Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nessie a Jacob: 14.část

jacob1


Další dílek. V tomto díle se Nessie pohádá s Jacobem, uvidíte jak to dopadne :). Tak hezpé počtení a děkuji za komentáře u předešlých dílů.

Všichni stáli na verandě a čekali na mě. Kufry už byli asi v autech, protože už tam žádný nebyli ani ty moje.

,,Takže, uvidíme se Forks.‘‘ začala Alice. Objala mě a zašeptala mi do ucha: ,,Užij si ty tři dny. Ještě jako Cullenová.‘‘ usmála se na mě a šla s Jasperem ruku v ruce k autu.

,,Bude se mi stýskat.‘‘ řekla mi Bella, když mě objímala, kdyby mohla brečet, tohle by probrečela.

,,Mami, já tě neopouštím.‘‘ řekla jsem jí s klidem, byla to pravda, teď jí neopouštím.

,,Uvidíme se ve Forks, mám tě ráda.‘‘ podívala jsem se přes její rameno směrem k Edwardovi.

,,Vás oba, mám vás ráda.‘‘ řekla jsem, myslela jsem to vážně. Milovala jsem je.

,,My tebe taky.‘‘ řekl Edward na objal nás.

,,Bello, měli bychom jet.‘‘ pobídl Edward Bellu. Dala mi pusu na čelo a odešla. Edward jí chytil kolem pasu a otevřel dveře u spolujezdce.

Konečně jsme stáli sami. ,,Tak pojedeme taky ne?‘‘ zeptal se mě Jacob. Na tváři měl velký, zářivý usměv, který jsem na něj strašně milovala.

,,Jo, jdeme.‘‘ souhlasila jsem a vyšla k autu. Jacob mě objal kolem pasu a vedl mě na místo spolujezdce, moc jsem neprotestovala, asi bych neměla ani šanci. Otevřel mi dveře a čekal až se posadím, pak přešel okolo auta na místo řidiče. Vzal mi obličej do dlaní a něžně mě políbil na rty. Nastartoval auto a vyjeli jsme.

 

,,Můžu se tě na něco zeptat?‘‘ zeptala jsem se ho nevinně asi v půli cesty. Pořád mi vrtalo hlavou, kam pojedeme na ty líbánky, chtěla jsem to vědět.

,,Jasně, ptej se.‘‘ odpověděl Jacob automaticky.

,,Jen by mě zajímalo, kam pojedeme na líbánky.‘‘ Řekla jsem, rozhodla jsem se to podat jakou normální otázku, ne jako když už jsem se někoho ptala, ale ten mi to neřekl.

,,To ti neřeknu Nessie.‘‘ rozesmál se Jacob.

,,Proč?‘‘  zeptala jsem se uraženě, i když co jsem čekala, nesmí mi to říct, ale Alice neuvidí jeho rozhodnutí.

,,Nessie, pokud chci být s tebou ty tři dny, tak ti to nesmím říct, je to tajemství a navíc vím, že jsi se ptala Alice, ona mě varovala.‘‘ zasmál se zase Jacob. Alice ta udělá vše proto abych se to nedozvěděla, proč mě to překvapuje, znám Alici dost dlouho na to, abych tohle předpokládala. Prostě když si Alice něco usmyslí tak to dotáhne do konce.

,,Aha, to jsem mohla tušit.‘‘ uznala jsem. Jacob se souhlasně usmál.

 

,,Billy ví, že jsem těhotná?‘‘ zeptala jsem se, když jsme projížděli Forks.

,,Ne, nechtěl jsem mu to říkat do telefonu a Sam mu to taky neřekl.‘‘ odpověděl klidně Jacob.

,,Když jsi tak klidný, tak se nemám bát, že zareaguje jako Edward?‘‘ Jacob se dal do hlasitého smíchu.

,,Myslím že ne. Nemusíš se bát.‘‘ zase se zasmál. Jeho bezstarostný smích mě uklidňoval.

,,Dobře.‘‘ Usmála jsem se na Jakoba a chytla ho za ruku. Bylo to příjemné, jeho teplá kůže mě hezky hřála.

 

Zastavili jsme před červeným domečkem, kde bydlel Jacob s Billym. Zhluboka jsem se nadechla a otevřela dveře od auta. Jacob mě chytil kolem pasu a šel semnou ke dveřím. Chytil kliku a vešel dovnitř.

