Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Neskrotný milenec - 27. kapitola

Lucyli


Neskrotný milenec - 27. kapitolaEdwardov stav sa zlepšil a veľmi túži po Belle. Dostane to, čo chce? Kapitolka je oddychová, tak dúfam, že sa Vám bude páčiť. :)

 

27. kapitola

 

„Dúfam, že ležíš, ani sa neopovažuj vstať,“ upozorňovala Bella Edwarda z kúpeľne, kde sa práve dosprchovala. Edward sa len spokojne usmial. Sedel na kraji postele a nohami sa dotýkal zeme. Snažil sa nabrať čo najviac sily do nôh, aby sa mohol postaviť. Rukami sa zaprel do postele a pomaly sa snažil postaviť.

„Samozrejme, miláčik,“ odpovedal jej veselo a prudko sa vyšvihol, aby sa mohol postaviť. Keď sa mu to podarilo, takmer zvýskol. Konečne sa mu to podarilo - po piatich dňoch. Bella mu nič iné okrem sedenia nedovolila. Najhoršie bolo, keď sa pred ním prechádzala len v tých krátkych košieľkach alebo len v uteráku, keď vyšla zo sprchy. Toto ho priam zabíjalo. Priadol a mručal ako starý kocúr, prosil ju, naliehavo ju bozkával, dotýkal sa jej, ale neplatilo to na ňu. Teda, aspoň si to myslel.

„Edward Cullen, ihneď si ľahni!“ skríkla zrazu po ňom, až sa zľakol. Takmer nadskočil a prudko sa na ňu otočil, ale ten pohyb nezvládol a padal k zemi. Bella bola v sekunde pri ňom, chytila ho a odvliekla naspäť do postele. Tam ho prinútila ľahnúť si.

Edward na ňu uprel rozkošnícky pohľad, ale nepomohlo to. Bella si dala ruky vbok a rozzúrene naňho pozerala. Edward sa nevinne usmial, no keď skĺzol očami dole po jej tele, zatočila sa mu hlava.

„Bože, za čo ma trestáš?“ spýtal sa sám seba. V nohaviciach mal hneď horúco, až bolestivo.

„Za to, že robíš to, čo nemáš!“ zavrčala naňho Bella.

„Bella?“ spýtal sa jej zrazu zvláštnym tónom, vlastne ani zvláštny nebol, poznala ho priveľmi dobre.

„Ani na to nemysli,“ odpovedala mu skrz zuby.

„No tak, povedala si, že keď sa už postavím, tak budeš súhlasiť. Už som stál.“ Zoširoka sa na ňu usmial, Bella mu takmer podľahla, stačil jej jeden pohľad, ale držala sa.

„A potom si spadol,“ poznamenala a posadila sa k nemu. Edward si tiež sadol a nepatrne sa k nej posunul. Ruku jej položil na chrbát a jemne ju po ňom hladil. Bella si nahlas povzdychla a privrela viečka pod tým dotykom. Nezmohla sa ani na jedno slovo, nechala ho...

Edward sa posadil za ňu, čím ju natlačil na svoj vztýčený úd. Bella hlboko zavzdychala a hlavu vyvrátila dozadu. Rukami jej stisol úzky pás a posunul sa dopredu. Rozmotal jej uterák a pomaly ho posúval, až jej odhalil plné prsia. Zubami sa jej zahryzol do ramena a prstami hladil jej krásne vnady. Nedokázal sa jej nabažiť. Milovali sa spolu mnohokrát, ale zakaždým to bolo rovnaké a zároveň iné. Ona bola úžasná, dokonalá. Vždy ho príjemne prekvapila, nechala sa od neho učiť. Ukazoval jej všetky spôsoby, ako môže dosiahnuť slasť a cítiť vášeň.

„Potrebujem sa s tebou milovať,“ šepol jej do ucha a stisol ho medzi zubami. Tie pocity boli neuveriteľné, intenzívne, zmietalo nimi vzrušenie tak silné, až to bolo nemožné. Títo dvaja boli pre seba stvorení, na svete niet väčšej lásky, väčšej vášne, ako tá ich.

„Tak sa so mnou miluj,“ šepla mu naspäť, ani si tie slová neuvedomovala, len sa jej hýbali pery. Edward sa jej zasmial do obnaženého ramena a ochutnal perami jej hodvábnu pokožku.

