Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Neskrotný milenec - 4. kapitola

Lol


Neskrotný milenec - 4. kapitolaV tejto kapitolke sa medzi Edwardom a Bellou niečo stane...

4. kapitola

 

Bella, daj mi jednu noc. Noc, kedy ti ukážem všetku vášeň a slasť, ktorú si nikdy nezažila. Ak sa ti to nebude páčiť, dám ti pokoj, no daj mi tú možnosť.“

 

Bella sa naňho pochybovačne pozrela, vedela veľmi dobre, že by jej aj tak nedal pokoj.

„Zbláznil si sa?“ spýtala sa ho zhrozene.

„Áno, Bella, ale do teba,“ povedal úprimne. Prepaľoval ju očami, čo ju dokonale omamovalo. Bella chcela niečo namietnuť, ale dal jej prst na hebké pery. Druhou rukou ju chytil za ruku a pomaly s ňou šiel do hradu, ale inou cestou. Vtom si ju vyhodil do náručia a skočil s ňou do svojej izby.

„Čo si to dovoľuješ?“ vypískla a vymanila sa mu z náručia. Rozbehla sa k dverám, ale Edward bol rýchlejší. Bella bola natlačená na dverách a Edward na nej.

„Pobozkaj ma, Bell,“ šepol a sklonil sa k jej tvári.

„Nikdy,“ povedala tvrdo. Chcela sa otočiť, ale jeho dlaň ju pohladila po tvári. Bella sa pri tom dotyku zachvela.

„Bella, ani si nevieš predstaviť, ako ma ranili tvoje slová, ktorými ma odmietaš,“ šepol a jemnučko sa dotkol jej pier svojimi. Bella sa v tejto chvíli nedokázala odtiahnuť, bol až príliš nežný a jej sa to páčilo. Vzrušovali ju jeho bozky. Bolo čisté bláznovstvo nechať sa od neho bozkávať, ale čo mala robiť, keď v nej prebudil neutíchajúcu túžbu? Nemohla ho v tejto chvíli odmietnuť, ako si sľúbila. Vedela, že to bude neskôr ľutovať, ale tieto nové pocity premýšľali za ňu. Zbavoval ju vlastnej vôle, keď ju tak intenzívne bozkával. Každá žena si priala, aby ju muž takto bozkával. Nežne a zároveň dravo. Jeho pery sa hrali s jej perami, zvádzali ju, prebúdzali v nej vášeň.

Pritiahol si ju bližšie a ona zacítila jeho pevné telo, jeho svalnaté brucho a prsia, široké ramená, ktorých sa držala. Medzi nohami cítila niečo zvláštne, nedokázala to rozpoznať, ale páčilo sa jej to, pohlcovalo ju to.

Vtom ju chytil za ramená a pomaly s ňou postupoval k posteli. Jemne ju na ňu položil a sám si ľahol na jej rozpálené telo. Jednou rukou sa podoprel a druhou vkĺzol medzi ich telá. Jemne natrhol jej šaty a bez hanby chytil do ruky jedno z jej dokonalých pŕs. Palcom prešiel po jej bradavke, ktorá okamžite ztvrdla. Jej telom prešla prudká vlna túžby.

„Edward, toto by sme nemali,“ šepla vzrušene.

Nadvihol obočie. „Bella, neodopieraj si to, čo sa ti páči. Vidím a cítim veľmi dobre reakcie tvojho tela na moje dotyky. Myslím, že ak by som vkĺzol do tvojich nohavičiek, zacítil by som horkosť a vlhkosť tvojho lona,“ šepol nežne. Bella sa pri jeho slovách cítila trošku trápne, nikdy pred ňou nikto tak nerozprával.

Znova rukou vošiel do jej výstrihu a dotkol sa druhej bradavky.

„Vidíš, pevnosť tvojich bradaviek hovorí niečo iné. Si vzrušená, Bella, je to cítiť na kilometre,“ šepol. Bolo priam neskutočné, aký bol pred ňou drzý.

