Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nespavost 14

Shiny


Nespavost 14Čtrnáctou část pro vás napsala Nikol18...

Past

O co jde? Shrnutí

Edwarde, to není dobrý nápad. Ty jsi se vážně zbláznil.“ Tala měla co dělat, aby držela s novorozeným upírem krok.

Odletíme do Itálie. Jdu si pro ni. A ty mě nezastavíš.“ Otočil se k ní se zavrčením.

Jasně. Klidně ti zaplatím i letenky.“

Společně pak běželi směrem k letišti, kde koupili letenky a čekali na nejbližší let do Itálie. Pro upíra a vlkodlaka, co žijí věčně, bylo patnáct hodin skoro nic, ale pro upíra, co se snaží zachránit svoji lásku, ano svoji lásku, to bylo opravdu hodně času.

Vystoupili z letadla a Edward se hnal bez rozmyslu ulicemi Volterry dokud ho Tala nezatavila.

Co to děláš!“ Vyjela po něm.

Hledám ji!“

Snažil se jí vykroutit. Tala ho zatáhla do přítmí, i když bylo pod mrakem, občas se mraky protrhly a sluneční paprsky si našly cestu.

Ty snad víš, kde mají Volturiovi svoje sídlo?“ Pořádně s ním zatřásla. „Tak víš?“

Ne.“ Přiznal sklesle Edward. Tala ho pustila.

Musíme vymyslet prvně nějaký plán, než se do něčeho po hlavě vrhneme, protože…“ Nestačila větu ani dokončit, Edward nasál podivnou vůni. Byla mu povědomá. Znal ji možná ještě když byl člověk, ale neuvědomoval si to. Vydal se to té vůni. Tala jen naštvaně zakroutila hlavou, ale běžela za ním.

V jedné z uliček spatřili dva upíry. Ženu a muže. Muž tu ženu podpíral. Oba byli zřejmě hodně smutní. Žena vzlykala, ale slz se jí nedostávalo.

Doktor Cullen a paní Cullenová.“ Vyhrkl překvapeně Edward.

Ty je znáš?“ Zeptala se ho překvapeně Tala, těšila se, že zabije další upíry, ale to se bohužel nekonalo.

Ano pan Cullen je doktor od nás z Forks. No jasně, že mi to nedošlo dřív, má několik adoptovaných dětí. Emmetta, Alici a Jaspra a Isabellu.“ Při vyslovení jména svého anděla mu poskočilo mrtvé srdce. „Všichni to jsou upíři.“

To je opravdu skvělý.“ Ironicky se zasmála Tala. Edward na ni zavrčel.

No jo, jen klid Edwarde.“

Pokud tu jsou oni Talo, mohli by vědět, kde je Bella.“

Jasně to mohli, ale nesmíme dělat…“ Edward vyběhl ke dvojici. Tala naštvaně rozhodila ruce. Proč jí nikdo neposlouchá, to tu nemusí být, ale následovala ho.

Manželé Cullenovi zpozorněli, když spatřili dokonalého Edwarda. Ten zvedl ruce, že jim nechce ublížit. Esme si ho prohlížela.

Edward Masen? Co ty tady děláš?“

Hledám Bellu. Chci jí pomoci. Nechci, aby zůstala u Volturiových.“ Cullenovi zalapali po dechu.

Jak víš o Vulturiových?“ Zeptal se Carlisle, ale pak se zatvářil chápavě. Podíval se na Esme. „Jsi upír.“

Tak proto nás dovlekli do Volterry. Bella nám musela vymazat paměť. Ona tě kousla. Co se stalo?“ Ptala se vyděšeně Esme.

Na to není čas. Kde je Bella?“ Ptal se netrpělivě Edward. Carlisle objal svoji ženu a smutně se podíval na mladého upíra.

Je i se všemi našimi dětmi v sídle Volturiů.“

Tak je tam od tam tať dostaneme.“

Ale to není tak lehké Edwarde.“ Carlisle došel pomalu k Edwardovi a začal ho pomalu obcházet dokola. Pečlivě si ho prohlížel.

Volturiovi mají stráže na každém kroku.“ Přidala do mlýnu Tala. Manželé překvapeně na ni hleděli.

Kdo je to?“ Ptali se.

To je Tala moje přítelkyně.“

Jak to, že jsem ji necítím.“ Carlisle zmaten zůstával stán v ochranitelském gestu před svojí ženou.

Zastřel jsem její pach.“

Ach Isabello.“ Smutně zanaříkala Esme a stále hleděla na Talu.

Musíme se nějak dostat dovnitř. Musíme vymyslet nějaký dobrý plán.“ Začal přemýšlet nahlas Edward. Toužil Bellu konečně sevřít v náručí a z celého svého mrtvého srdce se jí omluvit.

Možná bych vám mohla pomoct.“ Trojice upírů a jeden vlkodlak se otočili k nově příchozímu. Z temnoty uličky vyšla blonďatá upírka.

