Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Neznámý anděl - 13. kapitola - Happy end

Na internete sa objavil nový kreslený obrázok z Úsvitu.


Neznámý anděl - 13. kapitola - Happy endJe tu poslední díleček. Je opravdu krátký, ale mě se to takhle líbí. Doufám, že vám se bude taky líbit. Hezké počtení:-)

Happy end:

Od událostí ve forkských lesích uběhl týden, ale připadalo mi to jako celá věčnost. Hned po návratu do domu jsme si sbalili věci a odstěhovali se do Kanady. Esmé našla krásný dům na okraji města, ve kterém bylo dost místa pro nás všechny. Emmett s Rose se po nastěhování vydali na dovolenou, která měla trvat 3 měsíce. Chtěli spolu být sami a lépe se poznat. Všichni jsme z jejich vztahu měli radost a dovolenou jim přáli. My s Edwardem jsme se rozhodli pro práci. Edward hrál na piano v místním pětihvězdičkovém hotelu a já si v tomtéž hotelu našla místo recepční.

Náš věčný život běžel jako na drátkách. Alice s Jasperem nastoupili opět na střední školu a náramně si to užívali. Byli za třídní hvězdy díky svým vědomostem a díky kráse byli královským párem všech večírků. Esmé jako obyčejně navrhovala domy a Carlisle nastoupil jako chirurg na poliklinice. Týdny ubíhaly a vše se zdálo skvělé, ale netušila jsem, že to může být ještě daleko krásnější. Vlastně, ne krásnější, ale naprosto perfektní.

Zrovna byl pátek a Edward měl v práci volno. Já se vracela z hotelu a mířila si to rovnou domů. Před domem na mě čekalo překvapení od příjezdové cesty až do domu se táhla cestička utvořená z plátků bílých růži. Byly jich tam tisíce, snad i stovky, protože cesta vůbec nebyla vidět. Co to zase Edward vymyslel? Vždycky měl takové bláznivé nápady. Vystoupila jsem z auta a šla po cestičce až k vchodovým dveřím. Pomalu jsem je otevřela a nakoukla dovnitř. Všude po obýváku ležely ty plátky růží a svíček tu bylo snad ještě víc. Byly rozmístěny po veškerém nábytku a jejich plamínky vesele plápolaly. Zhluboka jsem se nadechla a ucítila jsem několik pachů. Jedním byly růže, potom vosk ze svíček, vůni zvířecí krve a nádherně sladkou vůni Edwarda.

Rozhlížela jsem se a poslouchala, ale neslyšela jsem žádný zvuk, žádný pohyb, ale jeho vůně byla blízko. Pak jsem si všimla, že na stolku stojí dvě skleničky s červenou tekutinou. To by vysvětlovalo tu zvířecí krev. Pak jsem zaslechla cvaknutí tlačítka na dálkovém ovládání a pokojem se roznesla tichá a romantická melodie. Poznala jsem za sebou Edwardovy kroky a najednou mě objímaly dvě bílé teplé paže. Pomalu mi sundával sako z ramen a odhodil ho na pohovku. Otočila jsem se k němu a objala ho kolem krku. Začali jsme se pomalu pohupovat do rytmu hudby a nosíky jsme se otírali o sebe. Atmosféra kolem nás byla prosycena láskou a vášní, která postupně rozechvívala naše těla. Edward mě něžně políbil na ústa, na tvář, na krk a pak mě zvedl do náruče. Rychlým krokem nás přemístil do naší ložnice. I ta byla vyzdobena svíčkami a růžovými plátky. Edward mě položil na postel a jeho pohled zvážněl. Zkoumavě se na mě díval a z jeho pohledu se nedalo vůbec nic vyčíst.

„Edwarde?“ promluvila jsem.

„Lásko, chtěl bych se tě na něco zeptat,“ soukal ze sebe.

„Tak se ptej.“ Rukou sáhl pod polštář, který jsem měla pod hlavou a vytáhl černou sametovou krabičku. Vykulila jsem oči, ale mlčela. Nechtěla jsem pokazit tu nádhernou chvíli.

„Vezmeš si mě, miláčku?“ pronesl a z jeho úst ta slova zněla jako ta nejkrásnější píseň na světě. Díval se mi hluboko do očí. Najednou sklopil zrak a otevřel krabičku. V ní byl posazen prstýnek z bílého zlata, posetý medově zlatými kamínky. Vypadal skoro jako naše upíří oči.

„Ano, Edwarde,“ vyhrkla jsem.

Jeho prsty uchopily prstýnek a jemně mi ho nasadily na levý prsteníček. Usmáli jsem se na sebe.

„Miluji tě, Izzy.“

„Miluji tě, Edwarde.“

 


 

 

Moje milované čtenářky. Chtěla bych vám z celého srdce poděkovat za podporu při psaní této povídky. Jste vážně zlatíčka, ještě jednou děkuju. :-)

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Neznámý anděl - 13. kapitola - Happy end:

 1
3. lelus266
09.12.2011 [22:49]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. marcela
03.06.2011 [12:51]

Vím,že to píšu trochu pozdě,ale je to krása.Děkuji,že to není zbytečně dlouhé. Emoticon Emoticon

30.05.2011 [21:56]

Petronka91juuuuuchůůů další krásně romantická povídka Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!