mi zařídil nějaký bohatý muž. Nesetkal jsem se s ním, ale před pár dny mi volal. Snažil se na tebe sehnat kontakt a podařilo se mu zjistit číslo na mě. Řekl, že mi zařídí vstup do svého nového klubu, když zajistím, abys přišla se mnou,“ dořekl a zatvářil se víc než úlevně, že jsem snad konečně pochopila, oč tu běží.

„Miku, a to ti není divné, že se ti ozval naprosto cizí člověk? Z jakého důvodu má o mě zájem?“ ptala jsem se stále nervóznějším tónem.

„Určitě se mu líbí tvoje obrazy, Bells! Jsi přece nadaná umělkyně,“ odpověděl a stále mu evidentně nedocházela vážnost celé situace. Měla jsem pocit, že mi srdce vyskočí z hrudi.

„Proč jsi mi nic neřekl hned!“ vyčetla jsem mu a on pokrčil rameny.

„Jsem si jistý, že bys jinak nepřišla. A my jsme se sem s holkami vážně chtěly podívat. Je to tu naprosto úžasný! No uznej!“ Měla jsem pocit, že se mi to snad zdá.

„No, svůj úkol jsem splnil. Teď si tě musí pan záhadný najít sám,“ řekl s naprostým klidem v hlase a bez dalších slov zmizel v burcujícím davu.

Zůstala jsem stát na místě jako přikovaná. V hlavě se mi splétaly desítky všemožných verzí toho, proč mě tu někdo chce mít. Byla jsem nervózní a ten neklid ze mě přímo čišel…

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Noc patří nám - 6. kapitola - Noční vyhlídka:

 1
9. Petronela webmaster
17.05.2012 [12:44]

PetronelaPáni, tak tohle byla bomba kapitola Emoticon, že by si ji přece jenom pozval někdo z těch novorozených? Nebo co já vím - mám jenom takový pocit a myslím, že odpovědi se dočkám v další kapitole, takže jdu pokračovat Emoticon

26.02.2012 [20:53]

SummerLili Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

22.02.2012 [20:07]

BellaSwanCullen8 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

6. Verulka
22.02.2012 [18:41]

skvěle napínavé!! těším se na pokračování! Emoticon

22.02.2012 [17:35]

Rena16 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. Rika
22.02.2012 [17:14]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon super kapitola

22.02.2012 [15:23]

Annie115 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

22.02.2012 [15:19]

alicecullenhale2 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
no som zvedavá kto je pán záhadný... Emoticon
naozaj úžasná kapitolka... Emoticon
už sa strašne teším na pokračovanie... Emoticon Emoticon Emoticon

22.02.2012 [13:21]

KacenQaCullenČlánek jsem ti opravila, ale v povídce se Tobě, Ti, Vy, Vaši píše s malými písmeny. Stejně tak pozor na znaky, jako je + (píše se slovy podobně jako základní číslovky, vypadá to lépe). Díky. Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!