Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nevzdám se! 24. kapitola

Eclipse - Edward


Nevzdám se! 24. kapitolaDalši kapitolka.

Byla jsem nervozní. Nevím z čeho, ale byla. Letadlo přistávalo a muž vedle mě se probudil. Daroval mi krásný usměv a já mu ho s radostí oplatila. Najednou mi to svitlo. proč bych nešla do našeho domu.

Táta je ve Volteře, takže tam stejnak budu muset co nejdřív jet, ale zatím bych tam mohla zůstat. Vystoupila jsem z letadla a chtěla jsem vyjít ven z haly, když mě chytla nějaká rozpálená ruka. Otočila jsem se a tam stál ten muž z letadla. Okamžitě mě pustil. „Prominte, ale všiml jsem si, že tu na Vás nikdo nečeká. Nepotřebujete někam svést?" řekl. byl milý. Řekla jsem si, proč ne? „No, kam máte namířeno?" zeptala jsem se a on pohotově odpověděl.

„Do Forks." řekl. Jaká náhoda. „jaká náhoda. Jedu taky tam." řekla jsem a on jako správný gentelman mi podržel dveře u auta, které stálo přímo před vchodem do haly. Usmála jsem se na něj a nastoupila.  Bylo to velice drahé auto, takže ten člověk musí mít ve Forks vliv. Byl to tmavě modrý mercedes.

Sedl si vedle mě a nastartoval. Autíčko krásně zapředlo a plynule se rozjelo. Ted mě napadlo, že ani nevím jak se jmenuje. „prominte, ale přeslechla jsem vaše jméno." řekla jsem a on se usmál. Mohl být tak o pět let starší než já. „Jsem David Moons. A vy slečno?" zeptal se. „Isabella Swan a prosím nevykejte mi.

Mohli bychom si tykat?" zeptal se a jemu se vykouzlin na rtech krásný usměv. „Samozřejmě. David." a napřáhl ke mně ruku. „Bella." řekla jsem a stiskla mu ruku. Trochu cukbul, když ucítil mou ledovou ruku, ale hned se omluvil.

„Promin. Máš celkem studnou ruku. Musí ti být zima." řekl a už zapínal topení. Musela jsem se usmát. Jako kdyby to pomohlo. Vyjížděli jsme právě ze Seattlu, když mě překvapila jeho otázka. „Co hledá tak krásná dívka jako ty, v takové díře?" zeptal se a já honem vymýšlela trochu věrohodnou odpověd.

„Jedu za známými." řekla jsem jen, protože mě nic jiného nenapadlo. „Za jakými?" zeptal se a mě přišlo, že je trochu zvědavý. „Za... Mojí kamarádkou Angelou." řekla jsem a on se zazubil. „Za Angelou? Právě za ní jedu. je to moje přítelkyně." řekl a já vykulila oči. Už nechodí s Ericem?

„Promin, jestli budu trochu vlezlá, ale jak dlouho spolu chodíte?" zeptala jsem se a on pořád upíral svůj zrak před sebe na cestu. „Už asi dva měsíce. Poté co jí zmizela kamarádka jsme se seznámili na soutěži v Londýně. Dali jsme se dohromady." řekl a já vyvalila ještě víc oči. Cože? Angela chodí s o pět let starším chlapem?

Tak to jsou teda novinky. Ještě mi řekne, že eric chodí s Jess. „Jsme taková čveřice. Já a Ang. Eric a Jessica." řekl a já myslela, že mě klepne pepka. „Cože? Jess a Eric?" ujelo mi a on se na mě podíval jako na blázna.

„Promin." řekla jsem a on se zase usmál. „To nic. Většina lidí na to reaguje takhle." řekl a já si všimla, že jsme právě projeli kolem značky Vítejte ve Forks. David přímo věděl kam jet. K Angele. Jsem zvědavá, jak se z toho vyvlíknu. Zastavil před domem a ze dveří se vyřítila Angela s otevřenou náručí. David celý zářil a rychle vystoupil z auta. už se objímali a já pomalu lezla z auta. Asi si mě ještě nevšimla.

Opřela jsem se o auto zády k nim, když jsem uslyšela Angelin hlas. „Kaho jsi to přivezl s sebou, lásko." řekla Angela a já se otočila. „Bello." stihla ještě říct a omdlela. No jo. Člověk. A ještě k tomu ženská. To mi ještě chybělo. David jí stihl zachytit a vzal jí do náruče a nesl jí do domu. Vzala jsem klíčky z auta a zamkla ho.

Vydala jsem se do domu a angeliny rodiče asi nebyli doma, protože všude bylo mrtvolné ticho. Jen dvě srdce splašeně bijící jeden pro druhého, se odrážely od stěn. david jí položil na pohovku v obýváku a začal jí lehce plácat přes tváře. Angela zamrkala a pak se posadila.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nevzdám se! 24. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!