Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » New moon - Jasper Whitlock Hale - 5. kapitola


New moon - Jasper Whitlock Hale - 5. kapitolaOdjezd z Forks. Ale kam? =) Jen se nechte překvapit. Omlouvám se za ‚délku´ kapitoly.

EDIT: Článek neprošel korekcí.

 

Asi ta nejkratší kapitola, kterou v New moon z pohledu Jaspera zažijete. Ale podle mne nejhezčí. =) Pusťe si písničku. =)

 


 


Odjíždíme. Nedokázal jsem si představit, jak to Bella přijme, ale odjíždíme. Alice se na mne usmívala, ani stopy po tom, že by jí mrzelo, co jsem udělal. Nejdřív Bella… a pak Kristie.
Ale mne to mrzelo pořád. Nasedali jsme do aut. Opět k Rosalii. Díval jsem se, jak se kolem nás mění prostředí. Některá místa jsem neznal, jiná ano. A potom jsme přijeli na místo, které mi bylo povědomé, ale nemohl jsem si vzpomenout, kdy jsem tu byl. Myslím, že to jsem ještě nebyl upír. Nebo ano? Vzpomínky na tohle místo byly rozostřené. Jako by to bylo už hodně dávno. Spoustu let.
Vyklonil jsem se z auta. „Carlisle, kde to jsme?“ zavolal jsem dopředu směrem k černému mercedesu.
„Ty nevíš?“ odpověděl mi.
Snažil jsem se rovzpomenout, ale nic mi nepřicházelo na mysl. Jakoby mi někdo vzpomínky vymazal. Jako bych se chtěl dívat skrz bahno v očích.
Auto zastavilo a já se ještě jednou pozorně rozhlédl. Můj pohled padl na zchátralý, rodinný domek. Jakoby v něm nikdo léta nebydlel. Ale ta důvěra… neznámá důvěra k tomuto místu… Alice se na mne usmála, jakoby věděla, kde jsme. Ale já stále plaval.
Vystoupil jsem z auta a šel jsem až k domu. Zvyklaný plot. Zdivočelé rostliny na zahradě. Zaplevelené záhony. Zvedl se vítr, mé vlasy mírně zavlály a pak se vítr otočil na opačnou stranu. Vanul od domu a mně do obličeje. A s větrem má tvář zachytila i vzpomínky na tento dům.
Můj dům. Dům, kde jsem vyrůstal. Dům mých rodičů, kolébka mého dětství. Promnul jsem si oči, přestože byly bez jediné slzy. Ale mé pocity byly jiné. Byl jsem dojatý, šťastný… Na okamžik jsem si nedokázal za nic na světě připomenout, jak se otevírají ústa. Ale na konci jsem to dokázal.
„Alice!“ zvolal jsem, „Alice, tady jsem se narodil!“
Ale ta už stála vedle mne a přitulila se ke mně. Objal jsem ji pažemi a políbil jsem ji do vlasů.
„Já vím, lásko,“ špitla.
Otevřel jsem branku, proběhl jsem zahradou a pootevřenými dveřmi jsem se dostal domů. Pohledem jsem přejel veškerý nábytek v místnosti. Vše bylo tak, jak jsem si to pamatoval. Podíval jsem se na křeslo, jako bych tam hledal matku, která do něj vždy sedávala. Vyběhl jsem po dřevěných schodech nahoru do patra a otevřel jsem dveře. Opatrně, jako bych měl strach, že je rozbiji. Prsty jsem se zlehoulinka dotkl dřevěných písmenek, která byla na dveřích přibita. „J sp r“, stálo tam. Dříve tam bylo Jasper. Bořil jsem se do vysokého, světle zeleného koberce. To byla moje oblíbená barva.
Posadil jsem se na rozestlanou postel. Jakoby jsem odešel včera, takhle to tu vypadalo. Jakoby rodiče odešli do práce. Dobře, venku to vypadalo, jako by byli pryč pár století.
Ale uvnitř to bylo všechno… čerstvé? Ne, to není to správné slovo. Vzal jsem do ruky vojáčka, kterého jsem si všiml na poličce. Byl celý ohlazen a ošmatán dětskými ručkami. Několik dětských kresbiček viselo na stěnách. A pak jsem dál prohledával předměty na poličkách. Vzal jsem do ruky fotografii, sfoukl jsem vrstvu prachu. Žena, muž a syn mezi nimi. Na své kamenné tváři jsem ucítil slzu. Nevím, jak se mi to podařilo, ale byl jsem první upír v historii, který se rozplakal. Já opravdu plakal.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek New moon - Jasper Whitlock Hale - 5. kapitola:

 1
1. kristynka
17.12.2011 [21:08]

já jsem u toho brečela ale je to krásný a Jasper s Alice taky.jsou nej.Moji nejoblíbenější. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!