Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nessie a Jacob: 22.část

cullens15415


Ahoj, omlouvám se za zpoždění téhle kapitolky, ale měla jsem problémy s počítačem a pak jsem do toho byla ještě nemocná. V téhle kapitole budou Jake a Nessie na líbánkách. Chtěla bych Vám všem poděkovat za komentáře. A chtěla bych hlavně tuhle část věnovat Ajushce14, Annelly, Seiren, Akimamat, Regi a všem co čtou tuhle povídku od samého začátku. Děkuju a Enjoy =o). Vaše Terísekk

,,Benátky?‘‘ zeptám se Jakea v taxíku, když si všimnu ukazatele vedle silnice. Jake se po mě podíval, nechtěl mi to říct, ale teď když už to vím, pokud si to myslím správně, ale podle Jacobava výrazu jsem to uhádla.

,,Takže jo.‘‘ usmála jsem se vítězně na něj. Pohladila jsem si své bříško a na oplátku jsem cítila slabé kopnutí, bylo šťastné jako já. Vzala jsem Jakovu ruku a položila jsem jí na místo kde mě naše děťátko koplo. Jake se na mě díval zmateně, jen do té chvíli než zase náš drobeček kopnul. Dívala jsem se do jeho čokoládových očí a na tváří se mu rozlil okouzlující úsměv. Naklonil se ke mně blíž pro polibek. Neváhala jsem a přitiskla své rty na ty jeho. Vyrušilo nás až odkašlání řidiče. Nechtíc jsem se odtáhla od Jakea, ale přesvědčila jsem se myšlenkou, že v hotelu budeme pokračovat. Cítila jsem jak mé tváře nabírají odstín růžové. Sklopila jsem oči, dívala jsem se na černé lodičky, které jsem měla na nohou po nepřetržitém přemlouvání Alice.

,,Jsme tady.‘‘ upozornil nás řidič, vzhlédla jsem od svých bot a podívala se z okýnka ven. Nemohla jsem uvěřit tomu co vidím. Před námi se dominantně tyčil luxusní hotel. Co jsem taky čekala od Alice. Vzala jsem za kliku od auta a otevřela si dveře. Stála jsem se před hotelem a musela jsem se hodně soustředit aby moje ústa zůstala zavřená.

,,Líbí se ti to?‘‘ zeptal se mě Jacob a objal mě kolem pasu.

,,Je to nádherný.“ Šeptla jsem okouzleně. Jake vzal naše kufry s věci, které nám zabalila Alice, a šli jsme dovnitř. Prošli jsme skleněnými dveřmi do prostorné recepce. Podlahy byli z tmavého mramoru, která byla lesklá a odráželi naše těla jako zrcadla. Jake mě vedl k pultu, kde stál mladý muž.

,,Dobrý den, máme tady rezervaci na jméno Black.“ Promluvil k němu Jake. Muž se podíval po mě a usmál se, ukázal dokonale bílé zuby. Úsměv jsem mu oplatila, slyšela jsem jak jeho srdce začalo bít jak o závod.

,,Jistě Vaše apartmá je 405. Tady jsou klíče.“ Sundal klíčky z háčku a podal je Jakovi do dlaně. Vzali si od nás naše kufry, které přivezou do našeho pokoje.

,,Děkujeme.“ Poděkovala jsem mu a usmála se ještě jednou na něj. Líbila se mi jeho reakce na mě. Lichotilo mi to. Chytla jsem své bříško a Jakea druhou rukou. Šli jsme spolu k výtahu. Zmáčkla jsem tlačítko a čekali jsme na přijíždějící výtah. Stáli jsme spolu ve výtahu, dívali jsem si vzájemně o očí a nenechali se něčím rušit.

,,Pojď“ pobídl mě, musela jsem zamrkat abych se zorientovala až teď jsem si všimla otevřených výtahových dveří.

Dal klíček do zámku dveří. Zatočil doprava a otevřel je. Dívala jsem se na luxusní apartmá, jeho velikostí mi spíš připadal jako velký byt. Mechanicky jsem vešla dovnitř. Jacob za námi zaklapl dveře. Upoutaly mě velké dřevěné dveře. Na nic jsem nečekala a přešla k nim. Chytla jsem za kliku a otevřela je. Byla tam velká černá postel se saténovým povlečením. Otočila jsem se na Jakea, věděla jsem co teď chci, chci jeho.

