Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Neskrotný milenec - 32. kapitola

honeymoon


Neskrotný milenec - 32. kapitolaEdward túži po Belle, vyhovie mu Bella? A bude aj krátky pohľad Petera, čo chystá?

32. kapitola

Bella vošla do izby, ale hneď sa zarazila a vykúlene hľadela na výjav pred sebou. Na posteli boli lupene ruží a všade okolo boli ľalie. Intenzívna vôňa jej vrazila do nosa, až sa zachvela. Svietila len malá, stolná lampička, ktorá pridávala na intimite. Ale to nebolo nič proti tomu sexi upírovi, ktorý stál pri dverách s ľaliou v ruke. Sexualita bola z neho cítiť na kilometre. Mala pocit, že sa jej každú chvíľu podlomia kolená a požiada ho, aby sa s ňou vášnivo pomiloval a nikdy neprestal, ale sľúbila si, že ho ešte potrestá.

„Čo sa stalo?“ spýtala sa ho, snažila sa zakryť vzrušenie v hlase, ale išlo jej to biedne.

Edward sa laškovne usmial. „Chcel som pripraviť príjemné prostredie, keď sa budeme...“ Ale Bella mu skočila do reči.

„Prečo tu je taká tma?“ opýtala sa nevrlo a podišla k vypínaču, rozsvietila veľkú lampu. Saténovú plachtu na posteli zdvihla, zatriasla s ňou, aby lupene z nej spadli a posadila sa na posteľ. Edward ju sledoval s vypleštenými očami.

„Bella?“ spýtal sa jej neisto, dokonca trochu vystrašene.

Áno?“ Z tašky si vytiahla knihu a pozrela sa naňho. Ten jeho výraz ju úplne odrovnal, tváril sa tak zmätene a rozkošne. Nie, Bella, upokoj sa, musíš ho ešte poriadne potrápiť.

Ideš si čítať knihu?“ vyšlo z neho.

Áno.“ Otvorila si knižku na strane, kde skončila a pokojne si čítala. Veľmi dobre vnímala Edwarda, ako stojí pri posteli a nemôže sa akosi pohnúť. V duchu sa chichotala, ale jej telo po ňom túžilo. Snažila sa nereagovať, keď si k nej prisadol, cítila na tvári jeho pohľad. A tá jeho vôňa zaplavila celé jej telo, každá bunka ju cítila. Uľahol vedľa nej a nepatrne sa k nej posunul.

Hneváš sa na mňa?“ spýtal sa smutným hláskom. Bol taký zlatý.

Nie, prečo by som mala? Len som trochu unavená.“ Až po chvíli si Bella uvedomila, akú blbosť povedala.

Bella, si upírka, nemôžeš byť unavená,“ poznamenal Edward sucho a jeho ruka sa nenápadne blížila k jej odhalenému stehnu. Bella zľahka privrela viečka, keď ju pohladil. Bolo to pre ňu hotové utrpenie, ale nevzdávala sa. Ale keď sa dotkol lemu jej košieľky, zmohla sa len na tiché zastonanie. Chytil ju medzi dva prsty a pomaličky ťahal hore, až jej odhalil takmer celé stehno. Kĺzal vyššie, no ihneď sa zastavil, lebo ho omráčila vôňa jej lona. Nemala nohavičky! Jej vzrušenie ho celkom omámilo. Zdvihol hlavu a pozrel sa do jej privretých očí.

Túžim po tebe,“ šepol. Bella ho chytila za košeľu a pritiahla si ho vyššie. Celou polovicou tela sa uvelebil medzi jej roztiahnutými stehnami a perami sa blížil k jej tvári. Otvoril ústa a zubami jej jemnučko hrýzol do spodnej pery, ochutnával tie sladké lupene. Belle sa z hrude ozvalo slastné vrčanie, nechty mu zaryla do chrbta a pritiahla si ho na svoje telo.

 

 

Tá malá suka mi utiekla! Dva dni som preč a ona zmizne. Určite išla do Volterry, kde ju budú jeho bratia ochraňovať. Však oni ešte uvidia. Ona bude ešte len moja a za tento útek bude pykať, toto si nemala dovoliť. Mohol som to síce čakať, ale potreboval som sa dohodnúť s ostatnými. Vlastne teraz mi Bella pomohla.