Zrazu jeho ruku zacítila na svojom chrbte, kde prstami kĺzal po jej zapínaní šiat. Ani nestihla niečo povedať a šaty leteli preč. Edward sa prudko nadýchol nad jej krásou. Videl už naozaj mnoho upírok, ale niečo také krásne ešte nikdy.

Očami kĺzal po jej odhalených prsiach, vztýčené bradavky priťahovali jeho pozornosť a nesmierne ho vzrušovali. Pohladil ju po hebkých oblinách...

Bella sa pod ním prudko vzpínala, nechcela to, ale nedokázala urobiť ani jeden pohyb. Hladil ju, maznal sa s jej krásnym telom, ktoré nikdy nevidel žiadny muž. Edward bol prvý.

„Bella, chcel by som niečo vyskúšať, chcem ti spôsobiť ešte väčšiu slasť,“ šepol a jeho sladký dych jej ovial tvár. Nedokázala premýšľať.

„Čo?“ spýtala sa ho rozstraseným hlasom.

„Chcem ťa ochutnať,“ priznal a šibalsky sa usmial.

Bella sa najskôr tvárila zmätene, no keď to pochopila, z hrude sa jej ozvalo tiché vrčanie.

„Ochutnať ma?“ spýtala sa ho vystrašene.

„Po ničom inom netúžim. Si taká sladká.“ Ale jej ruky sa mu zapreli do hrude, aby ho mohla od seba odtiahnuť.

„Edward, ja viem, že si skvelý milenec, ale...“

Edward sa zoširoka usmial. „Ako vieš, že som skvelý milenec?“ spýtal sa jej laškovne.

„Poznáš moje veľmi dobré priateľky, Rosalie a Alice?“ spýtala sa ho s pozdvihnutým obočím. Edward sa na ňu zmätene pozrel.

„Spal si s nimi, takže som o tebe počula dosť,“ povedala mu tvrdo.

„Bella, už radšej nerozprávajme, chcem radšej počuť tvoje vzdychy.“ Znova sa sklonil k jej prsiam a zubami zovrel jej vzrušenú bradavku. Bella hlasno zastonala. Tieto pocity boli také intenzívne, nové a neuveriteľne príjemné. Vášnivo sa hral s jej krivkami, vlhkým jazykom jej oblízol citlivú bradavku. Bella nahlas zalapala po dychu, aj keď to nepotrebovala. Jej ľadová pokožka bola až príliš vzrušená, cítila sa takmer ako človek, taká vláčna a bezmocná pred týmto mužom.

„Edward, nie, už stačí,“ šepla, keď začal sať jej bradavku a rukou kĺzal nižšie po jej tele. Edward si nevšímal jej slová, nemohol sa odtrhnúť od jej tela. Bella si mu bez premýšľania zaborila prsty do bronzových vlasov a pritiahla ho ešte bližšie k jej prsiam, ktoré ho tak fascinovali.

Vtom medzi nohami ucítila tlak jeho nohy, ktorá jej rozťahovala stehná od seba. Ešte raz pobozkal jej bradavku a pozrel sa jej do očí.

„Teraz zažiješ takú slasť, akú si nikdy nepocítila a budeš na ňu myslieť každý deň,“ šepol jej do ucha a v sekunde bola jeho tvár medzi jej stehnami. Bella naňho vystrašene pozerala, nevedela, čo má očakávať. Nežne jej vyzliekol nohavičky, no pri pohľade na jej ženstvo ho ešte viac zabolelo, keď sa jeho úd vztýčil a tlačili ho nohavice.

Dlaň položil na jej ženstvo a palec priložil k jej navzrušivejšiemu miestočku.

Bella ztuhla.

„Bella, dovoľ mi, aby som ti spôsobil neukojiteľnú slasť,“ šepol s čiernymi očami.

„Áno...“ šepla bezmocne.