Ahoj Edwarde.“

Rosalie.“ Edward si ji docela jasně vybavuje. „Myslel jsem, že jsi zůstala s Bellou.“

Ne utekla jsem.“ Svěsí hlavu. Edward po ní chce skočit, ale Carlisle a Tala ho pevně drží na místě.

Tak povídej, barbie.“ Vyjede po ní Tala. Rosalie pohodí svými vlasy a usměje.

Mám s Volturiovými nevyřízené účty, takže vám pomůžu, znám to sídlo jako své boty. Proč tě tolik chtějí Edwarde?“ Edward se uklidní natolik, že ho drží jenom Tala.

Kvůli mým schopnostem, Rose.“ Její jméno vysloví s nenávistí.

A jaké to jsou Edwarde?“ Rosalie začne obcházet mladého upíra jako sup čekající na novou oběť.

Dokážu zastírat pachy.“

A ještě něco?“ Tak ještě něco? Edwarde? Vyslala k němu svoji myšlenku.

Ano.“

Tak toho bychom mohli využít. Uděláme to takhle. Dostaneme se do sídla tak, že …“ Začala jim pečlivě vysvětlovat svůj plán. Během chvíli byli všichni obeznámeni se svými úlohami a běželi k sídlu Volturiových. Vstříc novému osudu.

Edward doběh jako první, byl nejrychlejší. Pečlivě zastřel pach celé skupiny. A prohlížel mysli všech upírů co byli na stráži, ale nic se nedělo. Došli k mříží. Bez problémů je roztáhnul. Čtyři upíři a jeden vlkodlak se nepozorovaně dostali do sídla.

Běželi chodbami a Edward sledoval Bellinu dokonalou pachovou stopu, Cullenovi běželi po stopě svých dětí a Rosalie s Talou se držely s nimi. Edward zastavil. Otevřel jedny dveře kam všichni zaběhli. Skryli se tam před procházejícími strážemi.

Edward začínal být netrpělivý, ale ucítil ruku na rameni. Esme se na něj povzbudivě usmála. Dodalo mu to klidu. Opět vyrazili. Před pokojem dětí manželů Cullenových stáli stráže. Rosalie doběhla na konec chodby a na jiný obě tam shodili vázu. Obě stráže se vydali po zvuku.

Skupina vešla do pokoje. Alice seděla v náručí u Jaspera. Emmett stál u okna a Bella byla schoulená v rohu, ale jakmile spatřila Edwarda, vyskočila.

Rosalie vešla do pokoje, podívala se prvně na Alici a její pohled poté spočinul na Emmettovi i on se po ni podíval. Kdyby v té chvíli mezi nimi stál kus nábytku, určitě by vzplál, jaké jiskry tam létaly. Tala se uchechtla, ale jediná si uchovala klidnou hlavu.

Nechci vám kazit rodinou chvilkou, ale musíme běžet.“ Všichni se sebrali, ale jakmile vyběhli ze dveří, na chodbě stála celá garda Volturiových.

Zdravím tě, Edwarde.“ Pozdravil zdvořile Aro. „Věděl jsem, že když si tu nechám Isabellu, že dřív nebo později přijdeš sám. Musím uznat, překvapil jsi mě. Přibrat si vlkodlaka a zběhlou moji nejlepší upírku. To je opravdu skvělé.“ Edward se překvapeně podíval po Rose.

Ano Edwarde, Rosalie byla moje oblíbenkyně a ta její schopnost sice není tak skvělá jako tvoje, ale i tak je dobrá. Dokáže člověka nebo upíra zmrazit na místě, ale umí se soustředit jen na jednoho člověka.“ Aro se usmál. Emmett ochranitel Rosalii objal.

Edwarde, pojď blíž.“ Poprosil Aro, mladému upírovi se moc nechtělo, ale když do něj Bella strčila, vykročil. Aro mu naznačil, aby mu podal ruku. Nejstarší upír se ho lehce dotknul. Tvář se mu zkřivila vztekem.

Cože!“ Zařval vzteky. „Zabijte toho odporného čokla.“ Ukázal na Talu. Edward skočil po nejbližším upírovi, ale dosáhl jen toho, že skončil pod jeho nohama na zemi a Bella při tom křičela bolestí.

Edward ještě uviděl, jak se na něj Tala naposledy usmívá a vysílá k němu myšlenku.

Věřím, že se toho všeho dostanete, kdyby jste potřebovali pomoct, stačí zavolat na pomoct bratry vlkodlaky. Budeš mým přítelem i po smrti Edwarde, to heslo je – Luna mendax maximus.

Edward věděl, že ji odvádí na smrt. Odplata za zabití té malé upírky Jane. Už nikdy Arovi nepodá ruku, kdyby to tak věděl. Zvedli ho ze země. Aro se něj podíval.

Tohle jste neměli dělat. Rozdělte je zvlášť.“

Ne!“ zařval Edward. „Isabello.“

Edwarde!“ Bella se po něm marně natahovala, ale rozdělili je a odváděli do pokojů na opačných stranách sídla.


 

Luna mendax maximus = Měsíc je největším lhářem

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nespavost 14:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!