Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Neskrotný milenec - 7. kapitola

New Stephenie photoshoot


Neskrotný milenec - 7. kapitolaV tejto kapitolke sa Bella stretne s Edwardom. Ako bude reagovať na jeho príchod? Príjemné čítanie.

7. kapitola

 

 

A ty si kto?“ spýtal sa ho pohŕdavo Edward. V mysli sa musel zasmiať jeho spôsobu obliekania, vyzeral ako z osemnásteho storočia. Ale to ešte nevedel, že ho ten smiech veľmi rýchlo prejde.

Moje meno je Henry, budúci manžel slečny Belly Swanovej.“

 

„Budúci manžel?“ spýtal sa ho Edward, až mu preskočil hlas.

„Samozrejme, je na tom snáď niečo zvláštne?“ spýtal sa ho povýšenecky Henry.

„Áno, Bella mi nehovorila, že sa bude vydávať.“ Edward bol totálne zmätený a vytočený.

„Henry sa hanblivo usmial. „Dáva to zmysel. Vieš, ona o tom ešte nevie. Asi by som ti to nemal hovoriť, ale som s jej matkou dohodnutý. O dve nedele ju požiadam o ruku, dovtedy jej budem dvoriť,“ odvetil mu Henry.

Preboha, ten chlap žije ešte sto rokov za opicami. Vraj voriť! pomyslel si Edward.

Tak teda príjemné dvorenie,“ odvetil mu Edward pobavene a vošiel do sídla. Henry ostal zmätene stáť, ale rýchlo pribehol za Edwardom.

Ale potrebujem jednu láskavosť. Prosím, nehovor to Belle,“ vychrlil na Edwarda, ktorý sa tajomne usmial.

Iste,“ odvetil mu. Edward mal chuť smiať sa na tom chlapovi, vlastne ten upír sa ani nedal nazvať chlapom. Bol nejako zvláštne chudučký, mal oblečenie tak z osemnásteho storočia, vlasy mal ulízané. Pôsobil strašne krehko, ktorá žena by chcela takého chlapa? Edward sa znova potichu zachichotal. Henry mu nevenoval veľmi pozornosť, pretože práve po schodoch kráčala Esme, Bellina matka.

Hneď čo uvidela Henryho, zoširoka sa usmiala, ale vtom si všimla aj Edwarda.

Och, Volterrský vodca, čo tu robíte?“ spýtala sa ho zmätene.

Pokojne mi môžete tykať, madam. Prišiel som len na menšiu návštevu, kúpil som si neďaleko dom, potreboval som na chvíľu oddych,“ odvetil jej slušne. Snažil sa na ňu zapôsobiť, pretože vedel veľmi dobre, že Belle na veľmi matke záleží.

Vďaka, Edward, ale radšej vám budem vykať. Určite viete veľmi dobre, že vás nemám príliš v láske,“ povedala mu úprimne. Henry vedľa neho sa zasmial. Edward potichu zavrčal.

Och, Henry, vitaj. Poďme na lov a po ceste sa porozprávame.“ Pokynula mu rukou, aby šiel k dverám.

Edward, vy tu pokojne zostante. Moja dcéra sa o chvíľu vráti, určite vám rada ukáže okolie.“ A zmizla vo dverách. Edward si spokojne sadol na pokovku, ale stále bol vyvedený z miery. Ten Henry mu veľmi nesedel. Hral sa síce na nejakého princa z rozprávky, ale bolo na ňom ešte niečo, ale to práve Edward nevedel. No zatiaľ mu to bolo jedno, neveril tomu, že Bella by chcela za muža takého tajtrlíka.

Ten chlap by jej nedokázal dať to, čo jej môže dať on. On by nedokázal tak rozpáliť jej telo, spôsobliť jej takú slasť. Ale bál sa jedného. Čo ak by ju ten chlap naozaj miloval? Bella chcela muža, ktorý rozochveje jej srdce, nie telo. Ale dokázal by to aj Edward? Dokázal by ju milovať?