Prstami roztvoril jej vzrušené záhyby ženstva a prstom prešiel po celej dĺžke jej vlhkosti. Bella sa prudko prehla v chrbte, bolo to tak intenzívne. Už predtým v nej prebudil túžbu, ale toto bolo oproti tomu nič. Z hrdla jej vyšiel neposlušný ston, Edward sa pousmial nad jej reakciou. Horúce vlny vzrušenia jej pohlcovali celé telo, chcela viac aj keď nemala.

Vtom jej začal kmitať prstom a jazykom po jej vlhkom miestečku. Bella sa prudko vzpínala, ľadové telo jej priam horelo. Musela sa chytiť jeho pevných ramien, lebo potrebovala nutnú oporu. Edward ju dráždil ešte intenzívnejšie, prebúdzal v nej pocity, ktoré boli pre ňu doteraz neznáme.

Zrazu sa Bella prudko napla, celé telo jej explodovalo. Nahlas vykríkla, no na jej pery sa prisali tie jeho, aby stlmil intenzitu jej hlasu.

Rozkoš sa pomaly rozplývala. Bella nehybne ležala na posteli, oči sa jej klížili. Jej priateľky mali pravdu, takéto pocity môžu zažiť len upíri, ale na vine bol hlavne on. Len on dokázal tak rozpáliť ženské telo, ten drzý upír, ktorý sa na ňu blažene pozeral. No jeho túžby neboli stále ukojené, medzi nohami ho to viac a viac bolelo.

„Vždy to je také...“ Ani nemala slov z toho silného zážitku.

„Intenzívne, neuveriteľné, slastné, vzrušujúce,“ odvetil jej s úsmevom.

„Áno.“ Sklonil sa k jej tvári a nežne ju pobozkal na čelo.

„Už by som mala ísť,“ šepla Bella po chvíli.

„Bella, a nezabudla si ešte na niečo?“ spýtal sa jej. Bellin pohľad okamžite skĺzol na jeho tesné nohavice.

„Nie,“ odvetila mu a postavila sa. Šaty mala trochu zničené, ale vo svojej izbe je o chvíľu a môže sa vrátiť naspäť na oslavu.

Edward na ňu stále zničene pozeral.

„Bella, ja som si svoje splnil, ale ty nie,“ pripomenul jej. Bella si ešte prehrabla vlasy a otočila sa k nemu.

„Edward, povedal si, že ak sa mi to nebude páčiť, tak mi dáš pokoj a mne sa to nepáčilo...“ Skočila z okna a v izbe nechala zarazeného Edwarda, ktorého ego sa zrútilo. Nemohol uveriť jej slovám, že sa jej to nepáčilo. To mu nepovedala ešte žiadna žena...

 

3. kapitola - 5. kapitola

 


 

Všetkým vám neuveriteľne ďakujem za komentáre u minulej kapitoly, dúfam, že sa vám páčila aj táto. :)



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Neskrotný milenec - 4. kapitola:

 1 2 3   Další »
30. Kačka
04.04.2012 [23:24]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon dobře mu tak Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

12.06.2011 [12:41]

kiQaCULLEN Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

28. rezule
05.06.2011 [22:56]

rezule Emoticon Emoticon Ta mu dala Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

27. Janda
04.06.2011 [23:57]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

26. Jula
04.06.2011 [23:23]

Dostal slušně za uši, chlapec Emoticon Emoticon Emoticon

04.06.2011 [21:18]

BellaSwanCullen8OMG! chudák Edo Emoticon Emoticon Emoticon pekne dostal od Bells Emoticon krásna kapitola Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

24. Kika57
04.06.2011 [19:27]

Kika57Ty kráso! Jí se to nelíbilo?? Emoticon Emoticon Emoticon Teď mi je strašně líto jeho ega Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

04.06.2011 [19:12]

SummerLili Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

04.06.2011 [19:10]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Chudák Edward!!!!!!!!!! Takhle ho opustit a nechat ho v takovém stavu Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Dobře to Bella vyřešila. Hlavně si užila a přitom jí nedostal úplně colou a k tomu to pěkně nandala Edwardovi.
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

21. Niki
04.06.2011 [18:29]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2 3   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!