Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nevzdám se! 27. kapitola- No happy ending

The Killer by Rosabella Larrin Cullen


Nevzdám se! 27. kapitola- No happy endingŽádný štastná konec. Trochu povolím uzdu své fantazii, takže jestli vám přijdou další dílky torchu nesmyslné tak se omluvám, ale fantazie nemá hranic=) Doufám, že se vám budou budoucí dílky líbit. Prosím komentíky. Díky=)

Otevřela jsem opatrně dveře. Aro klečel na kolenou vedle postele mého otce a držel ho za ruku. Původně se díval do země a můj otec ho držel za ruku, ale ted, když se podíval na mě jsem nemohla uvěřit svým očím.

Jeho výraz byl neuvěřitelně tvrdý. Jako by se nic nedělo. Došla jsem k Charliemu posteli a on ke mně otočil hlavu. Jeho pohled Byl nenávistný. Lekla jsem se. To už mě začal nenávidět kvůli nedorozumění i můj vlastní otec?

„Tati... chtěla jsem to oběma vysvětlit, ale táta mi do toho skočil. „Isabello, není co vysvětlovat! Tohle jsem od tebe nečekal. Nikdo jsme to od tebe nečekal." řekl a při poslední větě se podíval významně na Ara. Aro jen kývl. Nenávistně si mě měřil od hlavy až k patě. Moje srdce s každým jeho slovem pukalo a trhalo se na malé kousíčky, které byly jen tak volně pohazovány po okolí. „Ted, kdyby si dovolila, by ně můj přítel Aro proměnil." řekl a podíval se na dveře. „ale říkal si..." zase mě nenechal doříct.

„To co jsem říkal je pryč. Změnil jsem názor." řekl a k tomu trhání mého mrtvého srdce se přidal i Aro. „Taky si říkala, že mě miluješ a pak jsi udělala... Tamto." řekla a já si připadala jako malé dítě, které provedlo nějakou strašnou věc. Porvedla jsem jí a ted za to musím pykat. Otočila jsem se a jako poraženec jsem se vydala za dveře. Nechápu jaký to mělo význam, ale musela jsem.

Zavřela jsem za sebou skoro neslyšně dveře a kousek od nic odstoupila. Slyšela jsem jak se Aro zvedl ze země a pomalu se naklání k mému otci. Jeho ostré zuby, jako žiletky, byly už jen kousíček od otcovi kůže. zatajila jsem dech.

V okamžiku, kdy zuby protli tenkou kůži mého otce se vyvalila vůně krve po celém okolí a šlo to cítit až sem. Krev vystříkla Arovi do ust a on jen na malý okamžik ochutnal tu blahodárnou tekutinu. Vstříkl rychle svůj jed do krve a přeměna začala. Rychle se odtrhl. Můj tatínek se začal zmítat v neuvěřitelných bolestech, které byly podobné očistci.

Možná byly ještě horší. Moc dobře vím, jaké to bylo. každý upír to zažil. Plameny žhnoucí ohne vysílány do celého těla vás zabijí za živa. Trvá to celou věčnost. Počítáte minuty, sekundy, každý okamžik toho utrpení. V posledních hodiná, se ta vaše bolest usídlí ve vašem srdci a plameny se do něj stahují jako včely na med. Až najednou všechno zmizí a vy se brobudíte. Musela jsem se oklepat. Sjela jsem dolů po stěně a jen klečela. Hodiny ubíhaly a kolem mě procházelo mnoho upírů. Všichni na mě koukali opovržlivě, ale já je nevnímala. Poslouchala jsem jen otcovo srdce, které běželo jako o závod.

Buch buch buch buch buch buch...buch...buch....buch.....buch.......buch..........buch.............buch.

při posledních uderech srdce jsem se zvedla a šla do pokoje. Charlie pomalu otevřel oči a v nich bylo vidět neskrývané nadšení. prohlížel si každý kousek pokoje a když mu padl pohled na Ara usmál se.

„Vítám tě, příteli." řekl Aro a táta se ho vydal obejmou. trhalo mi to srdce. Aro pohlédl na mě a Charlie jeho pohled následoval. V okamžiku, kdy se jeho pohled dotkl mě, se změnil na nenávistní. Oba mě provrtávali mučícími pohledy, které mě trhyly více než jejich slova.

„Co ta tu ještě dělá?" zeptal se opovržlivě Charlie. „Nechal jsem to až po přeměně. Myslela jsem, že bys na to chtěl podívat." řekl a oba se rozesmáli. Byl to nejhrůznější smích co jsem kdy slyšela. nenávistný, plný výsměchu a opovržení. nevěděla jsem ani trochu o čem mluví. „Demetri, Felixi." řekl Aro a po chvíli klepala Demetriho ruka na dveře.

„Vemte jí do kobky. Dva týdny." řekl Aro a já dostala strach. KAždý Mě držel z ejdné strany. Felix z pravé a Demetri z levé. Oba se na mě lítostivě podívali, ale neměli v umyslu porušovat rozkazy svého pána.Vedli mě někam dolů do sklepení. S každým jejich krokem ve mě narůstal strach. co mi chtějí udělat? Nic jsem nevěděla.

Nevědomost mnou prostupovala až do morku kostí. Donesli mě před strašně tlusté kovové dveře, které bych ani já nedokázala otevřít. Hodili mě tam a já spadla na zem. Naposledy, co jsem viděla byl Demetriho soucitný pohled.Dveře se za ním s hlasitým rachotem zavřely a já slyšela několik zámků, které se postupně a rychle zamykaly. Byla jsem sama. Tma tu byla na každém kroku. Ani kousek světla, prostě nic.

Nevěděla jsem co mě čeká a toho jsem se nejvíce bála. nebyla jsem na lovu chvilku, ale jak dlouho to vydržím? To mě zas tolik netrápilo. Tušila jsem, že mě čeká smrt, ale nechtěla jsem tomu uvěřit. To by Charlie neuděla. je to můj otec. Nebo by to udělal? Ničím už jsem si nemohla být jistá.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nevzdám se! 27. kapitola- No happy ending:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!