O chvíľu ju otočil k sebe, aby na ňu mohol vidieť. Mala privreté viečka a plné pery mierne pootvorené. Dostal strašnú chuť dotknúť sa jej pier, prisať sa na ne. Ale Bella ho predbehla, vášnivo sa vrhla na jeho pery a pritisla sa na jeho hruď. Okamžite ucítil jej prsia a stvrdnuté bradavky. Ešte hrubšie sa prisal na jej božské pery, zubami ich dráždil a hrýzol. Bolo to také živočíšne, bez všetkých zábran.

„Ešte sekundu a zbláznim sa,“ zavzdychala Bella, jej telo sa k nemu tislo silnejšie a silnejšie. Potrebovala ho hneď.

„Nečakaj... potrebujem ťa hneď,“ šepla a stiahla ho na seba. V tejto chvíli absolútne nemyslela na to, že mu niečo bolo. Potrebovala ho. Chcela ho.

Edward na nič nečakal a strhol zo seba košeľu a nohavice. Jedným prudkým pohybom do nej vnikol. Obaja hrdelne zavrčali od slasti.

 

„Dokážeš sa ešte hýbať?“ spýtala ho Bella takmer bez hlasu.

„Nie,“ odpovedal jej pobavene, ale unavene. „Ale nie je to tým útokom, toto som ešte nezažil.“

Bella sa zachichotala a prstami pohladila jemné chĺpky na jeho hrudi. Bolo to síce nemožné, ale boli akoby unavení. Strávili totižto dvanásť hodín milovaním, veľmi vášnivým milovaním.

„Myslím, že týmto so mnou Esme skončila, už mi asi nedá ďalšiu šancu, aby som jej bol... sympatický,“ poznamenal Edward zamračene.

„Pochybujem, že ostali s Carlisleom v dome počas...“ odmlčala a zahľadela sa mu do tváre. Zamračenú tvár vystriedal pobavený úsmev. Chytil ju za bradu a pritisol pery na tie jej.

„Bože, prečo si taká sladká, najradšej by som ťa zjedol,“ šepol jej medzi bozkami. Bella sa len chichotala a nechala sa únašať tým neskonalým šťastím, ktoré s ním zažívala. Nežne jej pozeral do očí a koncom prstov ju pohladil po líci. Táto chvíľka bola tak intímna a romantická. Nedokázali od seba odtrhnúť oči.

 

„Je šťastná, nikdy som jej nedokázala ukázať tento pocit, on to dokázal. Ten, od ktorého som to najmenej čakala,“ šepla Esme, keď sedeli s Carlisleom v obývačke. Jemne ju objímal okolo ramien a hľadel jej do očí.

„Esme, ver mi, že si jej ho ukázala. Vždy si ju milovala, dávaš jej lásku, čo je pre ňu šťastie. Neobviňuj sa za to,“ uistil ju Carlisle.

„Ďakujem ti,“ šepla a jemne ho pobozkala na pery. „Som neskutočne rada, že som si to uvedomila. Ako som len mohla čakať toľko rokov?“

Carlisle sa na ňu nežne usmial a pohladil ju po tvári. „Mala si na to dôvod, ale to už je jedno. Sme spolu a ja ťa neskutočne milujem, vždy som ťa miloval, miláčik.“

Esme sa nad jeho slovami blažene usmiala a tvár si položila na jeho svalnatú hruď. Carlisle si zaboril tvár do jej vlasov a vdychoval jej sladkú vôňu. Nevedel ani slovami popísať, aký bol šťastný. Tak dlho bol do nej zaľúbený, chcel ju mať len pre seba, konečne sa mu to podarilo. Mal by ešte poriadne poďakovať Belle – svojej nevlastnej dcére. Nebol síce s Esme ženatý, ale už ju tak bral, vždy ju tak bral. A vďaka nej sa mu splnil ten najväčší sen. Získal srdce ženy, ktorá bola preňho vždy jediná.

„Nikdy by som neverila, že sa Edward naozaj zmení. Pokiaľ viem, vždy sa o ňom hovorilo ako o arogantnom snobovi, ale Bella ho naozaj zmenila. Dúfam, že s ním bude stále šťastná. Mala by som jej dať konečne voľnosť, stále som ju nechávala trpieť so mnou, ale teraz k tomu nemám dôvod a bola to hlúposť, ako som to mohla dovoliť?“ šepkala naliehavo Esme. Carlisle ju upokojujúco tíšil.

