Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nevyléčitelná - 1. kapitola

cc


Nevyléčitelná - 1. kapitolaTakže moje druhá povídka na téma Twilight. Je o Belle, která trpí nemocí, která se dá těžko vyléčit, a proto se dr. Cullen rozhodne jí proměnit. Tahle kapitolka je taková hodně krátká, ale na takový úvod stačí. Takže doufám, že se vám to bude líbit a příjemné počtení.

I.-nemocná

Ležím na posteli hezky pod peřinkou a před sebou mám svůj první deník. Od té doby co mi doktoři diagnostikovali tuhle zákeřnou nemoc. Deník. Nikdy jsem si takovouhle věc nepsala ani nevím co bych tam měla psát. Dostala jsem ten deník od doktora ke kterému chodím na chemoterapie. Je tu nový a hned mě dostal jako první případ. Má snad nejvíc naděje ze všech doktorů co se tu za poslední tři roky vystřídali. Je to takový blonďák se zlatými oči ale mě by k němu sedly modré. Vždycky se tváří jakoby věděl jak mě vyléčit. Otevřu deník ale než začnu psát cítím jak se mi zvedá kufr. Okamžitě letím do koupelny kterou mám naštěstí přímo vedle pokoje. Sehnu se nad záchodovou mísou a klopím zvratky do mísy. Přitom si ironicky pomyslím. Ahoj kámoško. Vstanu opláchnu se. Prohrábnu si zacuchané vlasy.

„k sakru“ zakleju.

To jsem dělat neměla. Teď se mi na ruce válí pár mých vlasů. Vrátím se zpět do pokoje a zalezu si do postýlky. Otevřu znovu deník a začnu tam kde jsem přestala. Kouknu na první stranu a tam takový mini dotazník.

Jméno: Isabella Swan

Bydliště: Wooden street 85, Denali, Aljaška, 57125

Věk: zatím 17

Škola: no do školy nechodím škola chodí za mnou

Nej. Kámoška: Lusy ale začíná ji konkurovat záchod

Dál jsou jen takové věci jako tvoje oblíbená barva což je zelená a takové otázky. Překvapilo mě že tam není něco o muzice. Takže co poslouchám? Ze všeho nejvíce miluju rockový kapely jako My chemical romance a Muse. Teď jsem se dostala na prázdné stránky. Mohla bych sepsat svůj příběh. Tak jdu na to:

Narodila jsem se na jaře 31. března v Los Angeles. V mých pěti letech jsme se přestěhovali jsem do Denali za lepším životem. Tady jsem propadla mé vášni. Od sedmi jsem začala chodit do místní jízdárny. Ve třinácti jsem si udělala licenci abych mohla závodit. Ve čtrnácti jsem se kvalifikovala do národních závodů v texaském Dallasu. Jela jsem nejnáročnější disciplínu. Všestrannost. Jinak taky military. Dělaly jezdcům a koním testy na doping. Bylo už po závodech když přišly výsledky. Skončila jsem na pátém místě v juniorech. Nic mi neřekly a poslali mě rovnou do nemocnice. Mamka s taťkou jeli se mnou. A tam jsem se to dozvěděla. Řekli mi že mám leukémii. Pro mě se v tu chvíli zhroutil svět. Věděla jsem že už mi moc času nezbývá že už se nikdy neposadím na koně že už si nikdy nenajdu kluka se kterým bych mohla strávit život. Už jsem ani nevnímala co nám doktor říká. Stihla jsem jen pochytit že mám typ leukémie že moje bílé krvinky zmutovali a dělají bordel. Ten o tom mluvil jako by to byla chřipka. Mamka si vyžádala převoz k nám do Denali abych byla v prostředí kde to znám. Takže jsem přijela domů rovnou do nemocnice. Nechali mě tam týden a pak mě pustili s tím že bude stačit když budu každých 14 dní chodit na chemoterapie a jednou za týden na kontroly. Asi dvakrát jsem nemoc skoro překonala ale vždycky se vrátila snad ještě silnější. Před třemi měsíci odešel můj doktor do důchodu. Předal mě nově nastupujícímu doktorovi který měl na štítku jméno Cullen. Jako jediný si se mnou povídá během chemoterapie. Dozvěděla jsem se od něho že je ženatý a má pět adoptivních dětí. Tři kluky a dvě holky. Ptala jsem se ho jestli za ním taky občas zajdou. Říkal že ne. Nemají rádi špitály. Takhle nějak to chodí do dneška.

Dneska s mamkou jedeme do nemocnice na kontrolu. V nemocnici jsem byla včera na odběrech a dneska výsledky.

„Bello už seš připravená víš že dneska máš kontrolu“ křikla na mě mamka z pracovny.

„jojo dej mi tak deset minut a jsem u tebe“ zavolala jsem na mamku zpátky.

Vylezla jsem z postele. Vzala si na sebe nějaké triko a kalhoty a šla dolů za mamkou. Nasedly jsme do auta a odjely do nemocnice na kontrolu…



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nevyléčitelná - 1. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!