Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nessie a Jacob: 16.část


Promiňte za spoždění, poslední dobou nemám čas :), ale nebojte budu se snažit psát :). Tak nebudu zdržovat. Budu ráda, když vyjádříte svůj názor, papa.

Vzbudila jsem se a byla tma. Nevím kolik mohlo být hodin, ale docela by mě to zajímalo. Rozsvítila jsem lampičku na malém stolku vedle postele a podívala jsem se na hodiny. Jsou tři hodiny a deset minut ráno. Nezdálo se mi, že ještě usnu. Chtěla jsem vstát, ale pak jsem si všimla papírku vedle mě. Rozevřela jsem ho a četla.

 

Šel jsem na hlídku, vrátím se ráno. Miluju tě. Jake

 

Budu se muset zabavit než přijde a pak si s sním promluvit. Pustila jsem si televizi a ztlumila jí, aby to nevzbudilo Billyho. Jak jsem mohla prospat celý odpoledne a celou noc.

,,Začínáš mě vyčerpávat miláčku.‘‘ mluvila jsem k svému bříšku a hladila ho. Už bylo trochu vidět a začalo se rýsovat. Nedívala jsem se na televizi, jen jsem jí měla puštěnou aby tu nebylo takové ticho. V pět hodin ráno jsem televizi vypla, jelikož nic nedávali a byla černá obrazovka.

Slyšela jsem otevřít vchodové dveře, to bude Jake. Čekala jsem až přijde, ale místo toho jsem slyšela sprchu, takže si budu muset ještě chvilku počkat.

Konečně se otevřeli dveře a vešel Jacob. Opatrně si lehal vedle mě, asi aby mě nezbudil. Objal mě kolem pasu. Otočila jsem se k němu čelem.

,,Ahoj‘‘ zašeptala jsem.

,,Promiň, nechtěl jsem tě vzbudit.‘‘ zašeptal a políbil mě na rty. Hrál si s mými vlasy, nechával si je proklouzávat mezi prsty.

,,Byla jsem už vzhůru, jen jsem čekala na tebe.‘‘ zašeptala jsem a přejela mu dlaní po jeho teplé tváři.

,,Zítra si promluvím se Samem až se vrátím z lovu.‘‘ řekla jsem a podívala jsem se Jakovi do očí.

,,Proč?‘‘ zeptal se mě se zmateností v hlase. Nechci mu nic zakazovat, ale nechci aby byl v noci pryč.

,, Nechci abys chodil v noci na hlídku, měl by si v noci spát. Když musíš na hlídku, tak choď přes den.‘‘ řekla jsem, ale nedívala jsem se mu do očí. Připadal jsem si jako kdybych mu zakazovala jeho rodinu, cítila jsem se strašně. Vzal si můj obličej do dlaní, čím mě přiměl se mu dívat do očí.

,,Nenechám tě tady samotnou, co kdyby se ti něco stalo. Navíc, pár dní to vydržím, pak si odpočinu.‘‘ řekl a políbil mě. Nechtěla jsem se odtrhnout, ale jinak to nejde, jinak se nedohodneme. Vykroutila jsem se mu z dlaní s velkým úsilím.

,,Jacobe, nebudu tady sama, můžu zavolat Alici nebo Rose a pojedeme na nákupy. Klidně můžu pomoc zařizovat Emilynu svatbu. Nemusíš mít o mě strach.‘‘ řekla jsem, byla jsem si jistá, že jsem ho přesvědčila.

,,S tou blonďatou psychouškou tě nenechám o samotě.‘‘ řekl vážně, nebyla tam známka vtipu. To nikdy nepřekonají tu averzi vůči sobě? No nic, nemůžu mu to vyčítat, Rosalie se taky nesnaží. Strašně moc bych si přála aby se k sobě chovali normálně.

,,Ty víš, že by mi Rose nikdy neublížila.‘‘ řekla jsem pro změnu vážně já. Vím to, nikdy by mi nikdo neublížil z mojí rodiny ani Jazz.

,,Ale je to psychouška, která touží po dítěti a ty jsi teď těhotná, nikdy nevíš co udělá. Mohla by vám ublížit.‘‘ mluvit Jake a díval se mi do očí a hladil mi moje vystouplé bříško, které pěkně rostlo. Vím, že by mi nikdy Rose neublížila ani mému dítěti, i přesto, že tolik touží po dítěti.

,,Když tě to uklidní, budu se snažit nebýt s Rose o samotě.‘‘ uklidnila jsem ho, ale nemohla jsem mu to slíbit na sto procent, pokud budu muset, nebudu se bránit být sní o samotě.

,,Nemusíš zítra chodit za Samem, zařídím si to sám ano?‘‘ zeptal se a políbil mě na rty. Než jsem se stačila do toho vžít zase se odtáhl.

,,Co by jsi chtěla dělat?‘‘ zeptal se, když se odtáhl. Věděla jsem o jedné věci, ale budu respektovat Jakovo rozhodnutí.

