Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Noc patří nám - 17. kapitola - Pokušení

sdfghjk


Noc patří nám - 17. kapitola - PokušeníV minulém díle převzal Edward Bellu pod svoji osobní ochranu. Poznala podzemí a členy samotného Rodu. Jenže jak se dá zastavit ten žár v nitru, když je den ode dne silnější? Edward se s Bellou u prahu jejího pokoje rozloučil. Zůstane Bella sama nebo se něco stane? To se dočtete v dnešní kapitole. Přeju příjemné čtení a doufám, že mi tu necháte nějaký ten komenář. Děkuju. Vaše Lorenia:)

Z minulého dílu:

„Jsi si jistý?“ zašeptala jsem a vyzývavě se na něj natlačila. Musel cítit, jak se mi vzdouvá hrudník pod přerývavým dechem. Vzrušující horko ze mě přímo sálalo. Sledoval mě pronikavým pohledem a pak jemně a pomalu otřel svými rty o mé. Horké a žádoucí. Vzápětí se ale odtáhl a pobaveně pozoroval můj jiskřící pohled plný touhy.

„Jsem,“ řekl omámeně, „Dobrou noc.“

Než jsem se stačila vzpamatovat, byl pryč. Zbyla po něm jen ta dokonalá, podmanivá vůně. Posadila jsem se na okraj postele a volně padla do hedvábných peřin. Měla jsem pocit naprostého okouzlení. Zase ve mně probudil ten neovladatelný chtíč, tu spalující touhu, která mě dokonale mučila. Pro dnešní večer jsem ale zůstala sama…

Kapitola sedmnáctá

Pokušení

 

 

Zavřel jsem dveře a začal nervózně přecházet po celém pokoji. Snažil jsem se vypudit z hlavy to pulzující vzrušení, které mě bolestně tepalo ve spáncích. Před ní jsem se dokonale ovládl, ale sobě jsem lhát nedokázal. Tak moc jsem toužil po tom, abych svými rty obkresloval její křehké křivky těla, cítil její spalující horkost sálající z její pokožky, líbal její hebké rty…

 

 

 

„Dost,“ vydechl jsem rozezleně. Kolik sebezapření jsem musel vynaložit, abych nepřekročil tu tenkou hranici mezi jejím a mým pokojem. Kolik sil jsem musel využít k tomu, abych z hlavy vypudil ty živé obrazy její vzrušené tváře, její dech beroucí steny… ji.

 

A pak jsem to uslyšel. Z jejího pokoje se ozvala třaskavá rána. V mžiku jsem rozrazil dveře a zůstal stát na prahu. Na zemi se povalovaly drobné střepy, ve kterých ležely promáčené lilie. Pohledem jsem střelil k Belle, která se na mě provinile zadívala.

 

 

 

„Nechtěla jsem,“ vydechla se slzami v očích, „prostě jsem o ni omylem zavadila.“ Pocítil jsem drobnou závrať a můj pohyb rozrazil vzduch. Stál jsem u ní a pevně ji sevřel v náručí.

 

„Nic se nestalo,“ konejšil jsem ji a cítil její chvějící se tělo vyzařující teplo, „bál jsem o tebe, ne o hloupou vázu.“ Vzhlédla a já si snažil namlouvat, že to se mnou nic nedělá. Marně.

 

„Edwarde,“ zašeptala mé jméno rozechvělým hlasem plným něhy. Zavřel jsem oči a potlačoval ten oheň planoucí hluboko v mém nitru. Zničující a zároveň životodárný. Ta potřeba se ji dotýkat byla přímo nesnesitelná. Byl jsem lapený v pasti své vlastní touhy. Dokonale odzbrojen Belliným kouzlem.

 

„Chci, aby ses mě dotýkal,“ vydechla. Vzala mou ruku do své a položila ji na dokonalou oblinku jejího levého ňadra. Rozechvěle jsem se dotknul toho pahorku dokonalosti a prsty jemně sjížděl po látce, přes kterou jsem cítil její třepotavý tlukot srdce.

 

„Cítíš jak mi buší srdce?“ šeptala a nabádala moje ruce k dalším, odvážnějším dotekům. Měl jsem pocit, že zešílím! Pronikavě se na mě podívala a v jejích očích plál průzračný žár. Prsty si pomalu přejížděla po hraně šíje až k rameni. Stěží jsem dýchal a moje sebeovládání už viselo na posledních nitkách mé vůle. Prst zahákla o lem halenky a jedním dlouhým pohybem stáhla poddajnou látku i s ramínky podprsenky z ramene. Hluboce jsem zavrčel, když to samé udělala na druhé straně. Díval jsem se na její nahý hrudník vzdouvající se pod tíhou vzrušení. Třásl jsem se a z úst se mi draly tiché zvířecí zvuky.

 

„Přesvědč se, jak moc tě potřebuju,“ pokračovala vábivým hlasem a já nedokázal odpoutat svůj pohled od jejího božského těla. Přitáhla se. Tohle byla poslední kapka pro mé sebeovládání. Dravě jsem přitiskl své chtivé rty k jejím a slíbával z nich tu horkost. Zachvátila mě ta sladká příchuť, mámila moje upíří smysly a vynášela mě do čiré extáze. Nenasytně jsem trhl látkou halenky, která sklouzla k zemi. Sevřel jsem její obnažené tělo ve svých pažích a slastně zavrčel, když mi zapletla prsty do vlasů. Hladově jsem ji líbal a dychtivě vklouzl jazykem do jejích pootevřených úst. Zasténala a já ten vzdech ztišil svými rty. Rozechvěle mi prsty jezdila po zádech a snažila se stáhnout mi tričko. Trochu jsem ji pomohl, když jsem sklonil hlavu. Znovu jsem ji k sobě chtivě přitiskl a rty sklouzl k jejím spánkům. Zastavil jsem se u ouška a jemně skousl. Vydechla a její srdce vynechalo úder.

