Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nessie 5.díl

Cosmopolis


Nessie 5.dílTakže tady je další díl Nessie. Heh trošku kratší než ty ostatní. Doufám, že i tak se vám bude líbit.

 

Tak všichni jsme seděli v autě. Jeli jsme do naší nové školy. V autě bylo celou dobu ticho než jsme dorazily před Nessiinu a Jacobovou školu. Nessie se už nemohla dočkat. Vystoupila tak rychle, že jsem to ani nezpozorovala. Stála netrpělivě před autem, čekala na Jacoba než vystoupí. Vystoupila jsem zároveň s Jacobem. Přišla jsem k Nessie a objala jí a dala pusu na čelo.

,,Ness, nezapomeň kdo jsi. Víš, že nikomu nesmíš říct naše tajemství a dávej na sebe pozor.´´

Otočila jsem se k Jacobovi a objala jsem ho taky a řekla:

,, Dávej na mojí holčičku pozor.´´

,,Bello neměj strach, budu jí hlídat. A běž už do auta Edward už na tebe čeká. Přece i ty musíš jít do školy tak ať nepříjdeš pozdě hned první den.´´ A usmál se na mě,

Já nasedla do auta Tak můžeme jet.

Edward se rozjel a jel jako vždy rychleji než by měl. Ale teďka mi to nevadí protože vím, že to není nebezpečné pro nás. A navíc tak už nejezdím podle předpisů. Mám totiž ráda taky rychlou jízdu. I když mi tahle jízda připadala pomalá.

Než jsem se nadala tak jsme byli na parkovišti před školou. Na parkovišti bylo celkem dost lidí. Ale co se dá čekat, když do téhle školy chodí tolik lidí. Edward našel volné místo tak jsme tam zaparkovaly. Vypnul motor a zůstal sedět.

,,Bello jestli se necítíš, tak já to pochopím a můžeme to zkusit příští rok.´´

Teďka jsem se na něho nechápavě podívala. Proč mi to zrovna říka zrovna teď, když kvůli němu jsem opustila rodinu. A teď tohle.

,,No Edwarde teď si mě dost zaskočil. Proč zrovna teďka mi to říkáš? Neboj se já to zvládnu, nikoho nezabiji aspoň se o to pokusím, když už jsem tady.´´

,,Dobře tak se budeme teda držet plánu.´´

A vystoupil aby mi mohl otevřít dveře.

Vystoupila jsem zavřela dveře a Edward mi dal svojí ruku na ramena. Šli jsme po docela velkém parkovišti. Celou dobu se na nás někdo díval, zíral až jsem z toho byla nesvá. Edward už byl zvyklí na takové chování lidí, že to úplně ignoroval.

,,Tak co Bello líbí se ti tady?´´

,,Žertuješ? Kdyby tak na nás nezíraly tak by to bylo dobré´´.

,,No na to si musíš zvyknout myslí si že jsi nádherná. A to jsi.´´ A políbil mě.

Uculila jsem se na něho.

Byli jsme už v budově a šli do nějakých dveřích kde bylo napsáno

PŘIJÍMACÍ MÍSTNOST

V přijímací místnosti byli dvě okýnka. Kde studenti stály za sebou v řadách, čekali na to až dostanou svůj rozvrh přednášek. Samozřejmě, že to byli dost dlouhé řady. Tak jsme šli společně s Edwardem na konec řady. Celou dobu co jsem vystoupila z auta jsem vůbec nedýchala. Pro jistotu, že ten pach nesnesu a někoho bych zabila. Což jsem nemohla připustit. A ani v téhle chvíli jsem se nemohla zhluboka nadechnout, protože by tu hrozilo další a to mnohem větší riziko. Že bych se neudržela a někoho napadla. Stáli jsme tam asi dvě hodiny než na nás přišla řada. Edward šel rychle k okýnku.

,,Dobrý den. Jsem Edwarde Cullen a tohle je moje žena Bella Cullen.

,,Dobrý den. Ano hned vás najdu chvilku strpení.´´ Řekla milým hlasem.

,,Á tady vás mám, takže tohle mi prosím vyplňte a podepište tady dole. Ukázala na nějaké papíry.

Edward už všechny ty formality znal, takže to pro něho byla hračka to vyplnit. Já jsem se s tím nemusela vůbec zabývat tak jsem čekala než to vyplní. Potom mi podal jeden list co právě vyplnil.

,,Tady to Bello podepiš. ´´

Náhla jsem se k papíru vzala propisku a podepsala. Edward udělal to samé se svým papírem. Vzal si můj podepsaný papír a podal ho zpátky té paní.

,,Děkuji, tak tady máte váš rozvrh a tady ještě mapu. Přeji příjemný den a ať se vám tady ve škole líbí.´´ usmála se na nás. Edward jí to oplatil stejně.

,,Děkuji vám také Nashledanou.´´

Edward mě chytl kolem pasu a vedl mě pryč z téhle místnosti.

Tak co Edwardem, kolik máme dneska přednášek? Zeptala jsem se ho

No Bello dneska nemáme žádnou, takže můžeme jít domu.

Byla jsem tak ráda, že za chvíli můžu normálně dýchat. Rychle sem chtěla být v našem autě. Až se můžu normálně nadechnout.

Edwarde, a kdy teda máme první přednášku?

Zítra Bello. A obávám se, že zítra pro nás bude dlouhý den ve škole. Protože máme 4 přednášky.

Ach jo tak to příjdeme tak to asi budeme později doma než Nessie a Jacob.

Řekla jsem zklamaným hlasem.

No miláčku budeš to muset vydržet. Šli jsem po parkovišti a stále nás někdo pozoroval.

Nastoupila jsem do auta a čekala než Edward zavře dveře od auta. Teprve potom co Edward zavřel dveře jsem se mohla nadechnou po tak dlouhé době. I když je jasné, že upíři nemusí dýchat, ale je to zvyk.

Edward nastartoval auto a vyrazili jsem domů. Kde na nás ještě nebude čekat Nessie a Jacob. Teprve teďka jsem mohla na ně myslet. Jak to tam zvládají, jestli nemají žádné potíže. A věděla jsem, že do školy jet nemůžeme, když není nějaký vážný důvod…



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nessie 5.díl:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!