,,Ahoj tati, už jsme tady.‘‘ zakřičel Jacob u dveří. Přitiskla jsem se k němu blíž.

,,Jsem v obýváku děti.‘‘ ozvala se odpověď a Jake šel semnou do obýváku. Přešli jsme z kuchyně k sedačce.

,,Dobrý den Billy.‘‘ pozdravila jsem Billyho.

,,Ahoj Nessie, jsem rád, že tě vidím.‘‘ měl přátelský hlas, nevypadá to tak špatně, chová se přátelsky.

,,Ahoj tati.‘‘ pozdravil ho Jake, na tváři měl ten nádherný úsměv.

,,Tak se posaďte.‘‘ pobídl nás Billy. Sedli jsme si na sedačku a Jacob mě objal mě kolem pasu a chytl mé ruce. Billy přijel vozíčkem před nás.

,,Chtěli jste mi něco říct?‘‘ zeptal se zvědavě Billy. Udělal se mi v puse knedlík, Jacob to vycítil tak začal.

,,No, my s Nessie…‘‘ začal Jacob, ale pak se zadrhl. Billy nedočkavě těkal na mě a na Jakoba. Rozhodla jsem se to dokončit za něj.

,,No, jde o to, že jsem s Jacobem těhotná.‘‘ rychle jsem to vyklopila, než jsem si to stačila rozmyslet. Tiskla jsem Jakobovi ruku. Billy na mě a na Jakoba nevěřícně koukal.

,,Heh…‘‘ začal Billy, když se z pamatoval. ,,Tak to gratuluju.‘‘ široce se usmíval Billy. Jacob i já jsem s úlevou vydechli.

,,Jacobe, jak se dívám, tak ti nic není, takže Edward o tom ještě neví?‘‘ uchichtl se Billy. Vzpomněla jsem si na ten den jak jsme mu to oznámily, jak vyjel po Jakobovi. Cítila jsem jak mi mizí krev z obličeje, taky se mi začali třást ruce.

,,Nessie? Jsi v pořádku? Prosím tě dýchej.‘‘ prosil Jacob, hned jsem ho poslechla a zhluboka dýchala.

,,Jo, ví to, právě kvůli tomu Renesme zkolabovala.‘‘ Pokračoval Jake, když viděl, že se mi do tváře vrací barva. Viděla jsem Billyho nechápavý pohled, tak mu to prostě ukážu. Natáhla jsem se a dala mu ruku na tvář a přehrála mu tu scénu. Ze začátku byl vyplašený, sice věděl, že dokážu ,,ukazovat‘‘ myšlenky, ale nikdy to nezažil, dnes je to poprvé. Skončila s ukazováním.

,,Nessie, moc se o Jakoba bojíš, on se umí o sebe postarat.‘‘ začal mluvit Billy. Nic jsem neříkala, jen jsem pevně chytla Jakovi ruku. Dívala jsem se naše propletené ruce. Miluju ho a nikdo mu nesmí ublížit. Nikdy.

,,Měl bych jít, dohodl jsem se se Sue, že k ní přijdu, vrátím se večer. Mějte se.‘‘ Rozloučil se Billy a zmizel ve dveřích. Seděla jsem s Jakem na gauči, nic jsme neříkali. Možná má Billy pravdu, třeba to opravdu přeháním.

,,Nessie, co se děje? Celou dobu mlčíš.‘‘ zeptal se Jacob netrpělivě, věděla jsem jak moc mu vadí, když nic neříkám.

,,Já, jen přemýšlela… třeba má Billy pravdu, možná mám o tebe přehnanou starost, ale miluju tě, kdyby ti to někdy lezlo na nervy, musíš mi to hned říct, protože -‘‘ Nestihla jsem to dopovědět, Jacob mě rychle přerušil.

,,Nic se neděje lásko, nemusíš si dělat starosti.‘‘ utěšoval mě Jacob a přitáhl si mě na klín. Zabořila jsem si obličej na jeho hruď. Hladil mě jeho teplou dlaní po zádech a líbal mě do vlasů. Natáhla jsem se, abych se dotkla jeho rtů. Levou ruku jsem mu dala na týl abych si ho přitáhla blíž a druhou jsem mu vjela do vlasů. Ochotně mi polibky oplácel. Přitáhl si mě k němu blíž. Seděla jsem teď na něm obkročmo. Vymotala jsem ruku z jeho vlasů a zajela mu pod tričko, což jsem neměla dělat, hned se odtáhl.