 

 

 

Padl jsem na kolena a sevřel ve svých pažích její útlý pas. Rty jsem se přitiskl k jejím ňadrům a jazykem dráždil ty vystouplé pahorky krásy. Rozplývala se vzrušením a nehty mi zatnula do nahých zad. Srdce ji silně tlouklo a ten zvuk mi zatemňoval mysl. Sjížděl jsem níž a nemohl dost obdivovat její divokou krásu, její broskvovou sametovou pokožku vyzařující spalující žár. Vidět ji rozpálenou a vzrušenou byl ten nejslastnější pohled na světě. Pomalu jsem rozepínal zip jejích kalhot a stahoval je z jejích štíhlých stehen. Centimetr po centimetru, abych mohl uctívat tu dokonalost jejího svůdného těla. Každý kousek jejího ženského půvabu. Zasténal jsem při pohledu na bílý krajkový kousek látky, který mi zastiňoval výhled. Nenasytně jsem škubl a hlavu mi zaplnily syté podtóny jejích vzdechů, když jsem se jazykem propletl do jejího klína. Ta vůně mě zbavovala rozumu.

 

„Edwarde!“ vykřikla v mohutném orgasmu a její tělo se prohnulo pod tíhou vzrušení. Chtěl jsem pokračovat, ale její ruce mě stáhly nahoru, zpátky do jejího náručí.

 

„Chci tě cítit v sobě. Hned!“ přikázala rozpálená vášní a já se s radostí jejímu přání poddal. Teď to byla ona, kdo udával tempo. Dravě škubla s knoflíky na mých kalhotách a nechala je spadnout z boků. Majetnicky jsem ji v mžiku přitlačil ke zdi a hluboce zavrčel. Vyzvedl jsem ji do vzduchu a ona mi omotala nohy kolem pasu. Její tělo jsem měl ve své moci. Nečekal jsem ani vteřinu a pronikl silným přírazem hluboko do jejího horkého lůna. Vykřikla a sevřela dlaně v mých pažích. Její steny jsem zachytával svými polibky. Její boky se sžívaly s mými chtivými přírazy. Dlaněmi jsem sevřel oblinu jejího zadečku a stahoval ji k sobě. Zrychloval jsem tempo a její tělo se všemu naprosto podřizovalo. Souznilo s každým mým dotekem. Cítil jsem rostoucí tlak, který mi začal vířit tělem. Bella se začala třást a její dech se vytrácel v úlomkovitých vzlycích. Nedokázal jsem zvolnit, naopak jsem tvrdě přirážel a vychutnával si každou vteřinu našeho spojení. Všechno kolem se začalo vytrácet, když se moje mysl ocitla v naprostém rauši. Oba jsme vykřikli ve společném orgasmu. Svíral jsem Bellino ochablé, chvějící se tělo ve své náruči a pomalu přicházel zpátky k rozumu. Na jejím čele se objevila kapička potu, kterou jsem opatrně palcem setřel. Nemohl jsem se na ni vynadívat. Ležela mi v náručí a přerývavě dýchala. Rty měla pootevřené a její vlhké oči mě pronikavě sledovaly. Poddala se mojí zvířecí touze a nenechala prostor k žádným pochybám. Naprosto se mi odevzdala. Opatrně jsem ji položil do hebkých peřin, nahou a schoulenou do klubíčka. Křehkou a zranitelnou – ale silnou a odvážnou. Taková byla Bella.

 

Unaveně na mě zamrkla skrze husté řasy. Byla vyčerpaná a její tělo potřebovalo spánek. Odhrnul jsem jí z tváře vlhké pramínky vlasů a přikryl ji bavlněnou přikrývkou. Její oči se přivíraly. Natáhla ke mně ruku a prsty mi obkreslila linii rtů. Slastně jsem přivřel oči a hluboce vydechl. Její srdce se pohroužilo do klidného, pravidelného tempa. Usnula.

 

 

V příští kapitole se Edward rozhodne k riskantnímu jednání, které ale může pomoct objasnit, co mají Novorozenci skutečně v plánu. Během romantické chvilky s Edwardem se Bella dozvídá zajímavost, která ji příliš nepotěší. Životodárná láska a spalující vášeň v dokonalém spojení... může ale přežít v temném světě nočních tvorů?


« Předchozí díl


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Noc patří nám - 17. kapitola - Pokušení:

 1
8. Petronela webmaster
25.07.2012 [18:24]

PetronelaNo jo, tak přece jenom Bella vyhrála Emoticon. Zajímalo by mě, jestli to s tou vázou bylo promyšlené, nebo jenom taková náhoda, která pomohla vyplnit její tužby Emoticon.
No, každopádně to bylo super! Emoticon

24.06.2012 [21:47]

EleonorŽhavé! Wow totálně mě to dostalo ! Další jouch! Emoticon Emoticon Emoticon

16.06.2012 [21:29]

Rena16 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

15.06.2012 [21:23]

Domikmoc se těším na další díl!

15.06.2012 [15:09]

alicecullenhale2 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
krása... Emoticon
teším sa na pokračovanie... Emoticon Emoticon Emoticon

15.06.2012 [14:35]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

15.06.2012 [14:16]

paulusouuu Emoticon Emoticon

15.06.2012 [14:08]

BellaSwanCullen8krása Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!