Dívala jsem se do jeho očích a utápěla se v nich. Přešel ke mně, objal mě kolem pasu a přitáhl si mě k sobě blíž. Jeho reakce mě potěšila a vzrostla ve mně touha. Touha po něm. Naklonil se ke mně a přivřel oči, vyhledala jsem jeho rty a přitiskla se na ně. Pootevřela jsem ústa a cítila v nich jeho teplý dech. Obmotala jsem mu ruce kolem jeho krku. Objížděl můj dolní ret jazykem, cítila jsem chvění v nohách. Cítila jsem ho všude, každá část mého já patřila jemu. Sjela jsem mu rukama po jeho hrudi přes jeho břicho až k lemu trička a vjela pod něj.

Objížděla jsem jeho vypracované svaly. Zajel mi rukou do vlasů a palcem mě hladil na líci. Svou druhou rukou mi jezdil na zádech, sten mi unikl z hrdla. Jake se lehce odtáhl a usmál se na mě. Přejel mi rty přes čelo, oční víčka, nos, bradu, krk až ke klíční kosti. Jazykem mě lechtal na kůži. Další sten vyšel na povrch. Chytil za můj zip na mých šatech a sjel sním dolů. Hladil mě po rameni a sroloval mi ramínka šatu dolů z paží. Šaty mi sklouzli jedním pohybem dolů po těle k nohám. Zůstala jsem jen před ním ve spodním prádle. Skopala jsem z chodidel černé boty na zem. Sjel dlaněmi po mých bokách až na zadeček, vysadil si mě na něj. Obmotala jsem nohy kolem jeho pasu a vzadu je překřížila přes sebe. Pomalu semnou přešel k posteli a položil mě na ní. Opatrně si lehl na mě, položil si loket vedle mé hlavy a opřel se o něj. Zůstal se díval do mých očí, nemohla jsem čekat, touha po něm mi proudila v žilách. Chytla jsem ho za týl a přitáhla si ho na své rty. Pohybovali jsme jimi v dokonalé souhře, naladěni na stejnou pohybovou frekvenci.

Sjel svými rty dolů, líbal mě na bradě. Dotkl se svými rty kůže na mém krku, zatlačila jsem hlavu do polštářů a zaklonila ji dozadu. ,,Jaku…“ uniklo mi z hrdla. Zasmál se a pokračoval dál. Rukou objížděl lem podprsenky. Sjel svými rty až k mému dekoltu a vydal se zpět nahoru. Chytla jsem za okraj jeho trička a vyhrnula nahoru. Odtrhnul se ode mě a pomohl mi ho přetáhnout přes hlavu. Přitáhla jsem si ho zpět na své rty. Jemně jsem mu skousla spodní ret, jeho tělo se zachvělo vzrušením.

Vsunul ruce pode mě a malinko mě nadzvedl, jedním pohybem mi rozepnul mojí fialovou  podprsenku s černými krajkami. Objížděl dlaní rysy mých ňader a laskal je. Svíjela jsem se rozkoší. Nahmatala jsem jeho pásek a snažila jsem se ho rozepnout. Chvíli mi to trvalo, ale nakonec se povedlo. Chytla jsem za knoflík a rozepnula jej a sjela zipem dolů. Pomohl mi dostat dolů z něj kalhoty. Zůstal jen v černých boxerkách a dál se věnoval mým ňadrům. Cítila jsem přes slabou látku jeho vzrušení na mém těle.

,,Jakeu, prosím…“ zašeptala jsem, chtěla jsem být jeho, chtěla jsem ho cítit v sobě. ,,Prosím…“ zaprosila jsem ještě jednou, až teď to mělo účinek.

