Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » New moon - Jasper Whitlock Hale - 6. kapitola

Deník a tužka


New moon - Jasper Whitlock Hale - 6. kapitolaJasper... komu ublíží? Je zoufalý a téměř si neuvědomuje, co vlastně říká. Ale jen jedno slovo dokáže ranit, natož řetěz výtek...

Nehýbal jsem se. Jen jsem seděl a v ruce držel fotografii. Slzy mi stékaly po tvářích – a já byl šťasten. Byl jsem rád, že se mi podařilo se rozbrečet, byl jsem rád, že jsem doma.
„Jazzíku, můžu dál?“ zeptala se Alice – stála za dveřmi.
Ani jsem nepostřehl zaklepání. Pousmál jsem se.
„Samozřejmě,“ odvětil jsem.
Alice vešla. Usmívala se. Když se však podívala do mé tváře, ztuhla. Sáhla si na oči, jako by mi chtěla ukázat, co vidí.
„Já vím,“ usmál jsem se, „nevím, jak jsem to dokázal… ale…“
Vrhla se mi kolem krku. Hladil jsem ji po vlasech. „Bude to dobré, Alice, bude to dobré,“ zašeptal jsem.
Alice si prohlížela můj pokoj. Můj dětský pokoj a usmívala se. Jestli si mě představovala jako malé dítě, tak to pane Bože. Byl jsem hrozné dítě. Pořád jsem někam lezl… pořád jsem někam padal… otravoval jsem svoji sestričku Katherin. Při vzpomínce na to vše jsem se neubránil povzdechu. Všechno je to pryč. Major Jasper Whitlock – nyní ještě Hale – se vrátil domů, ale k rodině už ne. Je pryč, jako by snad nikdy nebyla. Seběhl jsem dolů po schodech a nedbal jsem za mnou volající Alice. Zbytek rodiny ještě čekal před domem, jen Kristie seděla u vyhaslého krbu.
„Tak tady jsi kdysi bydlel, Jazzi?“ zeptala se.
„Ano, Kristie. Tady jsem bydlel,“ zašeptal jsem smutně a sedl si vedle ní na bílý, měkký koberec. Opřela se o mé rameno, ale já se zamračil. Nelíbilo se mi to. Je do mne zamilovaná, vím to. Vím to od chvíle, co mě uviděla poprvé, protože jsem to poznal v jejích citech. Jenže já to nechci. Miluji jen Alice, chci jen Alice. Nehodlám své rozhodnutí změnit. Nikdy.
„Posaď se normálně, Kristie,“ přikázal jsem.
Zesmutněla, ale narovnala se.  
„Jaspere, já tě… no… však víš. Tak proč? Proč mi to děláš?“ byla hodně zoufalá, bylo mi jí líto, ale nemohl jsem polevit.
Přičinil bych si tím problémy u Alice. I ona.
„Protože s tebou nemůžu flirtovat. Miluji Alice. A stejně by to viděla, chápeš?“ zavrčel jsem.
„Tak… půjdeme jinam. Vrátíme se do Forks, půjdeme do La Push, tam nás neuvidí,“ naléhala.
„Ne, Kristie! Ne. Nejde o vizi, jde o to, že ji M-I-L-U-J-I! Kolikrát ti to musím říct, než to pochopíš?“ zamračil jsem se.
„Jaspere…“ začala.
„Ne, neobměkčíš mě. Od té doby, co jsi tady, nám děláš jen samé problémy. Kdybych nebyl vynervovaný z toho, že chceš být jednou z nás, tak bych jistě na Bellu nevystartoval! Pořád bychom tam byli! Nic by se nestalo! Potom tvá proměna. Ta ukrutná bolest, kterou jsem cítil i já! A to jen proto, že jsi chtěla, abych tam zůstal! Zabilas člověka, i když ti Carlisle před proměnou říkal, že nesmíš! I když jsem se tě snažil zadržet! Jsme tady a pořád mi musíš ubližovat! Ale ubližuješ i sobě, protože já tě nikdy milovat nebudu, Kristie! Nebudu!“ vybuchl jsem jako uzavřený papiňák, který nechali moc dlouho nad ohněm.
Věděl jsem, že za polovinu z těch věcí nemůže, ale já také jinak nemohl. Musel jsem ze sebe svoji bolest dostat. Podívala se na mne smutnýma očima. Ach, kdyby se v nich zrcadlil jen smutek. Bylo tam zoufalství, strach… A láska. Nešťastná láska. Vyběhla ze dveří. V tu chvíli jsem si uvědomil, co jsem jí řekl. Chtěl jsem jít za ní, chtěl jsem se jí omluvit. Ale ona už před domem nebyla. Zmizela jako mlha. Došel jsem si do auta pro kytaru, kterou mi Alice minulý rok koupila. Brnkal jsem si a snažil se na své problémy zapomenout. Nebo je hrou vyřešit. Ani jedno ale nešlo.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek New moon - Jasper Whitlock Hale - 6. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!