Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Neznámý anděl - 10. kapitola

demetri


Neznámý anděl - 10. kapitola10. kapitolka je na světě! Dozvíme se co se stalo s Izzy? Díleček je celý z pohledu Edwarda, tak doufám že se bude líbit. Po přečtení mi prosím zanechte komentáříky, budu vás za to mít moc ráda. :-) Vaše AlizieCullen


10. kapitola:

 

 

Edward:

Po snídani jsme vyrazili na procházku. Vzal jsem Izzy do náručí a skoro celou cestu s ní běžel. Vždycky měla ráda, jak se jí vítr opírá do tváře a rozčechrává ty její nádherné vlásky. Moc rád jsem se na ní díval, jak má zavřené oči a vychutnává si ten pocit s blaženým úsměvem ve tváři. Už jsme byli skoro na místě, tak jsem zastavil a postavil Izzy na zem. Ruku v ruce jsme šli do lesa a co chvíli se líbali. Věděl jsem, že mě nikdy neomrzí líbání s ní. Na louce uprostřed lesa jsme se posadili a v tu chvíli se to stalo. Vize! Vize, kterou jsem si nikdy nepřál spatřit, ale přesto se tak stalo. Viděl jsem v ní Jaspera, který spolu s Alice lovil nedaleko od nás. Vítr zanesl Izzinu vůni až k nim, Jasper se neudržel a jeho zvířecí instinkt ho dovedl až k nám. Vrhl se na Izzy a než jsem stihl zareagovat, vysál Izzy všechnu krev. To se nesmí stát! Než jsem se stihl postavit, Jasper už byl kousek za Izzy a děsivě na ni vrčel. Skočil jsem mezi ně, ale Jasper mě ihned odhodil na vzdálený strom, který se pod náporem mého tvrdého těla zlomil vejpůl. Věděl jsem, že proti jeho zkušenostem s lovem lidí nemám vůbec žádnou šanci, ale nehodlal jsem se jen tak vzdát. Zvedl jsem se a vyběhl k Izzy, ale to už se jí Jasper zakousával do krku.

„Nééééé!“ zařval jsem zoufale.

„Izzyyy!“ Uslyšel jsem další řev. Byla to má sestra, ale já ji skoro nevnímal. Bylo pozdě. Z Izzy unikal život a já už jí nemohl pomoci. Cítil jsem jako bych umíral spolu s ní. Nesnesitelná bolest mi trhala mrtvé srdce na kusy a oheň v mých očích pálil jako rozžhavené uhlíky.

„Edwarde, musíme ho zastavit!“ křičela na mě Alice a cloumala mnou vší silou. Konečně jsem se probral a společně jsme skočili na Jaspera. Odtrhli jsme ho od mé lásky a přirazili k zemi. Držel jsem ho pod krkem a čekal, až se opět uklidní. Alice mezitím zavolala Carlislovi a během pár vteřin byla celá rodina na louce.

„Pomoz jí!“ zavolal jsem na Carlisla a nepouštěl Jaspera ze svého železného sevření. Najednou nás všechny vyděsil ten nejsrdceryvnější výkřik, jaký jsem kdy slyšel. Otočil jsem se a uviděl Izzyno tělo, které se zmítalo v bolestných křečích. Věděl jsem, jakou bolest prožívá a Carlisle mi to už jenom potvrdil.

„Proměna už začala, Edwarde.“

Ztuhl jsem a jen tupě hleděl na Izzy. Vnímal jsem, že Jasper už se uklidnil a proklínal sám sebe. Esmé s Emmettem mě od něj odtrhli a utekli s ním pryč. Alice, Carlisle a Rosalie klečeli okolo Izzy a v jejich tvářích jsem viděl jejich zděšení a lítost. Nemohl jsem se na to dál koukat. Vběhl jsem mezi ně, popadl zmítající se Izzy a rozběhl se s ní do našeho domu. Tam jsem ji položil do své postele, lehl si k ní a objímal její bezvládné tělo. Myšlenky se mi rozběhly všemi směry a já litoval, že všechny ty směry dokážu až moc dobře vnímat. Trošku jsem měl radost, že Izzy bude stejná jako my a bude s námi moct být navěky. Představa Izzyny tváře za padesát let byla děsivá. Nikdy bychom se nemohli na veřejnosti objímat nebo líbat, protože by nás určitě všichni odsuzovali. Svoji lásku bychom si mohli projevovat pouze v našem domě a to jsem si neuměl představit. Brzy bychom se z takového života oba dva zbláznili. Jenže moc dobře si pamatuji náš společný rozhovor o přeměně. Věděl jsem, že mě Izzy miluje, ale zjištění, že se mnou nechce strávit celou věčnost mě bodla u srdce. Proč jenom nechce strávit věčnost se mnou? Copak ji dost nemiluji? Ale ano, milujeme se navzájem, ale ona je člověk a já se nakonec rozhodl respektovat její názor. Když jsem se nad tím tak zamýšlel, vlastně měla pravdu. Známe se pouze půl roku a pro člověka to ještě neznamená lásku na celý život. Upírovi stačí k věčné lásce pár minut, člověku i několik let. Jenže Izzy bude za tři dny upír a její láska se může klidně změnit. Už mě třeba nebude milovat nebo mě bude dokonce nenávidět, protože jsem ji neochránil a ona teď bude žít život, který vlastně ani nechtěla. Nebo se jí náš život třeba zalíbí a nakonec spolu budeme šťastní...

Takhle jsem přemýšlel skoro dva dny a pořád ve mě převládal pouze jeden pocit. Strach. Strach, že mě Izzy už nebude chtít, bude mě nenávidět a proklínat a nebo ode mě a od mojí rodiny uteče. Celá rodina chodila do mého pokoje a vždy se na mě jen posmutněle usmáli. Všem to bylo hrozně líto a nejvíce Jasperovi. Pořád se obviňoval a nakonec utekl spolu s Alice, která na něj chtěla dávat pozor. Neustále však telefonovala a zjišťovala, co se doma děje. Znal jsem svou Izzy dobře a věděl jsem, že se na Jaspera nebude zlobit. Byla neskutečně hodná a milá. Nikdy by se nezlobila na někoho, kdo se už tak sám dost trápí. Izzy o Jasperovi věděla, že má špatné sebeovládání, ale i tak se ho nebála a já ji za to obdivoval.

Díky svým vizím jsem věděl, že se Izzy za 25 minut probudí. Víc toho moje vize bohužel neprozrazovaly a já byl o to víc frustrovaný z budoucího dění. Počítal jsem každou vteřinu a očima hypnotizoval Izzynu tvář. Byla tak nádherná a sladká. Vypadala jako ta nejkřehčí panenka na světě. S každou minutou se její tvář měnila. Rty měla plnější, obličej dostával jemnější rysy, postava se stávala ještě svůdnější než kdy dřív a vlasy se jí kolem těla kroutily do nádherných vln. Ještě 2 minuty. Začal jsem horečně přemýšlet o všem, co jsem jí chtěl říct, ale najednou můj rozum vůbec nefungoval a skončil u pouhých dvou slůvek. Miluji tě. To bylo jediné a doufal jsem, že to bude stačit na záchranu naší společné lásky. Už je čas. Carlisle s Esmé a Emmett s Rosalie vpluly do pokoje.

Izzyny oči se pomalu otevřely a ona se rozhlédla okolo sebe. Pak se rudce posadila a její pohled se stočil na mě. Byl jsem rád, ale to, co jsem spatřil v jejích očích, mě zarazilo.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Neznámý anděl - 10. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!