Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » New moon - Jasper Whitlock Hale - 3. kapitola


New moon - Jasper Whitlock Hale - 3. kapitolaOslava narozenin... všichni ví, jak to dopadne. =( Tak ráda bych to změnila, kdyby Stephenie neurčila jinak. =´(

EDIT: Článek neprošel korekcí.

Líbali jsme se s Alice. Přeci jen do oslavy zbývalo ještě několik hodin a my teď měli nějaký čas pro sebe. Na okamžik jsem se odtáhl a ona se na mne smutně podívala. Pousmál jsem se na ni a zamkl jsem. Potom jsem se otočil zpět k ní a políbil jsem ji na rty. Usmála se.
„Kdyby mě napadlo, že jdeš udělat jen tohle, nebála bych se, že mi odejdeš,“ špitla.
„To jsi nemusela, od tebe bych neodešel, ani kdybych musel,“ řekl jsem upřímně.
„Kdybys musel, tak bys odešel,“ odpověděla.
„Nikdy,“ ujistil jsem ji a vášnivě jsem ji políbil na rty.
„Také tě nikdy neopustím,“ zašeptala, „pokud na tom nebude záviset tvůj život, lásko.“
„Můj život? Nepřeháněj, zlato. Kdyby byl v nebezpečí můj život, tak leda v tom případě, že bys nebyla se mnou,“ odpověděl jsem.
„Tak to s tebou budu navěky,“ řekla tichounce a usmála se na mne.
V následujících vteřinách – aby ukončila rozhovor, který zvážňoval situaci – mě začala líbat. Chtivě, vášnivě, romanticky. Objal jsem ji a obdarovával polibky. Náhle někdo zaklepal na dveře.
„Hej, Jaspere, Alice! Bella je tu!“ zašeptala Rosalie.
„Už jdeme!“ zavolala šeptem Alice, vzala mi z rukou klíč a odemkla dveře.
Náhle ztuhla, měla vizi.
„Alice? Co vidíš?“ zeptal jsem se.
„Alice?“ připojila se Rose.
„Nic, nic nevidím,“ odpověděla Alice a usmála se, „ta oslava bude báječná. Tak jdeme!“
Povzdychl jsem si, vím, že viděla něco špatného. Tvářila se tak… vyděšeně… zoufale. To je poprvé, co mi neřekla svojí vizi. Co se děje? Týká se to snad mne? Pokud ano, proč mi to neřekne? Sešel jsem s Rosalie dolů. Vše tam již bylo přichystáno. Dort… dárky… všechno. Jenže já té kráse moc pozornosti nevěnoval. Pořád jsem musel myslet na to, co to Alice viděla. I Edward po mně divně pokukoval. Tak… nedůvěřivě. Naštvaně. Co se sakra děje? Štve Edwarda, že nevěnuji pozornost tomu, co se tu děje, nebo to souvisí s tou vizí? Na tuto otázku jsem si bohužel nedokázal odpovědět. Oslava probíhala… Ach, zase ty Emmettovi vtipy… Dát Belle prázdný dárek… To je celý on.
„Rozbal ještě ten od Carlislea a Esmé,“ zajásala Alice a podávala Belle malý balíček, zabalený ve stříbrném papíře. Bella ho chtěla rozbalit… a náhle jsem ucítil pach krve. Řízla se o lepenku. Kapka krve dopadla z jejího prstu na koberec. Snažil jsem se ovládat, ale v krku mi vzplanul oheň a šílené pocity, které jsem zachytil u ostatních členů rodiny, ještě umocňovali moji neskonalou žízeň. V mysli jsem měl náhle jen jedno… Belliinu sladkou krev. Toužil jsem po ní. Do poslední kapičky, včetně té, co skončila na koberci. Vrhl jsem se kupředu, nemyslíc v tu chvíli na to, že nesmím. Edward mě odhodil, dopadl jsem na klavír. Okamžitě jsem však byl zpět a snažil se dostat se k té dívce, která svojí sladkou krví dráždila mé smysly. Pevně mě však uchopil Emmett s Carlislem a já se jim nemohl vykroutit, nemohl jsem dál.
„Jazzi, Jazzi! Ššš! To nic není! Je to jen troška…,“ Alice, která se ke mně vrhla, náhle ztuhla, když se Bella zvedala z rozbitých talířů, kam spadla.
Střepy jí rozsekly alespoň polovinu ruky a já začal šílet ještě víc.
„Krve…“ dodala po chvíli.
V jejích dosud zlatých očích jsem viděl sám sebe. Vypadal jsem příšerně. Věděl jsem, že Belle nechci ublížit, věděl jsem to. Emmett mě odvedl na Carlisleův příkaz ven. Tam jsem se mu vytrhl a utekl jsem do lesa. Skočil jsem po rozzuřené pumě, která mi vběhla do cesty. Také jsem byl rozzuřený – jednu věc mám tedy se svojí obětí společnou. Byl jsem rozzuřený sám na sebe. Jsem slaboch! Ale zlobil jsem se i na Alice. Už vím, co viděla. Proč říkala, že nic neviděla? Že ta oslava bude skvělá? Tohle určitě nechtěla!
„Jaspere?“ slyšel jsem Edwarda, jak na mne volá.
Otočil jsem se jeho směrem. „Edwarde! Omlouvám se, vím, že jsem pitomec, měl jsem se líp ovládat, vím, že mě za to nenávidíš!“
„To není pravda,“ řekl Edward, „nemohl jsi to zvládnout. Nesváděj to na sebe. Všem to působilo problémy a víš to víc, než celá naše rodina dohromady, tak to neházej jen na svoji hlavu.“
„Důvěřovali jste mi… a já zklamal,“ řekl jsem smutně.
„Jazzi!“ zaslechl jsem Alicin hlas.
Zamračil jsem se. Přiběhla ke mně a usmála se. Já se ale neusmál.
„Vidělas to?!“ vyjel jsem na ní. „Viděla, že ano?! Proč jsi mi to neřekla? Proč!“
Smutně se na mne podívala, cítila se provinile – a právem. Byl jsem na ni naštvaný jako nikdy dřív. Ale uznávám, že je to má vina. Ano, byla to i moje vina. Kdybych se líp ovládal… kdybych zadržel dech… kdybych se otočil a utekl, dokud mě žízeň úplně neovládla… nic z toho se mi nepovedlo.
„Ano… viděla jsem to,“ odpověděla konečně. „Ale já… věděla jsem, že kdybych ti to řekla, na tu oslavu bys nešel. Do poslední chvíle jsem doufala, že to zvládneš,“ řekla smutně.
Sklonil jsem smutně hlavu. Zklamal jsem i ji… Zklamal jsem všechny. Ale zvláštní je, že nikdo z nich na mne není naštvaný… necítím v nich zlost. Spíš… jak bych to nazval… lítost. Smutek. Vlastní provinění. A u Edwarda ještě něco. Jasné rozhodnutí.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek New moon - Jasper Whitlock Hale - 3. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!