 

Bella sa ešte chvíľu rozprávala s Rosalie, ale tá musela neskôr odísť za svojím priateľom Robertom. Bella si pomaly vykračovala plážou, ale potom pridala a upírskou rýchlosťou utekala domov. Trvalo jej to pár sekúnd. Vošla dnu, a vtom sa zarazila. Ak by bola človek, okamžite by sa jej rozbúchalo srdce.

Čo tu robíš?“ spýtala sa ho prekvapene.

Potreboval som oddych, tak som prišiel na pár dní,“ odvetil jej pokojne a postavil sa. Bella sa zachvela pri pohľade na jeho telo. Mal tesné, čierne tričko, ktoré obopínalo jeho dokonalé svaly. Jeho zlaté vlasy boli úžasne strapaté, mala chuť si do nich zaboriť svoje ruky, hrať sa s nimi...

Aha, a tak si prišiel práve tam, kde bývam ja. Ešte mi povedz, že to bola len náhoda,“ povedala mu sarkasticky. Edward nereagoval na jej otázku a pomaly s k nej približoval. Vyzeral pri tom ako šelma, ktorá láka svojou krásou obeť. A v tomto prípade bola tou obeťou Bella. Nehybne stála a rozplývala sa nad jeho dokonalosťou.

Preboha, Bella. Spamätaj sa, toto nemôže s tebou robiť. Príliš jej to nepomáhalo, bola ako zhypnotizovaná. A vtom už stál Edward pred ňou. Natiahol k nej ruku a jemnučko ju pohladil po vlasoch. Bella si nahlas povzdychla a privrela viečka od toľkých pocitov, ktoré prebehli jej telom. Ale najsilnejší bol len jeden, vzrušenie.

Edward, čo to robíš?“ šepla.

Neodpovedal. Natlačil sa na jej telo, ucítila ako sa jeho boky dotýkajú tých jej. Jeho vzrušené mužstvo ucítila na bruchu, zachvela sa a nohy sa jej takmer podlomili.

Bella, nemohol som bez teba vydržať tých pár hodín, bolo to pre mňa nekonečné,“ šepol jej do vlasov. Sklonil sa k nim a nadýchol sa tej sladkej vône. Jemnosť jej vlasov ho pohladila po tvári. Sklonil sa ešte nižšie, až sa dostal na úroveň jej tváre. Bella sa prudko nadýchla, aj keď to nepotrebovala a hľadela mu do zlatých očí.

Čo to so mnou robíš, Edward?“ šepla. Edward sa zoširoka usmial a palcom jej prešiel na spodnej pere. Konečne sa sklonil k jej perám a jemnučko sa o ne obtrel. Bella ho bezmyšlienkovite chytila okolo krku a jednu ruku ma zaborila do vlasov. Jeho úd ju stále tlačil a Bellu to nesmierne vzrušovalo.

Bella, ja bez teba nedokážem byť,“ šepol jej medzi bozkami.

Nie, Edward. Ty nedokážeš byť bez môjho tela,“ šepla mu späť a dravo sa vrhla na jeho božské pery, ktoré sa dobiedzali jej úst. Preplietali si divoko jazyky a intímne sa dotýkali telami. To erotické napätie, ktoré bolo v izbe, muselo byť cítiť až do Volterry. Medzi nimi bolo niečo nezvyčajné, niečo čo ich spájalo, čo ich nútilo, aby nemohli vydržať jeden bez druhého.

Edward, nie,“ šepla mu, keď jeho ruka hladila jej kľúčnu kosť a blížila sa k jej výstrihu. Zašiel jej pod košeľu, vkĺzol do podprsenky a jemnučko pohladil jej bradavku. Bella nahlas zastonala a pevne zovrela jeho vlasy. Edward jej druhou rukou začal rozopínať gombík po gombíku košeľu a stiahol jej ju z ramien. Bella sa nedokázala ani pohnúť, ale ani nechcela. Užívala si jeho dotyky plnými dúškami, bolo to úžasné.

Bella, kde máš izbu?“ spýtal sa jej Edward a zahľadel sa do jej vzrušeného pohľadu.

