Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Neznáme se, přesto Tě miluju - 3. kapitola

Official poster - La Push werewolfs


Neznáme se, přesto Tě miluju - 3. kapitolaSetkání s ostatními Cullenovými. Pěkné počtení. :)

3. kapitola

 

Šla jsem tedy, ale zvědavost mi nedala a vešla jsem do toho pokoje vedle mě. Určitě byl klučičí. Byly tam knihy, tak jsem se rozešla k nim. Chtěla jsem si jednu vytáhnout, ale za mnou se ozval hlas a já na místě zamrzla.

 

„Co tady děláš, tohle je můj pokoj,“ řekl někdo. Otočila jsem se a ohromně se dívala na anděla pár metrů ode mě…

 


 

Koukala jsem na něj s otevřenou pusou. On byl prostě nádherný. Zlaté vlasy, rozházené do všech stran, a zlaté oči… Bože. Probudilo mě až zakašlání. Zmateně jsem se na něj podívala a až pak mi došlo, co se děje.

 

„No, víš já… no prostě…,“ koktala jsem roztržitě a trapně. On se na mě díval s neskrývaným zájmem. Prohlížel si mě od hlavy až k patě a já cítila, jak pod jeho pohledem rudnu.

 

„Ty musíš být jedna z těch holek, co?“ zeptal se mě klidně. Já na něj ale stále ohromeně koukala a neměla se k odpovědi.

 

„Tak ještě jednou, co tady děláš?“ řekl otráveně. Opřel se o dveře a čekal na odpověď.

 

„No, bydlím tady,“ řekla jsem nechápavě, pořád mi nedocházelo, o co mu jde.

 

„Toho jsem si všiml, že tady bydlíš, ale myslím v tomhle pokoji,“ rozhlídl se a rozhodil rukama do stran.

 

„Aha, no, byla jsem zvědavá, a tak jsem se šla sem podívat,“ řekla jsem. „Máš tu pěkné knihy."

 

„Dík,“ zněla odpověď. Sebrala jsem odvahu a chtěla se zeptat, jak se jmenuje, když mě předběhl. „Jsem Edward,“ představil se a natáhnul ke mně ruku.

 

„Já Lucka.“ Taky jsem si s ním potřásla.

 

„Jak to, že jsi tak brzo zpátky?“ zeptala jsem se.

 

„Už mi to stačilo,“ odpověděl prostě. Pak už ani jeden z nás nemluvil a nastalo takové to trapné ticho.

 

„Aha,“ řekla jsem nakonec. Zvedla jsem oči, abych se mohla podívat do těch jeho, ve kterých jsem se začala topit. On se ale spíše díval na mě celou… Takovým divným, zkoumavým pohledem.

 

„Holky, pojďte dolů, ostatní už přišli," zakřičela na nás Esmé. I když jsem nechtěla, musela jsem se podívat jinam. Edward došel ke dveřím a otočil se.

 

„Jdeš?" zeptal se mě.

 

„Ale jo," špitla jsem potichu a prošla dveřmi. Došla jsem do obýváku, kde už všichni seděli. A když nás uviděli, udiveně zvedli obočí.

 

„Takže, holky, opakuji pravidla. My se živíme zvířecí krví a vy budete taky,“ řekla. „Budete poslouchat, co řekneme! Žádné používání moci na druhé, jasné? To by mělo být vše," vysvětlila Esmé pravidla. My jsme, jako poslušné holčičky, pokývaly hlavami. Až teď jsem si všimla, že u dveří stojí další postavy.

 

„A holky, tohle je Bella, její manžel Chris, dcera Renesmé s Jacobem a jejich syn Thomas.“

 

„Ahoj,“ pozdravily jsme sborově.

 

„Těší mě, jak se vám u nás líbí?“ zeptala se Bella.

 

„Je to tu fantastické,“ řekla jsem popravdě. Okamžitě za mnou přiběhl Thomas a usmál se.

