Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » No chance for happiness? 4. kapitola

4.WWewa -S Knihou


No chance for happiness? 4. kapitolaDalšia kapitolka tejto poviedky. Dnes je rozhovor Belly a jej priateľky.

Pohľad Bella:

A zrazu som zbadala moju dávnu najlepšiu priateľku....

Lorraine Wilsonová - moja jediná priateľka, ktorú som mala vo Phoenixe. Jediné správne dievča na škole, ktoré ma nepovažovalo za nejakú bezvýznamnú osobnosť. Nezmenila sa, mala stále tie jej krásne blond vlasy, postavu krásnu skoro ako Rosalie – pri spomienke na Rose ma bodlo pri mojom roztrhanom srdci, ona ma síce nemala rada, ale aj tak mi chýba ako celá jej rodina – a jej oči žiariace ako hviezdy.

„Prestaň na nich stále myslieť, Bella,“ okríkla som sa v duchu.

Otočila som košík a rozišla sa k nej. Podišla som k nej a postrčila som ju, aby si ma všimla.

„Ahoj, Lorraine...“ Nestihla som ani dopovedať a ona mi už visela na krku a tisla ma k svojmu telu.

„Ahoj, Bella, tak dávno sme sa nevideli. Ako sa máš? Našla si si priateľa? Ako je vo Forks? Čo tu robíš?“ chrlila na mňa jednu otázku za druhou.

„Upokoj sa, Lorraine, prišla som sem na víkend, na chvíľu si oddýchnuť od Forks.“

„Musíš mi všetko povedať, poď ku mne domov a tam sa porozprávame,“ povedala a nechcela počuť žiadne námietky.

„Tak dobre, len si dokúpim nejaké jedlo a môžeme ísť.“ Nakúpila som potrebné veci na cestu ďalej. Zaplatila som a vybrala som za Lorry k jej autu. Cesta prebiehala v tichosti a o pár minút sme boli u nej doma. Jej dom vyzeral ako všetky na tejto ulici. Len mal nový, oranžový náter. Otvorila vchodové dvere a poslala ma si sadnúť do obývačky.

Po chvíli prišla aj s dvoma pohármi minerálky a usadila sa na pohovke oproti. Čakala som, kým začne s otázkami a nemusela som dlho čakať.

„No tak, ja ťa poznám. Aký je pravý dôvod tvojej návštevy?“

„Proste som potrebovala na chvíľu odísť z Forks. Za ten skoro rok sa toho udialo mnoho a potom sa niečo stalo a ja som musela odísť,“ povedala so a dúfala som, že to nebude ďalej rozoberať.

„A čo sa tam stalo, že si musela odísť.“

„To je dlhý príbeh a určite nie je zaujímavý. Radšej mi povedz, ako sa máš ty? Máš nejakého priateľa?“ pokúsila som zmeniť tému a nakoniec sa to podarilo.

„Ja sa mám dobre a priateľa mám, volá sa Kenneth Caldwell a je úžasný. Má karamelové oči a blond vlasy. Presne môj typ. No veď ho uvidíš, mal by o chvíľu prísť.“ Karamelové oči, že by sa moja priateľka dala dokopy s upírom.

No tak toto si teda nenechám ujsť, povedala som si v duchu sarkasticky. Ja odídem z Forks, aby som zabudla na upírov a oni sa mi v živote začnú objavovať sami.

„Vyzerá to, že si poriadne zamilovaná?“ opýtala som sa s úsmevom na tvári.

„Áno som. Ale mala by si mi radšej povedať ten svoj príbeh. Vidím, ako sa trápiš, možno by som ti vedela pomôcť.“

„Nie, to nič nie je, naozaj.“ Cítila som, ako sa mi do očí tisnú slzy a snažila som sa ich potlačiť. Lorry sa postavila a prisadla si ku mne na pohovku a objala ma okolo pliec.