Z vrecka som si vytiahol mobil a priložil k uchu. „Prosím?“ ozval sa Henry.

To som ja. Mením celý plán, zaútočíme na Volterru už o dva dni,“ oznámil som mu nevrlo.

Chvíľu bolo ticho. „Dobre, pripravím dnes všetkých a oboznámim ich o stratégii v tom, v čom sme včera ešte nestihli. A ešte mám jednu otázku, chceš zaútočiť naraz alebo sa rozdelíme a chceš ich jednotlivo?“

Zamyslel som sa. „Budeme sa musieť rozdeliť, vy pôjdete po bratoch, mladých pošli na gardu a ja si beriem Bellu. Hneď s ňou utečiem na sever, nemôžeme tu potom dlho ostávať,“ oznámil som mu svoj plán. Už som si to živo predstavoval, musel som sa zoširoka usmiať. Stane sa mojou manželkou a celú existenciu si budem užívať jej božské telo.

Dobre,“ ozval sa ešte Henry a zložil to. Rýchlo som vletel som Rosaliinho domu a začal sa baliť, už sa sem nikdy nevrátim.

Kam ideš?“ spýtala sa ma Rose vo dverách.

Odchádzam naspäť domov,“ odvetil som jej sucho a hádzal veci do tašky.

Prečo? Myslela som, že chceš Bellu, už to tak rýchlo vzdávaš?“

Prudko som sa na ňu otočil. „Máš pravdu, vzdávam to, už ma nezaujíma,“ klamal som jej. „A okrem toho, odišla niekam s tým Volturim.“

Podľa mňa je v tom niečo iné, niečo sa s tebou v poslednej dobe deje,“ skonštatovala s privretými očami.

To je len moja vec. Maj sa,“ odvrkol som a išiel do auta.

 

 

Toto som nemala v pláne, nemala som ti podľahnúť,“ šepla Bella zničene do jeho hrude. Nechtami mu prešla po jemných chĺpkoch a pohladila mu svaly na bruchu.

To vieš, mne sa nedá nepodľahnúť,“ poznamenal samoľúbo. Pozrela sa naňho so zdvihnutým obočí, čo ho rozosmialo.

Nie, to bolo tými ľaliami.“ Vtom ju chytil za pás a prevalil sa na ňu.

Odvolaj to,“ zavrčal jej na krku a zubami jej ohrýzal pokožku, až sa dostal k brade. Prisal sa na jej pery a ruku nenápadne posúval nižšie po krku, medzi kľúčne kosti, po jej dokonalých vnadách, po rovnom brušku. Perami na ňu vášnivo dorážal a rukou zakryl celé jej miestočko medzi nohami. Bella sa prehla v pavne s hlbokých zastonaním.

Edward sa odtiahol a so širokým úsmevom sa jej pozrel do tváre. „Naozaj to bolo tými ľaliami?“ spýtal sa jej laškovne a prstom jej cvrnkol do nosu. Bella nafúkla líca a urazene sa otočila na bok. Edward sa hrdelne zasmial a hruďou sa natlačil na jej chrbát.

Ale, Belli,“ šepol jej do ucha a nežne ho pobozkal. Bella sa ešte viac nafúkla a posunula sa ďalej, ale znova sa na ňu natlačil.

Tie nafúknuté líca ti strašne pristanú, vyzeráš neskutočne rozkošne a sexi,“ zašepkal vzrušene a ruku si položil na jej bruško, pohladil ho prstami a Bella v tej chvíli zamrzla. Edward to vycítil. Chytil ju za ramená a jemne ju otočil k sebe, nebránila sa. Edward sa zľakol, keď uvidel jej zničený výraz. Posadil sa a stiahol ju do svojho lona.

Čo sa deje, láska?“ spýtal sa jej nežne a pohladil ju po vlasoch.

Nič, ja len...“ Očami skĺzla na svoju ruku na brušku, vtedy mu to došlo. Pritisol ju pevne k sebe a tvár si zaboril do jej vlasov, nadýchol sa tej omamnej vône.