Posledná izba hore,“ šepla mu. Edward si ju ihneď vyhodil do náručia a v sekunde boli v jej izbe. Prudko zatvoril za sebou dvere, nežne položil Bellu na posteľ a ľahol si medzi jej roztiahnuté stehná. Edward sa sklonil k jej ramenu a nežne ju doňho hrýzol. Potom sa presunul na jej ramienko od podprsenky a zubami ho rozhryzol. Chytil ho do zubov a sťahoval ho dolu, až odhalil jej krásne prsia.

Bože,“ vzdychla nahlas Bella, keď sa jej dotýkal a hladil ju.

Edward sa zachichotal. „Som rád, že ma nazývaš Bohom, ale neviem, ako ma nazveš o takú polhodinku,“ šepol jej pobavene do ucha a jazykom jej doň vnikol. Bella ho schmatla za vlasy a pritisla sa na jeho pery. Bola totálne vyvedená z miery, nevedela sama, čo robí, ale potrebovala ho. Potrebovala ukojiť to vzrušenie a slasť, ktorá sa v jej tele každou sekundou stupňovala.

Edward bol božský. Tak nežne sa hral s jej telom. Perami sa pritisol na jednu jej bradavku a začal ju sať. Bella sa pod ním divoko vzpínala a stonala ako pobláznená.

Bella, miluj sa so mnou,“ šepol a perami ju hladil po brušku, až sa dostal k jej nohavičkám. Prstom prešiel po nich k nej najvzrušenejšiemu miestočku. Bella nahlas vykríkla a prudko sa prehla v panve.

Bella, čo sa deje?“ ozval sa vystrašený hlas jej matky zdola.

 

6. kapitola - 8. kapitola

 


 

Znovu ďakujem za komenty. Ďalšia kapitola bude hlavne o Belle a Henrym, ktorý sa jej bude stále dvoriť.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Neskrotný milenec - 7. kapitola:

 1 2 3 4   Další »
12.04.2012 [16:28]

VampiresLoveno chudáci...si chcou konečně něco užít a přinde dom mamina Emoticon

12.06.2011 [19:00]

kiQaCULLEN Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

35. vesper
11.06.2011 [0:38]

vesperjéééjda, já ještě nekomentovala?! ale četla jsem to už dávno Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
no díky Bohu, za tu Esmé!!! - i když tady je Bůh Edward a ten její příchod nejspíš proklínal Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
myslím, že Bella by neměla moc síly Edu zastavit... a teď nemyslím tu fyzickou sílu Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
a ten Henry - co to je za chcípáčka? takový ťuňťa... zatím mi nepřijde jako velká konkurence pro Edu... ale na druhou stranu, zase jej propaguje Esmé a Belle by mohl - narozdíl od Edy - nabídnout jistotu a vztah založený na partnerství, ne sexu Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon - což jaksi Eďoš furt nechápe...
ale ... co když to s tím Henrym není zas tak růžové ? Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
no, jsem zvědavá, jak se Háčko vybarví Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

09.06.2011 [20:18]

N1I1K1O1Lsakra to je musela vyrušit v tom nejlepším ??! Emoticon jinak nádhera Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

09.06.2011 [20:00]

SummerLili Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

09.06.2011 [15:01]

forewertwilightno tedda, jsem zvedava, jestli na to matka prijde nebo ne Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon krásná kapitolka Emoticon

31. winna
09.06.2011 [14:54]

Emoticon Emoticon Emoticon ha, utnout to v takové chvíli.. to je zločin:D. Jsem zvědavá na co se Bells vymluví své matce:D

09.06.2011 [11:14]

no nepríjemné vyrušenie Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

29. edwina
08.06.2011 [23:07]

edwinateda buď Esme umí tak rychle lovit nebo si Eda s Bellou hrál příliš dlouho Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Každopádně jsem zvědavá jak se z toho dostanou Emoticon Emoticon Emoticon

28. monika
08.06.2011 [22:06]

ty nas vies ale dvihnut zo stoliciek uff to ti musim uznat :) nadhera

 1 2 3 4   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!