Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nespavost 2

Rosalie Haleová


Nespavost 2Druhou část pro vás napsala JoHarvelle...

Cesta do Forks

O co jde?

 

„Vážně?" zeptal se pitomě Jacob. Nedokázal uvěřit, že by mohli jet v jednom autě s andělem. Oba dva chlapci na ní stále nevěřícně zírali a nemohli uvěřit, že se jim to pouze nezdá.

„Pokud chcete," usmála se na ně andělsky Isabella znovu, jejich pohledy byli ještě zábavnější. Isabella jim hodila návnadu a sama se vrátila k autu, její jehlové podpatky po silnici hlasitě klapali.

„Jdeme," bouchl lehce Jacob do svého kamaráda, který jí byl unešen mnohem víc, než ten druhý, považoval jí za ztělesněnou krásu, takovou, kterou člověk potká jen ve svých myšlenkách a ještě chabější, než byla ona.

Jacob vyrazil za kráskou a ta mu naznačila, že si bude muset sednout dozadu. Byl zklamaný, radši by s ní seděl vepředu, ale šel jako první, tak zalezl dozadu.

Edward si sedl dopředu vedle ní, jeho srdce pořád hlasitě bilo, ze začátku se bál, jestli to není jenom sen, ale to by se už dávno probudil.

 

...

 

Isabella si nebyla jistá, co dělá, už dlouho se takhle nebavila s lidmi, vždycky k nim byla nevšímavá a radši se bavila se svými, ale nejraději byla sama a přežívala potichu svou věčnost. Její oči pomalu začínaly nabírat tmavší barvu, sebeovládání měla sice skvělé, ale už delší dobu nebyla lovu a ten chlapec s krvavými koleny jí voněl.

Byla vegetariánka, to jí naučil její stvořitel, nikdy neochutnala lidskou krev. Její stvořitel, Carlisle, jehož hluboce obdivovala, měl lepší ovládání, i když byli staří od sebe asi jen jedno století.

Ale Carlisle byl doktor, naučil se ovládat, tím že denně musel čichat lidskou krev, až k ní nakonec začal být imunní. Isabella se ve své rodině ovládala jako druhá nejlépe, také byla druhá nejstarší, po ní byla Esme, její takzvaná matka, ale tu přeměnili až začátkem 20. století.

Věděla, že nemůže řídit tak rychle, jako když jede sama, přeci jenom to byli lidé, navíc opilí lidé, nechtěla nijak upravit interiér vozu. Bylo přesně podle jejího gusta; rychlé, elegantní a silné.

 

...

 

Chlapci se tiše tlačili do sedadel a pořád pokukovali po neznámé. Nepromluvila, pořád jen mlčela a dívala se otráveně na cestu.

Oba dva přemýšleli, jestli mají promluvit, ale styděli se i přesto, že stydlivost k nim nepatřila. Prostě věděli, že na někoho takového nemají ani právo promluvit první.

Před nimi se najednou z tmy vylouplo Forks, osvětlené pouze pouličními lampami, její obyvatelé už dávno spali.

„Kde bydlíte?" promluvila kráska a chlapcům vynechalo srdce, její hlas byl prostě dokonalý, svůdný, jemný, ale i nebezpečný. Nebezpečnost z ní přímo čišela.

„Stačí, když za ... když tady vystoupíme." Chtěl říct zastavíš, ale nedovolil si to vyslovit, navíc zastavíte taky neznělo nejlépe.

Kráska jim neodporovala, zastavila v minutě u chodníku.

 

...

 

Isabella sledovala, jak ti dva pomalu vylézají z jejího auta, moc se k tomu neměli a ani se jim to moc nedařilo, venku vrávorali, ale ještě neodešli. Jeden se ohnul k nezavřeným dveřím. „Děkujeme za svezení."

„Nemáte zač," odpověděla mu Isabella a potěšeně se usmála, že s ní mluví ten hezčí. „Přeju vám bezpečnou cestu domů, pokud to tedy je vůbec možné," zasmála se hlasitě a slyšela, jak oběma chlapcům poskočilo srdce, až málem dostali zástavu. Ještě aby je tady musela oživovat.

„Vám také," řekl ten s bronzovými vlasy, ten voňavý, a použil vykání, což jí pobavilo. Byla asi stejně stará jako oni, navždy osmnáctiletá.

Vytúrovala motor, aby dala najevo, že chce odjet. Chlapci tedy zabouchli dveře, ustoupili a sledovali, jak odjíždí. Ona sama už také nemusela hledět dopředu, tak je oba sledovala se zájmem ve zpětném zrcátku, dokud jí nezmizeli, pak už se jen tichou tmou řítila ke své upíří rodince s myšlenkami na dnešní večer.

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nespavost 2:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!