Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nevyřčená přání - 2. kapitola


Nevyřčená přání - 2. kapitolaBella se poprvé po dlouhých letech setká s Jasperem? Jaká bude jeho reakce na její osobu? Bude to šťastné shledání...?

„Nevím, o čem to mluvíte, ale možná byste mohli vyzkoušet zajít na terapii k vašemu otci. Možná by vám mohl pomoct,“ odpověděla jsem jim ostře.

Zaskočila jsem je a toho jsem využila k útěku. Propletla jsem se mezi nimi a zapletla jsem se do davu. Teď mě čeká trigometrie. Nebylo to těžké najít, byla to učebna vedle té, kde jsem měla angličtinu. Pak ještě biologie, a pak konečně budu mít možnost vidět Jaspera.

K mé smůle jsem měla biologii s Edwardem a musela jsem sedět vedle něho. Nemluvila jsem s ním, prostě jsem ho ignorovala a on mě taky.

„Ty nejsi upír,“ zkonstatoval po zvonění, když se učebna vylidnila.

On mě prostě nenechá. Pořád mu musím ležet v hlavě. Posbírala jsem si věci z lavice.

„Ale no tak. Upíři neexistují. Nemáš horečku?“ zeptala jsem se ho dramaticky a sáhla mu na čelo. Nechala jsem sklouznout svou ruku dolů a odešla.

„Ale na tu terapii si zajdi, myslím to s tebou dobře,“ zakřičela jsem za ním u dveří.

Strašně moc mě bavilo ho provokovat. Zašla jsem si ještě na záchod, a pak zamířila do jídelny.

Když jsem vstoupila do jídelny, všechny pohledy spočinuly na mně. Vím, že mě Jasper zahlídl, jen co jsem vstoupila do jídelny. Vzala jsem si tác a šla se postavit do řady za studenty, kteří se po mně neustále otáčeli. Ne že by mi to nedělalo dobře, už od mala jsem byla ráda středem pozornosti a to se mi ve Volteře dostávalo. Byla jsem spokojené dítě, i když nemanželské. Caius se vyspal s každou, s kterou mohl, a to jsem bohužel zdědila po něm. To zkazilo můj vztah s Jasperem a s mnoha dalšíma. Nedokážu se upnout na jednoho člověka a zůstat mu věrná. Mám ráda svobodu a to ve vztahu dostat nemůžu.

Řada se poposunula a já si mohla vzít jídlo. Nandala jsem si na tác dva kousky pizzy a minerálku. Hledala jsem stůl. Cullenovi seděli v rohu, ale neměla jsem v úmyslu si k nim sedat. Uvolnil se stůl, odkud budu mít na ně dobrý výhled. Posadila jsem se na židli a začala jíst.

„Ahoj, můžu si přisednout?“ zeptal se mile dívčí hlásek.

Zvedla jsem hlavu a uviděla drobnou dívku s černými vlasy. Vypadala mile. Bude dobré, když tu budu mít nějakou kamarádku.

„Jo, klidně,“ souhlasila jsem s ní a ukázala jsem na židli.

„Já jsem Angela,“ představila se mi a natáhla ke mně ruku.

„Já Isabella, ale říkej mi prosím Bello.“ Podala jsem jí ruku nazpátek.

Naštěstí jsem nemusela řešit chladnou kůži jako upíři, další výhoda poloupírů. Podívala jsem se ke stolu, kde seděli. Střetla jsem se s překvapeným pohledem Jaspera.

„Ty znáš Cullenovi?“ zeptala se mě Angela a dívala se stejný směrem jako já.

„Znám. No, vlastně ani ne… jen Jazze. Omluvíš mě, prosím?“

Vstala jsem od stolu a pokývala na Jazze ve znamení, aby šel za mnou, doufám, že poslechne, nechci na něj použít svůj dar. Vzala jsem do rukou svůj tác s nedotčeným jídlem.

Propletla jsem se mezi několika studenty, kteří mířili za mnou. Podívala jsem se přes rameno, jestli jde za mnou, a šel. Vysypala jsem jídlo do koše u východu ven a tác položila na stůl vedle. Prošla jsem dveřmi a mířila na parkoviště, kde budeme mít soukromí.

Už zase prší, bůh mě nemá rád a takhle mě trestá. Zastavila jsem podél zdi pod malou stříškou, kde nepršelo. Opřela jsem se o zeď a čekala, až ke mně dojde.

Jasper se postavil asi metr naproti mně. Vůbec se nezměnil, nevím, proč jsem čekala změnu. Tedy skoro se nezměnil, až na ty divně zlaté oči. Usmála jsem se na něj, ale on můj úsměv neopětoval.

„Co tady děláš?“ zeptal se mě odtažitě.

Takhle se mnou nikdy nemluvil, nevím, co ho ta nová rodinka naučila.

„Oh, taky tě ráda vidím.“

Přešla jsem vzdálenost mezi námi a pověsila jsem se mu kolem krku. Objetí mi neopětoval, ale z toho jsem si velkou hlavu nedělala. Odtáhla jsem se od něj a nasadila smutný obličej, ten mi šel nejlíp. Vždy, když jsem něco chtěla, tohle účinně působilo, anebo můj dar. Ale vždycky jsem dostala to, co jsem chtěla.

„Jazzi, dřív ti to nevadilo, když jsem tě takhle objímala,“ vyčetla jsem mu smutně. Ty víš, že dostanu to, co chci. Nechtěj, abych toho dosáhla násilím, a na tebe jsem to nikdy nepoužila a to ty víš. Nenuť mě to udělat,“ upozornila jsem ho.

Chvíli jsem se na něj dívala a dávala mu čas na to, aby se rozhodl. Natočila jsem hlavu na stranu a čekala na jeho rozhodnutí.

Poraženě přikývl a já se musela vítězně usmát. Objala jsem ho znovu a tentokrát mě objal nazpátek.

„Děkuju,“ špitla jsem mu do ucha a políbila ho na krk, jak jsem to vždy dělávala.

Chytl mě za ramena a odtáhl mě od sebe. Překvapeně se na mě díval.

„Promiň, síla zvyku,“ omluvila jsem se mu, i když jsem to nemyslela ani tak vážně.

„Bells, měli bychom si něco ujasnit. Už nejsme spolu, já mám Alici. Pokud si pamatuju byla jsi to ty, kdo to ukončil.“

„Já vím, já vím. Omlouvám se, ale pamatuješ si to špatně. Shodili jsme se na našem rozchodu oba. Byla to sice moje vina, to přiznávám. Za to se ti taky omlouvám.“

Nikdy jsem se neomlouvala upřímněji než teď. Kdyby mě k tomu nedohnala situace, možná bychom byli s Jasperem spolu, kdo ví. Ale udělala jsem to pro jeho dobro, pro jeho bezpečí.

„Já vím,“ souhlasil se mnou Jasper a sám od sebe mě objal. Překvapilo mě to, ale objala jsem ho taky.

„Ehm, ehm.“ Ozvalo se za námi pisklavým hláskem.

Odtrhli jsme se od sebe a spatřila jsem drobnou upírku s uhlově černými vlasy rozčepýřenými do všech světových stran. Měla ruce složené na prsou a byla velmi naštvaná. Jo to bude asi ta jeho Alice…

 

<< // >>



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nevyřčená přání - 2. kapitola:

 1
11.07.2011 [23:35]

MatikEsmeCullenZaujímavé .... Som zvedavá na pokračovanie Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!