Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nespavost - prolog

HPA


Nespavost - prologProlog k dokončené víceautorské povídce. Čtěte na vlastní nebezpečí!


O co jde?

 

Edward Masen i jeho nejlepší kamarád Jacob Black to ten večer opravdu přehnali. Z klubu vyjeli už téměř před hodinou, jenže starému autu došel několik kilometrů před Forks benzín a odmítlo se pohnout byť jen o píď. Pokud nechtěli přespat v lese, museli se vydat černočernou tmou podél silnice pěšky. Black a Masen, nejhorší studenti ve škole. Oba věděli, že zítra tam bude veselo. Ani jeden z nich nebyl tak docela střízlivý.

„Sem ti to říkal, že to ta herka už neujede!" nadával Jake.

„Nemel a pojď," přerušil ho naštvaně Edward.

„A ty trefíš, v takové tmě?! Si někde tak akorát zlomím nohu!"

„Jdeme pořád po silnici, Jaku. Nevidíš?!"

„Ne."

„Tak mi budeš muset věřit."

 

...

 

Luxusně zařízený pokoj osvětlovala jedinná lampa, stojící na draze vypadajícím, mahagonovém psacím stole. V místnosti bylo znepokojující šero, ale mladé ženě, která seděla za psacím stolem a narušovala bázlivé ticho skřípěním inkoustového pera na papíře, to očividně nevadilo. I přes nedostatečné osvětlení vynikala její nebezpečná, uchvacující krása. Mandlové oči podivného odstínu znepokojeně těkaly mezi rozevřeným dopisem a rozepsaným listem a pečlivě upravené nehty tu a tam nervózně zaťukaly o tvrdou desku stolu. Její pokožka překvapovala svou nelidskou bledostí, tmavé lokny hustých vlasů rámovaly dokonalý tvar oblé tváře, ale dívčiny plné rty byly staženy do nespokojeného úšklebku. Ozvalo se lehké zaťukání.

„Dále," odpověděla téměř s nezájmem.

Do pokoje vstoupil vysoký muž. Tak jako její krása dokázala okouzlit nejeden pohled lidských očí, i jeho vzhled poutal nepřiměřenou pozornost. Věnovali si krátký úsměv, takový, který můžete spatřit jenom v jejich světě. Ve světě bytostí, které jsou odsouzeny k věčnému bdění, ve světě, jehož každý člen má poněkud slabost pro dobrá červená vína.

„Váš vůz už je připraven, madam," oznámil jí a lehce se uklonil.

„Díky, Nathe. Dnes už máte volno, můžete jít domů."

Sbalila si doklady a mobil do malé kožené kabelky, zhasla stolní lampu, naposledy zkontrolovala kancelář a s hlavou plnou povinností z uplynulého dne se těšila do své vily, kde si plánovala dát horkou sprchu. V rychlosti ještě vyťukala několik bezpečnostních hesel, blikající světýlko jí oznámilo zapnutí nenápadných kamer a Isabella Cullen se konečně vydala setmělou chodbou k výtahu do garáží. Ostré jehlové podpatky pravidelně klapaly na šedé dlažbě a ona se při tom zvuku nemohla dočkat, až si je v autě sundá.

Sportovní červené Audi spokojeně zavrnělo, nepovolenou rychlostí vyrazilo kupředu a zamířilo k nenápadné silničce klikatící se lesem.

 

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nespavost - prolog:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!