Chcela by si mať bábätko, však?“ opýtal sa jej jemne a zahľadel sa do jej smutnej tváre.

Doteraz som nad tým nepremýšľala, ale keď mám teba, predstavujem si malého chlapčeka alebo dievčatko s tvojimi rysmi,“ šepla a tvár si schovala do jeho ramena. Bola to krásna predstava, boli by on, Bella a ich malé dievčatko, ktoré by sa podobalo na Bellinku, ale táto predstava je nemožná. Ničilo ho, že nemôže dať Belle dieťatko, ale taký je už ich osud, keď sa stanú upírmi.

Možno by sme si mohli nejaké adoptovať.“ Bella sa naňho pohoršene pozrela, mal pocit, že bude až červená od hnevu. Z hrude sa jej ozvalo vrčanie.

Čo si sa zbláznil, ako môžeš niečo také povedať?!“ kričala naňho. Dal jej ruku na ústa, aby sa upokojila, ale zmietala sa mi v náručí. Nemal inú možnosť... Prevalil ju na posteľ a lačne sa vrhol na jej božské pery. Najskôr sa stále prehýbala, zmietala, odťahovala od neho, ale nakoniec sa podvolila, bola naňho ešte tvrdšia. Prevalila ho pod seba a milovala sa s ním tak vášnivo, že musel nabrať tak tretí dych.

Spokojný?“ ozval sa Bellin pobavený hlas po hodine.

Nadmieru,“ povzdychol si Edward, otočil sa na bok, aby na ňu videl a hlavu si podoprel. „Upír u teba nikdy nevie, aká dračica sa z teba zrazu stane.“

Bella ho pleskla so smiechom po chrbte, pritúlila sa k nemu a zahľadela sa mu do očí, no potom mu povedala vetu, pri ktorej by sa najradšej rozplakal ako malé dieťa.

Bol by si skvelým ockom,“ šepla mu úprimne a pobozkala ho na nehybné pery. Edward si ako malé dieťa zaboril tvár medzi jej prsia, Bella ho držala ako chlapčeka a hladila po chrbte. Mal utešovať on ju, ale utešovala ona jeho. Vždy vedela, že pod týmto vášnivým mužom sa skrýva niečo zraniteľné a ona na to narazila.

Bude to dobré,“ šepkala mu upokojujúce slovíčka. Edward zdvihol hlavu a pozrel sa do jej anjelskej tváre.

Belli, vieš si vôbec predstaviť, ako strašne ťa ľúbim?“ spýtal sa jej. Bella to veľmi dobre vedela, dokazoval jej to neustále.

Aj ja ťa ľúbim, miláčik.“ Pritiahla si ho k svojim perám a lačne sa na ne prisala. Naozaj by bol tým najlepším ockom na svete, ale len v ich snoch.

 

31. kapitola - 33. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Neskrotný milenec - 32. kapitola:

 1 2 3 4   Další »
12.08.2011 [11:12]

kiQaCULLEN Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

08.08.2011 [0:16]

kollart Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

32. Nikki
06.08.2011 [19:07]

tak krásně romantické Emoticon

31. lelus
06.08.2011 [18:30]

ách škoda že nemôžu mat deti:( super kapitolka Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

30. kati
06.08.2011 [10:44]

Tak tohle bylo naprosto úžasný. Emoticon Emoticon Emoticon

29. Ariana
05.08.2011 [20:04]

Ariananeda sa to nieako s tym babom plis Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon inač pekna kapitola rychlo dalsiu Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

28. alisson
05.08.2011 [19:32]

krááása Emoticon Emoticon Emoticon

27. Domik
05.08.2011 [18:13]

Domik Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon moc se těším na další díl!

05.08.2011 [17:17]

BellaSwanCullen8fakt škoda že nemôžu mať malé bábo Emoticon Emoticon Emoticon
len dúfam že sa plán Peterovi nepodarí Emoticon Emoticon
úžasná kapitolka Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

05.08.2011 [14:01]

NessieCarliekrásný Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2 3 4   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!