Leželi jsme oba na posteli nazí, čekala jsem až spojí naše těla v jedno. ,,Chci tě“ zašeptal mi do ucha a zavadil zuby o můj ušní lalůček. Dotkl se mých rtů a spojil naše těla. Mnou projela vlna vzrušení a uspokojení. Tak dlouho jsme se nemilovali, od té doby co jsem ho viděla s Rachel, nebylo to víc jak dva měsíce, ale mě to připadalo jako věčnost. Začal přirážet něžně  na mé tělo. Pánví jsem se mu snažila vyjít vstříc. Oba jsem dýchali zrychleně, cítila jsem jeho teplý dech na tváři.

Začal přirážet rychleji a já cítila jak se mi pomalu napínají svaly v těle. ,,Jacobe!“ vykřikla jsem, když jsem dosáhla vrcholu a prohnula se v zádech.

 

,,Miluju tě“ zašeptala jsem. Ležela jsem na jeho hrudi a poslouchala jeho pravidelný tlukot srdce, byl trochu rychlejší než lidský, ale přesto krásný.

,,Já tebe taky i to malé“ zašeptal mi Jake do vlasů a přejel mi dlaní po vystouplém bříšku, kde rostl náš drobeček. Jeho dotyk mi byl příjemný i tomu drobečkovi, bylo to jako kdyby se spokojeně zavrtěl.

,,Líbí se mu to.“ Řekla jsem Jakovi.

,,Komu by se nelíbilo být u tebe.“ Usmál se na mě a políbil mě na nos.

,,Jak dlouho tady budeme?“ zeptala jsem se. Vůbec nevím na jak dlouho a ani jistě nevím kde to jsme. ,,Kde to vůbec jsme?“

,,Budeme tu jen tři dny, kvůli miminku. Carlisle tě nechtěl pustit vůbec, ale znáš Alici ta aby si neprosadila svou.“ Zasmáli jsme se společně. Moc dobře jsem věděla čeho je Alice schopná, ale za tohle jí děkuju.

,,A jinak si to uhádla, jsme v Benátkách.“ Nikdy jsem nebyla takhle daleko od domova, nikdy jsem nebyla dál než v Kanadě. Vždy jsme se pohybovali v okolí Forks.

,,Přivezli snídani, když jsi spala a naše kufry.“ Promluvil Jake do mých vlasů. Nechtěla jsem vstávat, ale hlad byl silnější a já nesmím nechat svého drobečka hladovět. Obmotala jsem si deku kolem svého těla, co kdyby někdo byl vedle. Nemusí mě vidět v celé své kráse, od toho je tady Jacob.

Sedla jsem si na barovou židličku k barovému pultu. Bylo tam jídla, od všeho něco. Nabrala jsem si jídlo na talířek a šla si sednou k Jakovi na pohovku do obýváku. Už se stačil obléct, měl na sobě kraťasy a bílé tričko, které obkreslovalo jeho svaly.

Přitáhl si mě k sobě na klín, spokojeně jsem si položila hlavu na jeho hruď a začala jíst.

,,Opravdu nechceš kousek?‘‘ zeptala jsem se ho, a dávala před jeho obličej vidličku s jídlem. Už jsem se ho ptala několikrát, vždycky mi odpověděl, že ne, ale mě to nedalo a musela jsem se zeptat znovu.

,,Ne, jez. Musíš nasbírat síly. Musíš jíst za dva a já už jsem jedl.“pobídl mě. Chytil mou ruku s vidličkou a nasměroval jí k mým ústům.

,,Chtěl bys radši holčičku nebo chlapečka?“ zeptala jsem se ho. Zajímal by mě jeho názor, já bych chtěla chlapečka. Chtěla bych aby byl jako Jacob.

,,Radši holčičku, ale je mi to jedno. Chtěl bych aby byla po tobě. Krásná… chytrá…“  mluvil mezi polibky, kterými zasypával můj obličej. ,,Co ty?“

,,Já radši kluka.“ Usmála jsem se na něho.

,,Tak se dohodneme, když to bude holka dám jí jméno já a když kluk, tak dáš jméno ty.“

,,Dobře.“ Souhlasila jsem a políbila ho na jeho horká ústa.

,,Půjdu si dát sprchu chceš jít semnou?“ zeptala jsem se ho. Viděla jsem jak mu v očích září plamínky nadšení. Vzal mě pod koleny a držel za záda. Stoupl si a mířil do koupelny…

Předchozí // Další



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nessie a Jacob: 22.část:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!