Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nevzdám se! 25. kapitola

Love Cullen Vampires


Nevzdám se! 25. kapitolaDalší kapitolka. Doufám, že se budelíbit.

Vyskočila jako čertík z papírový krabičky a mě shodila na zem. Seděla jsem totiž jen na kousíčku a on jak vyletěla tak mě shodila. dopadla jsem přímo na zadek a ona se na mě podívala s omluvou očí, ale to nezabránilo velké vlně dotěrných otázek.

„Bello? Bello jakto, že žiješ? Kam jsi zmizela? Kde jsi byla? Co jsi..." nestihla to však doříct, protože jsem jí dala ruku na pusu. Nemohla jsem to poslouchat. Radši jim to řeknu celé od začátku. Samozřejmě, že vynechám tu část s přeměnou a všechno o upírství, ale něco na tom pravdy určitě bude.

„Můžu začít?" zeptala jsem se a ona jen přikývla. Opatrně jsem jí dala ruku z pusy a ona si vydechla. David si sedl vedle ní na pohovku a já se posadila na křeslo naproti nim. Pořádně jsem se nadechla a spustila.

„Po tom, co mě Edward opustil, jsem se rozhodla ho najít a pamatovala jsem si, že má příbuzné v Itálii, tak jsem se tam vydala. Nějakou dobu jsem tam zůstala a zamilovala jsem se znovu do Ara. Byli jsme spolu štastni, ale poté se u nich na návštěvě objevil Edward a Aro se kvůli tomu trápil. Stejně jako Edward, protože mi řekl, že mě pořád miluje. Bylo to všechno v pohodě, ale včera jsme šli s Arem na procházku a Cullenovi taky. Šli jsme s Arem spolu, ale musel si někam odběhnout a tak Edward využil situace a vyznal mi lásku a políbil mě. Jelikož k němu nic necítím, byla jsem celkem dost naštvaná, ale nejhorší na tom je, že to viděl Aro. Odešel a já se za ním vydala. Byl doma a uplně mě přehlížel. Ani si se mnou nechtěl o tom promluvit a tak jsem se sebrala a jela sem, domů." dořekla jsem už smutně a Angela mě pozorovala s otevřenou pusou a David s velkým pochopením v očích. Sklopila jsem hlavu a čekala až to vstřebají. „Bello to bude dobrý." řekl David, zvedl se a přešel k mému křeslu.  Sedl si na opěradlo a svou rukou mě objal kolem ramen.

„Nebude, Davide, on mě nemiluje! Myslí si, že miluju Edwarda a ani si to nenechá vysvětlit. Nikdy už s ním nebudu moct být." řekla jsem a začala jsem zvlykat. Nikdo nic neříkal, protože oba věděli, že mám pravdu. Zvlykala jsem, ale musela jsem hned přestat, jinak by jim bylo nápadný, že zvlykám, ale bez slz.

Podívala jsem se na Angelu a ta měla v očích jen soucit a pochopení. David koukal na mě koukal se stejným výrazem. Už dlouho nikdo nepromluvil a začínalo být to trapné ticho, které všichni známe.

„Bello určitě si vyhládlá po cestě. Dáš si s námi večeři." řekla Angela a stoupla si a vydala se do kuchyně, kolem mého křesla. Chytla jsem jí za ruku a ona jako by zamrzla. Pod mým dotekem. První se podívala na mě, na naše ruce a zpátky na mě. Pustila jsem rychle její ruku a sklopila jsem zrak. Jak jí ted vysvětlím, že mám ledovou ruku jako led, když je tu horko jako v peci.

„Bello?" řekla Ang, ale zastavila se v půli větě. Asi jí to přišlo jen jako, že mi je zima a za to jsem byla neskonale vděčná. „Určitě je ti zima. Donesu ti nějaký svetr." řekla a já se jen usmála. Ještě jsem však na ní stihla zavolat.

„Ang já nechci jíst. nemám hlad." řekla jsem a slyšela jsem za zhora jen tiché: „Dobře. Jak chceš." Zůstali jsme s Davidem v obýváku samy a on si sedl zpátky na gauč a zapnul telvizi. Dávali nějaký basetballový zápas a já si okamžitě vzpomněla na Emmetta. Musela jsem se usmát. Můj bláznivě legrační bratříček.

Co to melu? Bratříček? Už dávno to není můj bratr, ale doufám, že mi tu Edwardovu ruku nebude mít moc za zlé. Je to pryč a já doufám, že už ho nikdy nepotkám, Edwarda né Emmeta, protože bych ho musela zabít a to myslim uplně vážně. Angela donesla Davidovi a sobě jídlo a společně se najedli. Smáli se a láska z nich přímo sršela. Nemohla jsem se na to koukat a tak jsem se omluvila. „Ang, promin, ale jsem unavená, mohla bych tu na jednu noc zůstat?" zeptala jsem a ona jen přikývla.

„Jasně, bud tu jako doma, nahoře doprava, je tam pokoj pro hosty." řekla a já se zvedla a šla nahoru. Našla jsem to okamžitě. Zavřela jsem za sebou opatrně dveře a pořádně si prohlédla pokoj. Byl velice příjemně a utulně zařízený. Postel měla modré povlečení a závěsy obrovských rozměrů visely až na zem.

Koberec byl laděný do světle modré a stěny byly bílé. Modrou mám ráda, takže mi plně vyhovovala. Došla jsem ke skříni, která stála za dveřma a tam byly naskládané na uhledné hromádce ručníky. Jak jinak než v modré barvě. Vzala jsem si jednu osušku a tašku, kterou jsem měla přehozenou na rameni, jsem nesla s sebou do koupelny.

Potřebovala jsem se nějak uvolnit a nic jiného mě nenapadlo. Došla jsem do koupelny a rychle, už svou normální rychlostí, ze sebe vysvlékla oblečení. Hodila jsem ho do kouta a vlezla si do sprchy. Nechala jsem stékat horký proud vody po mém těle a to se krásně uvolnilo.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nevzdám se! 25. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!