Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nespavost: Epilog by Nikol18

Vampire with volvo


Nespavost: Epilog by Nikol18
Happy end

Nikol18...

 

doprovodný song


V čele smutečního průvodu šli v tmavých oblecích Jacob, Seth, Embry a Jared, kteří nesli rakev z ebenového dřeva. Za nimi kráčeli s vážními tvářemi Sam, Paul, Sirius a Summit nesoucí druhou rakev.

Jako by se celý svět zastavil i počasí této smutné náladě nahrávalo. Zprvu jenom mrholilo, ale teď se spustil hustý déšť. Zmáčel celý smuteční průvod, který se pomalu trousil od kostela ve Forks na hřbitov kousek za městem.

Hned za rakvemi šla rodina Cullenova. V černém oblečení vynikala jejich bělost a dokonalost. Bella objala Edwarda kolem pasu. Věděla, že nemůžu upadnout, ale dávala mu tím najevo alespoň duševní podporu.

„Je mi to líto Edwarde. Za tohle můžu já.“ Zašeptala téměř neslyšně. Edward k ní natočil hlavu a lehce se usmál.

„Ty za to nemůžeš Bello. Kdybys mě neproměnila tak by teď Jacob nesl rakev s mým tělem, ne s těly mých rodičů. Možná to tak mělo být. Možná jsi mě měla proměnit ty, protože jinak by mě proměnily Volturiovi a všechno by dopadlo jinak. Byla by jsi pořád provdaná za Emmetta. Ten by nikdy nepoznal Rosalii a Jacob by se na podruhé neotiskl.“ Bella se usmála při vzpomínce na otisk Edwardova vlkodlačího kamaráda.

„To máš pravdu. Vlkodlak se otiskne vždy na poprvé, ale zřejmě Jacob musí mít něco extra.“ Emmett za nimi se trochu uchechtl.Rosalie ho rýpla do žeber, že se to nehodí.

„Ani nevíš Bello jakou bolest jsem zažíval, když jsi se vrhla mezi Talu a Kendara.“ Bella se při té vzpomínce trochu otřásla. Stále si vyčítala, že málem zničila Edwardovi přátelství, které nabyl s dítětem noci, protože ještě žádnému upírovi se nepodařilo se spřátelit s vlkodlaky.

„Nebylo by fér, kdyby Tala umřela kvůli nám, když nám tolik pomohla.“ Říkala stále šeptem Bella.

„Myslím si, že tím svým vpádem do jejich souboje jsi jí hodně pomohla lásko.“ Edward si k sobě Bellu ještě víc přitiskl. Ta to měla pořád před očima. Nebyl úplněk, ale Tala a Kendar se dokázala proměnit ve vlky. Snažila se je od sebe odtrhnout. Viděla jak Edwarda drží členové Kendarovi smečky. Dělala co mohla, aby ty dva dostala od sebe, ale nešlo to. Nakonec jí odhodili. Po celé mýtině se neslo vytí dvou vlkodlaků. Dlouhou dobu to vypadalo, že zvítězí Kendar. Jenže nepočítal s mladickou silou Taly. Stále v ní přetrvávala síla hesla. Kousla Kendara do krku, zatřásla s ním a odhodila na kraj mýtiny k nohám jeho podřízeným. Chvíli to vypadalo, že je mrtvý. Tala se zděšeně proměnila zpět na člověka a doběhla k němu. Nikdo nedýchal.

„Kendare, prosím…neumírej.“ Tala ho nechtěla zabít, ale neměla na výběr. Pokud nechtěla, aby nezabil ji a všechny Cullenovi. Obrovský vlkodlak se proměnil.

„Vyhrálas…“ zachroptěl s vypětím sil. O zbytek se postaral Carlisle. Samcem Alfa, tedy samicí Alfa se stala Tala a ušetřila Kendara a dojednala mír mezi dětmi noci a vlkodlaky a taktéž upíry, kteří jsou vegetariáni.

Smuteční průvod došel až ke dvěma vykopaným hrobům rodiny Masenových. Kněz byl překvapený tolika přítomnými lidmi, ale vůbec netušil, že člověk není žádný. Odříkával svoji řeč. Edward ho moc nevnímal, snažil se vzpomenout si na dobu, kdy byl ještě člověk, ale vzpomínky byly hodně zamlžené. Bylo mu to líto, ale utěšoval se tím, že mu alespoň zbyly fotografie a myšlenky Belly a ostatních z rodiny, kteří občas jeho rodiče vídaly, tak alespoň je někdy bude moci vidět.

„…prach jsi a v prach se obrátíš.“ Ukončil proslov kněz. Edward a Cullenovi na obě rakve nasypaly trochu hlíny. Poté všichni postupně Edwardovi potřásli rukou a popřáli upřímnou soustrast.

Jako poslední přišli Jacob s Talou ruku v ruce. Jejich pohledy byly zamilované a šťastné, že konečně našli jeden druhého.

Celý průvod se rozešel. Protože Tala se stala Alfou dětí noci, měla jisté povinnosti vůči svojí smečce, rozhodla se zůstat v okolí Forks. Děti noci se rozeběhli do okolí a kontrolovali zdali se tu nevyskytují upíři, kteří neporušují úmluvu, kterou vyhlásili.

Po tom všechno nabralo rychlý spád. Edward s Bellou se vzali. Vlastně byli dvě svatby. Kdo by jste řekli, že byl ten druhý pár? No jasně Emmett s Rosalii. Co by to bylo za velkou svatbu kdyby to nepořádala Alice. Samozřejmě byli pozváni všichni, jak upíři tak vlkodlaci. Slavilo se několik dní.

Edward s Bello odletěli na líbánky na ostrov Esme kde byli spolu poprvé jako muž a žena. Museli Esme pořídit hned tři nové postele a nábytek do dvou místností.

Bohužel líbánky Rose a Emma se moc nevydařili. Pro Rose, protože Emm chtěl jen na Aljašku lovit medvědy.

Nastal konečně ten šťastný konec kteří si všichni přáli. Jacobovi a Tale se narodil chlapeček, kterému dali jméno Tristan. V rezervaci la Push se to po několika letech začalo hemžit malými vlkodlaky. Byly zrušené hranice, ale upíři přesto lovili mimo rezervaci.

Ještě bych v našem příběhu na někoho zapomněla. Naše Leah se nám konečně otiskla a hádejte do koho? Do Siriuse.

 

A tohle je opravdu konec a nebo ne…

 

The end

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nespavost: Epilog by Nikol18:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!