Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nessie 7 díl

Dee


Nessie 7 dílTak po dlouhé době jsem vám tady dala další kapitolu. Bohužel nemám moc čas takže si musíte chvilku počkat než napíšu další kapitolu. Jinak díky za komentáře.

 

Celou noc jsem přemýšlela proč Alice volala. Nedala mi to a pořád dokola vzpomínala co se může stát. Nebo dokonce co se stalo a my o tom nemáme vůbec vědět protože by jsme udělali něco špatně? Přijede celá rodina jen proto že nás chtějí navštívit nebo nám v něčem zabránit? No každopádně hned jak Alice přijede se jí okamžitě zeptám co se děje. A pokud mi to nebude chtít řeknu Edwardovi ať přečte Alici myšlenky. Vím, že je to nefér. Ale je fér když před námi něco tají? Možná to tají abychom byli v bezpečí, ale jak můžeme být v bezpečí, když nic nevíme? A nevíme vůbec co nás ohrožuje abychom se když tak bránili.

Bello? Miláčku slyšíš mě? Ptal se mě Edward

Co? Podívala jsem se na něho nechápavě.

Copak se děje? Najednou mi došlo, že se mohlo něco stát.

No říkal jsem ti něco. Říkal to nechápavě.

Ano, o tak to promiň byla jsem myšlenkama někde jinde. Stalo se něco?

Ne nic se nestalo, jen jsem se ptal jestli si nechceš pro jistotu zalovit. Když zítra mame tak dlouho školu.

Nechápavě jsem se na něho podívala a pak mi to došlo. My vlastně budeme celý den ve škole. Budu celý bez Nessie a Jacoba.

No radši půjdeme na lov, i když si myslím, že to nemámm za potřebí, ještě nemám žízeˇ, ale pro jistotu půjdeme na lov. A mohli bychom s sebou vzít Ness a Jacoba.

No to by jsme mohli. Řekl klidným hlasem.

Já jsem jenom přikývla a lehla si na postel. A Edward si lehl také a objal mě.

 

Ráno jsem šla vzbudit Ness a Jacoba abychom mohli vyrazit na lov. Oba dva nadšení, že po dlouhé době půjdou lovit. Tak a celá rodinka šla lovit, jako za starých časů.

Tak Jacobe jsem zvědavá kdo vyhraje, jestli ty nebo já. Řekla s úsměvem Ness.

Haha velice vtipné Ness, ale myslím, že dneska vyhraju já. Nechtěl bych tě nějak podceňovat, ale dneska si prostě věřím. A proměnil se.

Oba dva hned ve stejnou chvíli se začali soustřeďovat na zvířecí krev. My s Edwardem jsme je následovali. Jako první zachitila pach Ness a rychle ze rozběhla, aby tam byla dřív než Jacob. My jenom jsme s Edwardem se na sebe podívali a políbili jsme se. A Jacob jak jí spatřil a uviděl, že Ness má stopu tak se rychle rozběhl. My jsme běželi hned za nimi. A ani ne za chvíli jsem uslyšela.

Aaaa mám ho!!Radovala se Ness. Tak nevím no kdo před chvíli říkal, že dneska vyhraje, ale pokud mě zrak nemýlí. Což si myslím, že ne, tak Jacobe jsi nechytil kořist dřív než já. Smála a byla celá štastná, že chytla kořist dřív než Jacob. Jacob se rychle proměnil zpátky, aby mu Ness rozuměla.

No nechytil jsem žádnou kořist. To přiznávám.

Na jeho hlase mi něco nesedělo, že by byl tak klidný? To se mi nezdá, uvažoval jsem v duvhu.

 Protože jsem poslouchal Sama co mi chce sdělit.

No tak. To není fér se takhle vymlouvat. Myslím, že ty dokážeš vnímat obě dvě věci najednou. Tak si to přiznej, že jsem prostě lepší než ty. A radovala se jěště víc než když vyhrála.

No dobře přiznávám, vyhrála jsi. Promiň, že jsem se vymlouval. Tvářil se jako by se nic nestalo.

To mi bylo nějaké divné. Jacobe a co ti chěl říct vlastně Sam? Musela jsem se ho zeptat. Nikdy by tak lehce nepřiznal, že prohrál, ale možná jsem se zmýlila.

Co? Tvářil se udiveně.

No tak jsi říkal, že jsi nevyhrál, protože jsi poslouchal co ti říká Sam.

Jj vlastně to jsem říkal.  No ale to jsem řekl na svoji obhajobu proč jsem nevyhrál.

Něco mi na tom nesedělo. Ani Edward se neptal. No jasně ten se ptát vůbec nemusel, ten už to slyšel co mu Sam řekl.

Tak já s Edwardem jsme ještě skolily dalších pár zvířat. A Jacob s Ness si jen tak hráli.

Běžely jsme rychle domů, protože jsme neměli moc času. Za pár minut začínala škola.

Všichni jsme se šli převléct, abychom hned na druhý den školy nevypadaly jako vandráci. I když Edward by se vůbec nemusel převlíkat, protože když lovil nikdy to nešlo na něm poznat. Jenže já a Ness jsme nebyli tak zkušené jako Edward tak jsem vždy měli potrhané věci a byli špinavé od krve.

Všichni jak byli převlečeni jsme nasedli do auta vyrazili do školy.   

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nessie 7 díl:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!