Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nessie

MTV Movie Awards


Pokracovani Rozbřesku, podle me. Pls komentare

Nessie nepřestala rychle růst, Jacob jí byl stále nablízku. Viděla jsem čím dál tím víc, jak se do sebe zamilovávají. I když mi to bylo nepříjemné, věděla jsem ,že s tím nic nenadělám, protože se Jacob otiskl do Nessie. Edward se s tím smířil a bral ho jako vlastního syna, i když možnost, že by vlkodlak měl za otce upíra je trošku nereálná. 

Alice s Jasperem odjeli na ostrov Esme, tam kde já jsem měla nejšťastnější chvíle. Myslím tím, že jsem tam měla krásné spíše přenádherné líbánky, v tu dobu jsem si myslela, že jsem jako v sedmém nebi. A poté jsem se dozvěděla, že čekám dítě. Moji malou Nessie, i když teďka by ji člověk neřekl, že je to roční dítě, ale čtyřleté. Charlie si zvyknul na to, že Nessie roste až moc rychle a mluví plynule. A taky věděl, že Nessie miluje svého dědečka. Dědeček z ní byl pořád na větvi, protože si ho uměla pěkně omotat kolem prstu. No to spíše si omotala všechny, kdo s ní byl ve styku i jen na kratičkou dobu. Celá naše upíří rodina a samozřejmě i vlkodlaci jí nadevše milovaly, ale nejvíc asi já a samozřejmě můj Edward.

Rossalie, Emment, Esme, Carlis, Nessie, Edward a já jsme bydleli pořád ve Forks. Ve Forks budeme do té doby než půjdeme na vysokou školu, což je tak asi za 3 měsíce. Vím, že se čím dál tím víc blíží doba, kdy budeme muset odjet, ale stále nejsem připravená odjed z tohoto města, Forks mi přirostlo k srdci. I když počasí tu nebylo moc pěkné, ale pro mě ideální, já jsem totiž upír. A tam kam pojedu se svou rodinou není takové počasí jako ve Forks, je tam příliš sluníčka. Přemýšlela jsem nad tím, jak to všechno bude, jak budu muset odjet a nechat tu moji druhou rodinu.

V té chvíli za mnou přišel Edward a ptal se mě nad čím přemýšlím.

,,Edwarde, nevím jestli to zvládnu odejít a nechat tu tátu, tvoji teda i moji rodinu, myslím že to nezvládnu.´´

,,Bells, zvládneš to tak, jak zvládáš všechny situace. Neboj se, budeme sem jezdit tak často, jak jen to půjde. Nebo oni budou jezdit za námi.´´

,,Já vím, ale i tak to bude těžký.´´

V tu chvíli ke mě přišla Nessie a začala mě utěšovat: ,,Mami, neboj se, všechno to zvládneme a nemusíš se ničeho bát.´´

,,Já vím holčičko, myslím, že se nám tam bude líbit.´´

 

Čas utíkal tak rychle, že ani ne za dva dny odjíždíme na vysokou školu. Neměla jsem skoro vůbec zabaleno. Alice se už vrátila ze své dovolené s Jasperem a pomáhala mi všechno zabalit. Spíše ona se o to všechno postarala. Věděla jsem, že se jí do toho nemám plést, tak jsem si šla sednou do obýváku, kde hrál Edward Nessie novou písničku, co ji složil. Nessie byla unešená, tak jak já jsem byla, když mi napsal mou ukolébavku. Jen tak jsem stála u dveří a nehybně poslouchala tu novou písničku. Nessie se rychle naučila text, tak zpívala s Edwardem, dokonce se přidal i Jacob. Jacoba bylo slyšet nejvíc nahlas, protože moc zpívat neuměl a docela to těm dvěma kazil. Nessie měla hlas krásný po tatínkovi. Ještě, že ho neměla po mě, to by se shodoval s Jacobovým hlasem. Charlie měl přijet každou chvilku, poslední dobou trávil s námi spoustu času, protože věděl, že za chvíli odjedeme. A kdo ví ,za jak dlouho se uvidíme?



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nessie:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!