„Esme, upokoj sa, všetko je už v poriadku,“ uistil ju a pobozkal na temeno hlavy.

„Len vďaka tebe,“ šepla úprimne a pritiskla sa k nemu ešte silnejšie.

 

„Je to trochu zvláštne,“ poznamenala Bella po chvíli. Edward sa na ňu zaujato pozrel a čakal, čo povie ďalej.

„Čo?“ spýtal sa jej netrpezlivo, keď nič nerozprávala.

„Peter nám dal tuším pokoj, už sa tu tri dni neukázal,“ odpovedala mu s nepatrným úsmevom. Mala síce pravdu, ale ten hajzel si to ešte odskáče. Edward mu všetko oplatí, jeho Bellu nebude nikto vydierať a vyhrážať sa jej. On je teraz jej ochranca a postará sa o ňu.

„Nenecháš to tak, že?“ spýtala sa ho po chvíli Bella opatrne, keď videla ten jeho vražedný výraz, ktorého by sa aj normálne zľakla, ale vedela, že jej neublíži, ani nič podobné.

„Nie, nenechám, Bella. Ešte si to všetko odpyká...“ zavrčal výhražne. „Ale teraz sa o tom nerozprávajme, mám na teba stále strašnú chuť.“

Diabolsky sa usmial, no Bella ho predbehla, stiahla pod seba a posadila sa naňho. No potom sa zľakla.

„Si v poriadku, necítiš sa slabý, nezhoršilo sa to?“ spýtala sa ho naliehavo so strachom v hlase. Bála sa oňho. Veľmi. Vôbec nemyslela na to, čo mu bolo.

Edward sa doširoka usmial. „Som absolútne v poriadku, Belli,“ odvetil jej pokojne. Chytil ju za pás a stiahol si ju na hruď. Rukou ju hladil po celej dĺžke až po zadok, kde sa s radosťou zastavil a stisol ho. Bella sa zachvela a laškovne sa naňho usmiala. Rukou mu hrabla do strapatých vlasov a kochala sa nimi.

Sledoval jej tvár, a vtedy si uvedomil, že chce viac. Mal všetko čo chcel, ale potreboval, aby bola Bella len a len jeho. Aby na ňu nemal nikto nejaký nárok, chcel ju len pre seba. Chcel, aby to bolo oficiálne. Chcel, aby nosila jeho priezvisko.

„Nad čím premýšľaš?“ spýtala sa ho Bella, keď sa tváril tak zamyslene.

„Ja...“ A teraz to nevedel vysloviť, ako jej to má povedať? Nikdy ani len neuvažoval, že bude takého niečo žiadať. Nadýchol sa, aj keď nemusel, a nežne sa jej pozrel do očí. Videl tam nekonečnú lásku, oddanosť, vášeň...

Nepochyboval o tom, že by ho odmietla. Znova s nadýchol a chytil jej tvár do dlaní...

 

26. kapitola - 28. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Neskrotný milenec - 27. kapitola:

 1 2 3 4   Další »
37. Shelly IvušQa Nessie
27.07.2011 [21:15]

Chyba :D on nieje Edward Cullen tu :D Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon zmýlila sa

36. Zdenuše
25.07.2011 [10:23]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

24.07.2011 [13:16]

SummerLili Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

34. LucyG
23.07.2011 [23:26]

Proč si to sekla? ty nás snáš nemáš ráda :-( jak mám teda vydržať :-(

33. Afrodita_Alice_Cullen
23.07.2011 [22:40]

AAAAA on ji požádá o ruku. Emoticon Emoticon AAAAAAAACH Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

32. viki
23.07.2011 [22:26]

Pěkné !

23.07.2011 [22:09]

BewlyerSlintám! Emoticon Emoticon Emoticon Úplne úžasná kapitola! Emoticon Rýchlo ďalšiu! Emoticon

23.07.2011 [20:02]

WhiteTieMoni, ty nám teda dáváš. Takhle nás napínat a useknout to. Doufám, že další kapitola bude brzy. Tahle se ti moc a moc povedla.

23.07.2011 [18:03]

BellaSwanCullen8ááá takto to ukončiť Emoticon Emoticon dúfam že Bells bude súhlasiť Emoticon Emoticon Emoticon
úžasná kapitolka Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

28. Domik
23.07.2011 [17:52]

Domikrychle další kapitolu! Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2 3 4   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!