,,Ty víš, ale budu tě respektovat.‘‘ řekla jsem a rychle jsem pokračovala než stačil zareagovat. ,,Můžeme zhlédnout nějaký film.‘‘ vypadal spokojeně, ještě aby ne, začala jsem respektovat jeho rozhodnutí. Byla jsem na sebe pyšná, že jsem to zvládla.

,,Dobře, co tam mám pustit?‘‘ zeptal se a hladil mě po ruce.

,,To je jedno, co chceš.‘‘ zašeptala jsem a přejela dlaní po jeho lícní kosti. Zvedl se a přešel k televizi a dal do dvdčka nějaký film. Lehl si zpátky na postel a přitáhl si mě k sobě. Ani nevím co to bylo za film, nesledovala jsem ho. Dívala jsem se na Jakoba, na mého Jakoba. Čím dál tím víc se mi líbila ta představa, že už brzo bude oficiálně můj, jen můj.

(Pusťte si http://www.youtube.com/watch?v=phoEeveU0-c)

,,Nessie, už to skočilo.‘‘ řekl Jake na konci filmu ani jsem to nepostřehla.

,,Aha‘‘ řekla jsem pouze, nevěděla jsem co mu má na to odpovědět. Opřela jsem se o loket a dívala jsem se na Jakea. Přibližovala jsem se k jeho rtům.

,,Ness, já -‘‘ začal, ale já jsem ho zastavila, než to stačil překazit.

,,Já vím, jen mě líbej.‘‘ řekla jsem a čekala co udělá, naše rty byli od sebe pár centimetrů. Čekala jsem, teď byl na tahu on. Díval se mi ještě dvě vteřiny do očí a pak mě chytil za týl a přitáhl si mě blíž a naše rty se spojili. Posadila jsem se a vjela mu rukou do vlasů. Naše rty byli dokonale sehrané. Vášnivě drtil rty o ty mé a jeho teplý dech jsem cítila na jazyku. Nic kolem mě jsem nevnímala. Teď jsme tu byli jen já a on, na ničem jiném nezáleželo. Vzepřel se a lehce mě položil pod něj. Užívala jsem si polibky jak nejvíc jsem mohla. Zajel mi rukou pod tričko a hladil mě po boku. Začala jsem zrychleně dýchat, ale nepřestávala jsem ho líbat, nechtěla jsem tuhle chvíli zkazit. Jako kdybych to zakřikla, Jake mě přestal líbat a odtáhl se.

,,Promiň, nechal jsem se unést.‘‘ zašeptal a omluvně se na mě podíval. Mě nevadilo, že se nechal unést, abych řekla pravdu líbilo se mi to.

,,Mě to nevadí, když se necháš unést.‘‘ řekla jsem a svůdně jsem se na něj usmála. Třeba se ni povede ho přesvědčit abychom pokračovali.

,,To já už vím.‘‘ povzdychl si a lehl si zase na postel. Bylo už šest ráno, Jake by si měl odpočinout. Vymotala jsem se z deky a vzala si sebou oblečení, které si vezmu na sebe. Šla jsem se osprchovat, nebyla jsem tam dlouho. Vylezla jsem na chodbu a šla okolo Jakových dveří a slyšela chrápání, někdy bych taky chtěla takhle rychle usínat.

Šla jsem do kuchyně, kde jsem si dala cereálie s mlékem a uvařila míchaná vajíčka Jakovi a Billymu. Opekla jsem topinky a do sklenice nalila džus a odnesla to Jakovi na stůl k posteli. Pohladila jsem ho po tváři a políbila. Stejnou snídani jsem nechala Billymu na stole a vrhla jsem se do vaření obědu. Nedělala jsem nic složitého jen francouzské brambory, ale i tak mi zabrali docela dost času. Billy se probudil a nasnídal zatím co jsem vařila a Jake dál spal, taky si to zasloužil, byl na hlídce celou noc.

Billy odjel k Sue a zanedlouho se Jake vzbudil.

,,Dobrý ráno lásko.‘‘ zašeptal Jake a šel odnést talíř a skleničku do dřezu.

,,Dobrý, chutnala ti snídaně?‘‘ zeptala jsem se. Jake přešel ke mně a objal mě kolem pasu a líbal mě na krk.

,,Samozřejmě, jsi vynikající kuchařka. Lepší než Esme, ale to jí neříkej.‘‘ zašeptal mi do vlasů.

,,Za chvíli tu bude Jazz a Emmett.‘‘ zašeptala jsem zklamaně, nechtěla jsem odjet do Jakoba, ale nemůžu riskovat, to radši odjedu na pár hodin než abych vystavovala Jakeův život nebezpečí. Nejlepší by bylo kdyby jel semnou, ale to zase nechce on já ho nutit nechci.