,,Ness…‘‘ odtáhl se abych ho přestala líbat. Vzal mě a posadil vedle něho.

,,Co jsem udělala?‘‘ zeptala jsem se zmateně, neudělala jsem nic špatně, alespoň jsem o ničem nevěděla.

,,Buď hodná. Já nemůžu, mohlo by se ti něco stát, máš rizikové těhotenství.‘‘ zašeptal se mě a objal mě kolem ramen.

,,Dobře, počkám si na líbánky.‘‘ To přežiju jen čtyři dny, to není zas tak strašný. Jacob vzdychnul. Zkoumavě jsem se na něj podívala. Pak mi to došlo, nic semnou nebude mít dokud budu těhotná. Zaskočeně jsem se na něj dívala.

,,Pak tedy, v tom případě nemusíme nikam jezdit.‘‘ začala jsem, měla jsem pravdu v téhle situaci nemá cenu nikam jezdit.

,,Co blázníš Nessie?‘‘ zeptal se zmateně Jacob. Nevím co si myslí, že na svých líbánkách se budu procházet nebo co čeká?

,,Nemá to cenu, ty si myslíš, že se na svých líbánkách se budu držet za ručičku a jen tak procházet nebo si můžeme ještě povídat, to budou nádherné líbánky o kterých se mi vždycky snilo. To snad nemyslíš vážně! To jsi tak naivní Jacobe?!‘‘ zvýšila jsem hlas a zvedla se z pohovky.

,,Kam jdeš Nessie?‘‘ zeptal se šokovaný Jake asi nečekal takovouhle reakci, ale stojím si za svým. Já o takovýhle líbánky nestojím.

,,Jdu se osprchovat, jestli budeš chtít, tak přijď za mnou.‘‘ nabídla jsem mu. Nečekala jsem sice, že půjde, ale aspoň jsem to zkusila.

 

Vešla jsem do koupelny a vzala si čistý, krásně sněhově bílý ručník. Svlékla jsem se a dala věci na poličku. Vlezla si pod sprchu a pustila vodu. Teplá voda mi příjemně uvolnila všechny svaly v těle. Vypnula jsem vodu a obmotala si ručník kolem sebe a pročesala mokré vlasy. Jacob se neukázal, jak jsem čekala. Otevřela jsem dveře a přešla malou chodbičku do Jakobova pokoje.

 

Otevřela jsem pomalu dveře. Jake ležel na posteli a díval se na televizi, jak mě viděl přijít rychle si sedl. Usmála jsem se na něj a vešla dovnitř. Všechna zloba na něj byla pryč. Sedla jsem si vedle něj.

,,Je mi to líto, nechtěla jsem na tebe křičet.‘‘ omluvila jsem se mu. Bylo mi to líto.

,,To nic.‘‘ odpověděl Jacob a sklonil se k mým rtům. Začala jsem ho vášnivě líbat a zajela jsem mu rukou do vlasů a duhou jsem si opřela o jeho hruď. Vzdychl s odtáhl se.

,,Nessie, mohla by jsi mě prosím přestat svádět?‘‘ jeho hlas zněl hruběji. Tohle mě naštvalo neměla jsem ho v plánu svádět, to jsem nechtěla. Zvedla jsem se a opřela o skříň, musím na vzduch.

,,Můžu se převlíknout tady, nebo to budeš brát jako svádění?‘‘ zeptala jsem se kysele a nechala si ručník spadnout podél těla k nohám. Jacob jen seděl a díval se na mě zaskočeně, neschopen slova. Takže se budu muset převlíknout jinde. Vzala jsem si čistý věci a šla do koupelny se obléknout. Oblečená jsem šla ke dveřím, kde jsem si vzala bundu a šla se projít na pláž.

,,Jdu se projít, nevím kdy přijdu.‘‘ zakřičela jsem přes rameno a zabouchla dveře.

Předchozí // Další



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nessie a Jacob: 14.část:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!