„No, to vidím, že ti nič nie je. Povedz mi všetko, čo sa stalo.“

„Ja zam...“ Nedokázala som dopovedať a naplno som sa rozplakala. Ona len ticho sedela a hladila ma upokojujúco po chrbte.

„Nemusíš mi to hovoriť, ak nechceš,“ premýšľala som a nakoniec som sa rozhodla, že jej to poviem. Ona ja predsa moja najlepšia priateľka, ktorá ma neopustila len kvôli tomu, aby som bola v bezpečí.

„Ale ja ti to chcem povedať. Našla som si priateľa, milovali sme sa. Mala som rada aj jeho rodinu, milovala som ju aj napriek tomu, čím boli. Boli to moje najkrajšie mesiace. Forks som nenávidela, ale vďaka nim som ho začala mať rada. Všetko bolo v poriadku, ale iba dovtedy, kým sa nestala nehoda, po ktorej ma opustili celá jeho rodina. Povedal, že ma nemiluje, ale ja tomu neverím. Toľkokrát mi povedal, že ma miluje a myslel si, že mu uverím. Musela som ho nechať odísť, aj tak by neostal. Po štyroch mesiacoch, čo odišiel, som zistila, že som tehotná. A preto som musela odísť. Ja aj moje dieťatko sme vo Forks v nebezpečenstve,“ dopovedala som svoj príbeh, síce dosť skrátene, ale hlavné veci som povedala.

Bolelo ma rozprávať, ale musela som jej to povedať. Nikomu som sa musela zveriť s mojím tajomstvom. Pohladila som si svoje zatiaľ ploché bruško, pozrela som sa na Lorry a čakala som na jej reakciu.

„Ty si tehotná... Preto si odišla? A čím sú?“ pýtala sa ma otázky, na ktoré som čakala.

„No áno, som tehotná už asi šesť mesiacov. No a na druhú otázku ti neodpoviem, lebo by ťa to mohlo vystrašiť.“

„Šesť mesiacov? Veď na to vôbec nevyzeráš. A pochybujem, že by ma niečo dokázalo vystrašiť.“

„Hej, som v šiestom, vyzerám tak na tri. Moje tehotenstvo je trochu spomalené, súvisí to s tím, čím sú.“

„Čím sú? No tak, povedz mi to.“

„No dobre, ale nesmej sa. Oni sú upíri,“ povedala som a čakala som na jej reakciu.

„Tvoj priateľ je upír a ty s ním čakáš dieťa,“ odpovedala mi ako samozrejmú vec.

„Ty si o mne nemyslíš, že nie som v poriadku, keď ti tu tvrdím, že existujú upíri?“ opýtala som sa neveriacky.

„Nie, neboj sa, to si o tebe fakt nemyslím. Kenneth je tiež upír, ale živí sa len zvieracou krvou.“

„Nikdy som si nemyslela, že moja najlepšia priateľka sa zamiluje do upíra,“ povedala som so smiechom.

„No to som si nemyslela ani ja,“ povedala a začali sme sa obidve smiať. Na chvíľu som zabudla na svoje trápenia a užívala som si svoj smiech.

Zrazu zazvonil zvonček pri dverách. Prestali sme sa smiať a Lorry išla otvoriť dvere. Ja som ostala sedieť a pozerala som sa, kto vojde dvermi. Bol to chlapec s blond vlasmi a karamelovými očami. Musel to byť Kenneth.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek No chance for happiness? 4. kapitola:

 1
4. Katka
04.07.2018 [16:51]

Kedy budu pokracko?

19.09.2011 [17:05]

FaireDoufám v další brzké pokráčko. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

17.09.2011 [11:10]

DarkFirefliesPěkné Emoticon Emoticon

1. Nessienka admin
16.09.2011 [17:51]

NessienkaAhoj. V kapitole som ti opravila tieto chyby:

*I/Y v koncovkách prídavných mien
*S/Z
*Čiarky
*Preklepy
*Nepíš Caps Lockom!
*Priamu reč

Nabudúce dávaj väčší pozor. Ďakujem. Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!