Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nevzdávej to!-2.kapitola


Tak tay je druhá část...trvalo to trošku dýl..soráč..i když bych řekla že nijak valnej úspěch tahle povídka nemá...ale pro ty co četly aspon první díl sem dávám pokráčko... P.S.:Snad tam neni moc hyb...

na jiném místě ve stejnou dobu(Dean)

Seděl jsem v lesíku,na krásném paloučky.Naše rodina právě byla v Denali.Měli jsme se tu výborně,ale otrávné myšlenky Delindy mě doháněly k šílenství.Bylo to opravdu nesnesitelné.Neustále si představovala naší svatbu,ke které NIKDY nedojde!,a když to nebyla svatba,tak to byly poněkud chlípné myšlenky.Myslel jsem že se snad zblázním.Začínalo svítat.Začínal nový den,tentokrát s datem 2.února.Seděl jsem na padlém kmenu a díval se jak vychází slunce a přemýšlel,jestli i na mě někde čeká mé slunce.Všichni z mé rodiny měli svou spřízněnou duší,jen já stále bloudil po tomto světě.

Jak jsem tak pozoroval tu nádheru u srdce jsem měl najednou divný pocit.Ten pocit byl velmi zvláštní.Cítil jsem že mi něco schází,že něco hledám.Chvíli jsem přemýšlel co to má vlastně být za pocit a došel jsem k tomu že je to láska.LÁSKA.Ale úplně jiná než k mé rodině,tahle byla silnější.Ale nechápal jsem co to má znamenat.Vždyť tu nebyl nikdo koho bych miloval.Ještě jednou jsem se podíval na tu nádheru a s povzdechem jsem vstal a zamířil k domu.

Jen co jsem vstoupil do domu,viděl jsem celou mou rodinu.Můj otec Brian a matka Karin, seděli u stolu a plánovali místo našeho dalšího pobytu.Mí sourozenci Inés,Thomas,Lillian a Viktor ,seděli na gauči a dívali se na televizi.No dívali.Aby jste rozumněli Inés a Thomas byly pár,stejně jako Lina a Viktor.Když jsem se tak na ně díval jak jsou si blízcí,toužil jsem najít osobu ke které jsem s dnešním svítáním pocítil takovou lásku.

Mimochodem jmenuji se Dean Danvers.Brian,Karin,Ines a Viktor jsou také Danversovi.Lina a Thomas jsou Abottovi.

"Ahoj Deane"pozdravili všichni sborovně.Divím se že si mě všimli až ted.Inés vždy věděla vše dřív než ostatní,ta malá potvůrka totiž viděla budoucnost.Její přítel Thomas byl citlivý na emoce,dokázal s nimi manipulovat.Lina dokázala člověka či upíra zbavit síly a její drahá polovička,vždy rozesmátý Viktor,měl schopnost měnit vzpomínky.Moje schopnost je otravná,ale velmi užitečná.Já čtu myšlenky.

"Už jsem si říkala kde je.Má takový zvláštní výraz.Šťastný a smutný zároveň.Co se mu asi stalo?"to byly myšlenky vždy starostlivé Karin.Její dar byla prostě láska a chápavost."Nemysli si bráško,já už o tobě vím dlouho.Ještě dřív než jsi se zvedl z toho kmenu"slyšel jsem myšlenky Inés."Nechápu co se s ním stalo.Co to z něj citím?Tak silnou lásku jsem nikdy necítil"samozřejmě Thomas."Ježiši,ten vypadá,má celý oblečení potrhaný"jako vždy se Lina zajímala o vzhled."Haha....musíme si spolu dát bitku bráško"lítalo v hlavě Viktorovi.A nakonec Brian,můj otec"Je jiný,než když odcházel.Snad brzy najde svůj osud".Brian měl ze všech nejužitečnější dar.Dokázal plně odolat pachu lidské krve a díky téhle schopnosti mohl pomáhat jiným.Byl to lékař,troufám si říct,ten nejlepší.

"Ahoj rodinko"pozdravil jsem je zvesela.Měl jsme pocit že se vznáším.Věděl jsem, že někde na mě čeká moje láska."Mami,tati,už víte kam se budeme stěhovat?"."No,myslíme si že by šla oblast někde ve Wisconsinu,souhlasíte?"."Ano"řekli jsme všichni sborově.Podíval jsem se na Inés"Tak kdy to bude prcku?"zeptal jsme se jí.Ona na mě hodila pohled´já tě zabiju´ a řekla"Za měsíc vyrážíme"."Dobře,tak já jdu na chvíli k sobě"oznámil jsme jim jen tak mimochodem.

Měsíc uplynul jako voda,a my se stěhovali.Ani nevím kam přesně,jen někam do Wisconsinu.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nevzdávej to!-2.kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!