 

„Pojďte, já vám ukážu svůj pokojíček, kde spím, když jsem tady," rozkřikl se. Tipovala jsem mu tak pět let.

 

„No… tak jo,“ řekla jsem rozpačitě. Nato mě chytl za ruku a tahal do patra. Holky šly za námi, byla jsem ráda, že mě v tom nenechaly.

 

Jeho pokoj byl vymalován do modrozelené barvy. Měl pokoj ve stylu malých dětí. A už mě táhnul k autíčkům.

 

„Pěkně vymalovaný pokoj, je pořádně velký,“ řekla jsem překvapeně.

 

Asi hodinu jsme si hráli všichni čtyři s autíčkama. Byla to celkem sranda, když jsem sledovala výrazy sester. Pak nás Esmé zavolala na večeři. Dostaly jsme špenátové lasagne. Mňam.

 

„Co chcete, holky, večer dělat? Já jenom, že mi v televizi běží zápas,“ upozornil na sebe Emmett, když jsme seděli po večeři v obýváku. Hned schytal pohlavek od Esmé.

 

„Hej, co je?“ rozkřikl se dotčeně. Nato jsem se rozesmála. Nakonec jsme se dívali na nějakou komedii, a pak jsme šli spát.

 

Ráno mě vzbudil hluk. V duchu jsem si říkala: „Co je?“ Znělo to jako řinčení řetězů. Otevřela jsem dveře a za nimi stál Emmett v obleku čerta, Alice jako anděl a Carlisle jako Mikuláš. Strašně jsem se lekla.

 

„Ble, ble, ble,“ dělal Emmett zvuky jako čert.

 

„Byla jsi hodná?" zeptal se Carlisle hlubokým hlasem a samozřejmě nezapomněl dodat přátelské: Ho, ho, ho.

 

„Já jsem pořád hodná," odpověděla jsem se sladým úsměvem, a tak jsem dostala od Alice bonbony a sladkosti. Emmett mě chtěl vzít na záda, že mě odnese, ale ostatní to zakázali. S úsměvem jsem zavřela dveře.



Moc děkuji Kajce007… Ona ví, za co. Děkuji za komentáře.



« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Neznáme se, přesto Tě miluju - 3. kapitola:

 1
5. Ceola
09.05.2012 [20:30]

Jop to byla skvělá kapitola! :) Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

16.12.2011 [21:06]

Ainslee Emoticon Emoticon Emoticon

3.
Smazat | Upravit | 16.12.2011 [18:33]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Jak je možné, že tu máš tak málo komentů?! Zasloužíč si víc. Emoticon Ale musím souhlasit s vilinkou. Uspěchané... Ale to nevadí. Moc. Já mám taky docela "rychlé" povídky.
A jak už jsem psala, souhlasím s vilnkou a to i v tom, že máš talent.

12.12.2011 [19:38]

swanbellacullenjáááj taky ten konec byl fakt dobrej Emoticon Emoticon Emoticon samozřejmě že i celá kapitola Emoticon vážně supéér a já jdu na dalšííí Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

06.12.2011 [21:28]

vilinkaKonečně jsem se k tomu dostala. Kapitola byla o mnoho lepší než ta poslední, ale trochu mám problém s dějem. Zdá se mi to hrozně rychlé. V jedné chvíli se seznamuje s Bellou, v druhé si hraje s autíčkama, v další si povídá s Emmettem a v další jde spát. Celá tahle kapitola by se dala úžasně rozvinout a bylo by z toho klidně i 1000 slov možná i víc. Je to prostě o tom, aby ses naučila pracovat s celým textem, vkládat tam své myšlenky a podobně. Například, co si o těch lidech myslí, když je poprvé uvidí atd. Zkus na tom ještě zapracovat, máš talent, to půjde a pak tu bude více komentů, hlavně to nevzdávej. Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!