,,Nemusíš nikam jezdit.‘‘ řekl a přitáhl si mě k sobě blíž. Otočila jsem se abych mu viděla do očí. Přejela jsem mu dlaní po lícní kosti.

,,Musím, nevím jestli bych dokázala zůstat na svatbě v klidu, už teď cítím žízeň a to tě miluju, vím že bych ti neublížila.‘‘ sklopila jsem pohled dolů a propletla jsem naše ruce.

,,Já vím.‘‘ řekl pouze Jake a naklonil se pro polibek. Naše rty se o sebe s vášní třely. Mohla bych takhle se líbat celé hodiny a neměla bych dost, nikdy by nenasytila tu touhu po něm.

Slyšela jsem nikoho zaklepat na dveře.

,,No fuj! Nechte si to na večer, teď jdeme na lov. Medvídci čekaj.‘‘ křičel za dveřmi Emmett. Nejradši bych mu jednu flákla, ale tu zlost jsem v sobě překonala. Nejspíš bych stejně ublížila sobě než jemu.

,,Emmette sklapni!‘‘ zakřičela jsem směrem k Emmettovi, on si fakt umí vybrat chvíle na přerušení. To mu nikdy nezapomenu, však já se mu pomstím. ,,Budu muset jít.‘‘ zašeptala jsem a odtrhla se od Jakoba.

,,Uvidíme se večer a dej na vás pozor!‘‘ řekl Jake a šel semnou ke dveřím. Emmett seděl už v autě a startoval. Nastoupila jsem mlčky do Emmettova jeepu a ještě jsem zamávala Jakobovi na rozloučenou.

,,Jen aby si věděla Nessie, čekám na tvoji omluvu.‘‘ řekl uraženě Emmett cestou na lov. Na jakou omluvu, já jsem mu nic neudělala, to on nás vyrušil, ten by se měl omlouvat. Slyšela jsem jak se Jazz uchechtl.

,,Emmette uklidni se, neměl by si jí moc dráždit. Je rozrušená, její emoce jsou silnější než kdy jindy.‘‘ mírnil Jasper Emma. Opravdu jsem byla rozrušená, Emmett se pořád chová jak pětiletý spratek a stejně nevím za co bych se měla omlouvat. ,,To asi dělá to dítě.‘‘ uvažoval nahlas Jasper, nevím asi jsme to neměly slyšet.

,,Já se mám uklidnit? Ona je na mě hrubá, řekne mi ,Sklapni Emmette!‘‘‘ dokonale napodobil můj hlas, ale nezastavil se dál pokračoval. ,,A já se mám uklidňovat? Někdy si připadám, že mě jenom utlačujete. Nikdo mě nemá rád. Jsem jen obětí útoku, jestli to tak půjde dál sebere mě sociálka.‘‘ Jazz a já jsme vyprskly smíchy. Emmett na nás jen hodil jeden nepřátelský pohled. Viděla jsem jak to v něm vře.

,,Ale Emme, víš, že jsem to tak nemyslela.‘‘ promluvila jsem, když jsem zkrotila tan smích, deroucí se ze mě ven.

,,Myslela!‘‘ řekl vážně a dál trucoval. Nechtěla jsem aby byl na mě naštvaný.

,,Dobře myslela, ale chci se ti omluvit. Prosím, strejdo odpustíš mi?‘‘ věděla jsem jak na to. Při slově strejdo se mu rozzářili oči. Já vím, jsem mrcha, ale nechci se hádat a když vím jaké slabiny má každý z mojí rodiny, proč bych toho občas nevyužila.

,,Uvidíme.‘‘ řekl pouze.

,,Víš co si mi slíbil v Denali, když tě nechám o samotě s Rose?‘‘ Jasper se zase začal smát. Začala jsem takhle, prostě budu chtít aby mi odpustil, slíbil že pro mě udělá všechno co budu chtít, jen když ho nechám o samotě s Rose. Emmett zabrzdil asi už jsme byli tady. Otevřel dveře a vylezl z auta.

,,Ty jsi taková malá mrcha, že se nestydíš.‘‘ zakřičel Emmett zpátky do auta a pak prásknul dveřmi. Musela jsem se smát, takhle jsem Emmetta ještě neviděla.

,,Tak a teď mě urazil, čekám na tvojí omluvu‘‘ křičela jsem za ním naoko vážně. Zase jsem se s Jazzem smáli, bylo mi jedno, že Emmett bude celý lov nepříjemný.

 

 

,,Jen na tebe naštvaný, ale neboj to ho přejde, vyzvi ho na souboj, kdo uloví většího medvěda a nech ho vyhrát.‘‘ řekl Jazz a usmál se na mě. Jen jsem přikývla. Nechala jsem ještě chvíli Emmetta naštvaného, líbilo se mi jak kopal do stromů a křičel, že ho nikdo nemá rád.

Předchozí // Další



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nessie a Jacob: 16.část:

 1
1. venaCullen
02.01.2015 [20:27]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!