Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nevzdám se! 14. kapitola

zzzzzzzzzzzzzk14


Nevzdám se! 14. kapitolaDalší kapitolkaa. Je taková oddychová, ale pak už to bude lepší...:D

Vylítla jsem se síně jako blesk a už jsem seděla u okna a koukala malou škvírkou ven na město. Dovnitř prostupovalo světlo, ale mojí kůži neosvětlovalo. Chtěla jsem vidět jak zářím. Pomalu jsem roztáhla závěsy a dovnitř vniklo oslnující sluneční světlo.

Moje kůže rozzářila a já nastavila svojí tvář tomu teplu. Ozvalo se za mnou zaklapnutí dveří a v nich stál Aro. Ani jsem se nemusela otáčet. Stále tam jen stál a pozoroval mě. Pomalým krokem se ke mně vydal. Otočila jsem se na něj vůně krve z něj ještě byla cítit. Podíval se na mě ztrápeným usměvem a já mu ho oplatila.

Neodsuzovala jsem ho za to. I já bych měla být taková, ale mám lepší ovládání než se zdá. Paprsky světla se od něj začaly odrážet a on stál vedle mě. Navzájem jsme pozorovali naše zářicí těla a já se na něj nemohla vynadívat. Podívala jsem se do jeho krvavě rudých očí a vrhla jsem se na jeho rty. Vášnivě jsem ho líbala, ale ani zdaleka mi to nepomohlo ukojit mojí touhu.

Přišlo mi to, jako by moje touha stoupla ještě o dvěstě procent. Ocitla jsem se v jeho náručí, ale naše polibky neměly konce. OPatrně mě položil na postel. Byl tak něžný.

Naše polibky se trochu ustálily a byly ted procítěnější a něžnější. Svýma rukama jezdil po mém těle a očivdně mu to nestačilo, protože jimi zajel pod mé šaty a pokračoval nahoru. Slyšela jsem trhání látky, ale bylo mi to jedno. Sice mi těch šatů bylo líto, jelikož byly opravdu moc krásné, ale jestli brání mé rozkoši at se rozthají.

Dostal se až k mým prsům a jeho dotek obkreslil její okraj. Jedním malým škubnutím jsem ležela polonahá a on ještě pořád oblečený. Moje ruka sjela od jeho vlasů ke krku a pomalu jsem jí rozepínala až jsem došla k poslednímu knoflíčku jeho košile.

Jeho dokonalá svalnatá hrud se tlačila na mou obnaženou a já svými prsty obkreslila každý jeho sval. Dostala jsem se až k pásku u jeho kalhot a jedním lehoučkým pohybem jsem ho roztrhla. Jeho kalhoty dopadly stejně tak a oba jsme na sobě měli už jen to nejzákladnější a nejspodnější oblečení. Jeho ruce stále hladově loudili po mém těle. Oři dotyku jeho prstů jsem se zachvěla.

Nic jiného jsem nechtěla než ho mít v sobě. Nemohla jsem to vydržet. Jeho trenýrky mu už očividně byly malé. Trochu jsem zavzdychala do jeho ust a to ho popohnalo. Strhnul z nás obou naše poslední oblečení a polibek se prodloužil. Pomalu do mě vniknul a já byla v sedmém nebi.

Ten výbuch vášně se nedal ani popsat. Zrychloval své pohyby a stejně tak jeho a můj dech běžel jako o závod. Pomalu jsme se oba blížili k vrcholu a on ještě párkrát přirazil. Moje tělo se začalo třást a já se cítila jako nikdy. Aro se svalil na záda vedle mě a já se mu stulila k  boku.

Jenu nohu jsem mu obmotala kolem pasu a hlavu si položila na jeho hrud. Kdybyc ještě byla člověk, určitě bych ted usnula a spala dlouho do rána, ale ted jsem jen ležela a přemýšlela o tom co se právě ted stalo. „Miluju tě." řekl a já zvedla hlavu a podívala se mu do očí.

„Miluju tě a nedovedu si svů život už bez tebe představit. Než jsi přišlo byl jsem jako tělo bez duše, ale když jsi se tu objevila ty, bylo to, jako by se mi ta duše vrátila. Ani netušíš jak tě miluju." řekl a já si uvědomila, že mi ted vyznává lásku. POmalu jsem se natáhla abych ho políbila a odtáhla jsem se. „Taky tě miluju a inkdy nepřestanu, ani by to nešlo." řekla jsem a on se usmál a já si položila hlavu zpět na jeho hrud.Leželi jsem tam asi hodinu a pak jasem se zvedla.

Šla jsem si pro ručník a vydala se do koupelny. Svůdně jsem se na něj usmála a vlezla si do sprchy. Nechala jsem horké kapičky vody stékat po mém tělele, abych se uvolnila.Stála jsem zády ke dveřím, takže jsem nic neslyšela. Kolem pasu se mi ovinuli Arovy ruce a já se otočila.

Ani jsem se na něj nestihla usmát a už jsem byla přiražená ke zdi a on mě zasypával hladově polibkami. Pár kachliček pod tí náporem praslo, ale mně to bylo vskutku jedno. Jeho ruce zabloudili k mému zadku a pomalu mě vysadil a já mu obmotala nohy kolem pasu.

Jeho ruce hladově jezdili po mém stehně a já chtěa víc. Přišlo mi jako by se dotýkal jen jednoho milimetru mé kůže a to mě mučilo. Více jsem se k němu přitiskla a rozpojila naše rty, Vniknul do mě a já zavzdychala. Jeho pohyby byly rychlejší a svižnější než před tím, ale jeho polibky zůstaly něžné a plné lásky. Blížila jsem se k vrcholu a taky jsem se k němu dostala.

Hlasitě jsem vykřikla a jeho hlava se sklopila, jako by uběhl maraton. Zase jsem byla příjemně unavená. Začal mě zase líbat a voda omývala naše obnažená těla. Vylezla jsem a za několik sekund jsem stálu u skříně již suchá. Oblékla jsem se a jelikož mám mít dneska svůj první trénik, oblíknu se tak normálně.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nevzdám se! 14. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!