Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nevzdám se! 28. kapitola - Happy end

Aro by Shire


Nevzdám se! 28. kapitola - Happy enddneska taková sladárnička. Ale to bude až dokonce, protože jste chtěli Happy end. Doufám, že se vám to bude líbit, ale moc prosím o komentíky. Díky ZdeLla=)

Polibkek byl zase vášnivý a smutný z odloučení, ale už v něm nebylo tolik bolesti. Odtrhla jsem se od něj. Podívala jsem se k posteli a zase na mě všechno dolehlo. Zabořila jsem hlavu Aro do ramena a začala jsem opět vzlykat.

Hladil mě po vlasech a na zádech. Neuvěřitelně mě to uklidnovalo a já jsem se po pár minutách uklidnila. „Pohřeb bude zítra." řekl a já se na něj překvapeně podívala. Jak to ví, že mohl umřít? „Alice." řekl a mně to docvaklo. Ještě pořád tu jsou? Nechtěla jsem to ted řešit. Nejhlavnější je ted moje láska a táta. Vzala jsem Ara za ruku šla k posteli. Sedla jsem si a smutně se koukala na mého tatínka.

Chytla jsem ho za studenou ruku a pak mi to docvaklo. On chtěl, aby umřel. Umřel štasten. Věděl, že jeatli se vrátím k Arovi, nebude tu už potřeba, takže chtěl umřít svou smrtí. Začala jsem zase vzlykat a Aro mě obejmul kolem ramen. Byla jsem za to štastná. Vstala jsem a šla jsem zase k oknu.

Nevím proč, ale ten pohled na město mě uklidnoval. Aro se otočil na židli a pomalu vstal. Šel ke mně a než byl u mě rychly jsem se otočila a klekla na koleno. Na pravé. Ani nevím co mě to popadlo, ale prostě jsem to chtěla udělat. Aro přede mnou stál jako opařený a vůbec nevěděl co má dělat.

„Aro Volturi miluji tě nade vše na světě a moc mě mrzí jaké se stalo nedorozumění. Proto bych tento vztah chtěla uzavřít slibem. Slibem věčnosti, který nás k sobě bude vázat na zbytek žití. Chtěla bych s tebou prožívat všechny strasti, problémy a neštěstí, ale i lásku, kterou tě budu zahrnovat celým svým srdcem, štěstí, které bude z nás sálat a hlavně celou tu dlouhou existenci. Chci jí s tebou prožít od začátku až dokonce, aby žádný z našich dnů nebyl jednotvárný. Chci, aby si každý den věděl s jistotou, jak tě miluju. Aby jsi nepochyboval o mé lásce k tobě. Tímto tě žádám Aro Volturi, vezmeš si mě za ženu?" dořekla jsem a on stál jako přikovaný.

Nevěděl, co mě to popadlo a ani já sama jsem to nevěděla. Chtěla jsem to tak, jak jsem to řekla v tom to bylo. Zase mě překvapil. Klekl si přede mě na koleno, takže jsme ted klečeli oba dva naproti sobě.

„Isabello Swan. Chci s tebou prožít každý den mé nudné věčnosti. Od chvíle, kdy jsme tě uviděl jsem věděl, že ty jsi ta prová. Tvoje tlukoucí srdce zrychlující při každém mém dotyku. Tvoje červenání, při trapných situacích. tvoje láska, která mě opíjela do němoty. Tvoje krása, která mě sytila každou sekundou s tebou. Chci s tebou být na věčnost věčností. Tímto tě žádám, Isabello Swan, vezmeš si mě za muže?" řekl a z kapsi vytáhl bílou krabičku.

Otočil jí ke mně a pomalu, opatrně jí otevřel. Nemohla jsem uvěřit svým očím. Stříbrný prsten, který mě po stranách až k vrcholu diamanty se leskl, jako moje kůže na slunci. Byl krásný. Ne to je slabé slovo. Nádnerný!

Chtělo se mi plakat štěstím, ale udržela jsem se. Podívala jsem se a Ara a ten se jen usmíval. Taky jsem se usmála a oba nastejno jsme řekli své: „Ano."vrhla jsem se mu kolem krku a on mě pevně stiskl. Štěstí ted překypovalo touhle místností a prosakovala až do základů. Nemohla jsem tomu pořád uvěřit.

Budu se vdávat za svojí životní lásku. Za lásku, kterou jsem si přijela vybojovat, ale naopak ona si vybojovala v podstatě mě. Za lásku, která mě dohnala k takovému to činu. Musela jsem se pořád smát.

Byla jsem jako v jiném světě. Ve světe, kde jsme jen mi dva. Užívala jsem si to plnými doušky, protože za pár hodin už to všechno bude zase pryč.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nevzdám se! 28. kapitola - Happy end:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!