Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nessie a Jacob: Epilog

Spící Jacob-Nadhera


Přináším Vám slíbený Epilog a tím oficiálně ukončuji povídku N&J. Možná když se nechám ukecat KačulkaB, tak napíšu i nějaký bonus xD, ale to nevím jistě :). Chci Vám ještě jednou poděkovat za veškerou podporu během celého příběhu, vaše Terísekk ;)

EPILOG

 

Nervózně jsem seděla na sedačce. Klepala jsem nohou o podlahu, připadalo mi to jako věčnost, ale vím, že to nebylo ani pět minut. Jinak už bych věděla výsledek. Netrpělivě pokukovala po těhotenském testu a čekala, co vyjde. Proč to musí trvat tak dlouho? Už chci znát výsledek.

,,Nessie, nebuď netrpělivá. Neboj, dočkáš se“ utahovala si ze mě Alice. Jí se to řekne, jí se to netýká, ale já se těším jak tříletý dítě na Vánoce. Už asi po sté jsem se podívala na tu malou plastovou krabičku, ale zatím se tam neobjevil ani jediný proužek.

,,Kdy už to bude?“ položila jsem Alici otázku.

,,Ness, neuběhly ani dvě minuty. Taky jsem zvědavá na výsledek stejně jako ty“ Alice si přisedla vedle mě na pohovku a objala mě. Cítila jsem z ní bezpečí a podporu. Uklidňovalo mě, že je tady. Bez ní bych si ten test nedělala.

Bojím se, že to zase nevyjde, ale dnes mám takový pocit, mohlo by to vyjít. Ale nebudu si dělat planý naděje, co kdyby to zase nevyšlo. Nechci aby mě to zase srazilo na kolena.

,,Co když to nevyjde? Co pak?“ zeptala jsem se zoufale.

Už třikrát to nevyšlo. Vždy to byl jen planý poplach. Tentokrát jsem už o mém tušení neřekla Jacobovi. Pokaždé když jsem mu to řekla byl nadšený a pak když se mé těhotenství nepotvrdilo byl zklamaný. Nikdy to neřekl nahlas, ale poznala jsem to na něm.

Chodil více na hlídky a skoro se mi vyhýbal. V té době jsem byla často sama. Chápala jsem ho, taky mě to vždycky vzalo. Pomalu jsem začala doufat a ono pokaždé nic. Proto jsem mu teď nic neřekla. Nemá to cenu, pokud to zase nevyjde.

Můj pohled zase spočinul na stole, ale ještě pořád se neobjevil výsledek. Sakra, proč to tak dlouho trvá.

,,Za chvíli už to bude!“ vypískla šťastně Alice. Vzala test do rukou a odběhla ode mě, abych na výsledek neviděla. To ne, já chci vědět jak to dopadne.

,,Alice?! Co si myslíš, že děláš?!“ zeptala jsem se já vážně. Stoupla jsem si na nohy a chtěla jít k ní.

,,Stůj! Nehýbej se! Už vidím výsledek“ oznámila Alice vážně a pohledem hypnotizovala test. Moje svaly se napjaly a ztuhly. Nedokázala jsem udělat krok. Tak moc jsem chtěla vědět jak to dopadlo, ale na druhou stranu to radši vidět nechci. Alice ohromeně vydechla a pak mi skočila kolem krku.

,,Budeš mít miminko“ šeptla mi do ucha.

,,Co? Vyšlo to?“ vyhrkla jsem nevěřícně. Já budu máma. Nemohla jsem tomu uvěřit. Já budu mít miminko! Radovala jsem se. Po těle se mi rozlil blažený pocit. Konečně se to povedlo, Jake bude mít radost.

,,Jasně, že to vyšlo!“ radovala se semnou Alice.

,,Děkuji Alice, jsem tak šťastná“ zašeptala jsem dojatě. Já to tušila. Myslela jsem si, že by to mohlo konečně vyjít. Do očí se mi nalily slzy štěstí.

,,Jacob se vrací domů. Nechám Vás o samotě“ řekla Alice. Naposledy mě objala, dala pusu na tvář a odešla dveřmi pryč do deště.

Jacob měl pravdu, všechno spolu zvládneme, všechno bude v pohodě. Teď jsem mu věřila víc než jindy. Budu teď na našeho drobečka dávat pozor. Nevzdám se ho, nenechám si ho vzít!

Shrnutí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nessie a Jacob: Epilog:

 1
3. nessieblack
15.02.2015 [12:08]

Moooc kraasneee :) nemohla bys udelat pokracko pls ;)

26.12.2011 [20:34]

Ceruzka Emoticon Emoticon Emoticon

1. Ceola
21.12.2011 [23:14]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Excelentí a prostě úžasná povídka...taky bych brala ještě bonus...mohlo by to ještě pokračovat Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!